2009-06-17, 12:38
Medlem
TheKlowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaff1
Haha ditt kräk:P jag lirar dest på karak azgal och order på karak eight peaks:P Fast lirar bara på dest nu med en polare som med fyllde på. Ulfsar heter min gubbe, cya on the battlefield!

He he vi i order får pisk Destros har snart låst Land of the Dead på K8P
Citera
2009-06-17, 13:14
Avslutad
Har haft ett uppehåll sedan mars, något nytt som har hänt? Stabilare servrar etc.?
Citera
2009-06-17, 14:59
Medlem
kaff1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKlown
He he vi i order får pisk Destros har snart låst Land of the Dead på K8P

hehe okej på karak azgal är det tvärt om just nu order leder:S Men det ordnar väl sig aknske senare
Citera
2009-06-17, 17:44
Medlem
TheKlowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Median
Har haft ett uppehåll sedan mars, något nytt som har hänt? Stabilare servrar etc.?

Jag tycker det är stabilare hade med ett uppehåll i några månader. Nu så idag kom "expansionen" med en ny zone som man slåss om att få tillgång till.
Live eventet startade idag.
Citera
2009-06-17, 18:32
Medlem
rovbin84s avatar
Hur är den nya zoonen ? Är den att gämföra med daoc's emain?
Citera
2009-06-18, 01:15
Medlem
kaff1s avatar
det nya sc äger!=) iaf när man bara är tier 3 för det är dubbelt så många spelare vart spelar the maggots nu förresten?
Citera
2009-06-18, 01:34
Medlem
mosucks avatar
Maggots? Ja du, dem/vi mergade med EV för himmla massa månader sedan, sen för bara ngra månader sen så disbandade EV, så dem lirar inte alls
Citera
2009-06-18, 09:31
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
Maggots? Ja du, dem/vi mergade med EV för himmla massa månader sedan, sen för bara ngra månader sen så disbandade EV, så dem lirar inte alls

Gör dem visst!
Age of Conan, tror jag haha.

Maggots mergade med EV efter typ 2 månader, sen gjorde jag ett annat gille som hette Randoms som backstabba mig så grymt så de drog till Rigor Mortis. Haha good times!
Citera
2009-06-18, 20:26
Medlem
kaff1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Gör dem visst!

Maggots mergade med EV efter typ 2 månader, sen gjorde jag ett annat gille som hette Randoms som backstabba mig så grymt så de drog till Rigor Mortis. Haha good times!

ahh okej det va ju synd.. Gemytligt med en fb guild ju!!!!
Citera
2009-06-18, 21:43
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Gör dem visst!

Du har inga planer på att komma tillbaka till WAR? Jag och Bazral har börjat slölira lite igen

Edit: när jag sa "lirar inte alls" så menade jag ju Maggots i Warhammer ofc
Citera
2009-06-20, 00:39
Medlem
Har aktiverat mitt konto nu, riktigt sugen på att ge liret en andra chans! Spelade lite i höstas, blev en rank 29 Black Orc innan jag slutade.
Nu visar det sig dock att den servern jag va på är typ död. Så förslag på en kul server för destrucion vore uppskattat. Är Black Orc nått att satsa på eller borde jag rerolla? Vilken spelstil har choppa?
Citera
2009-06-20, 01:15
Medlem
rovbin84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruket
Har aktiverat mitt konto nu, riktigt sugen på att ge liret en andra chans! Spelade lite i höstas, blev en rank 29 Black Orc innan jag slutade.
Nu visar det sig dock att den servern jag va på är typ död. Så förslag på en kul server för destrucion vore uppskattat. Är Black Orc nått att satsa på eller borde jag rerolla? Vilken spelstil har choppa?

choppa är in i gröten och mata sönder allt du ser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in