Citat:
Ursprungligen postat av Yuku
Ja jävlar verkligen inget uppmanande att levla order på azgal just nu, destrodominerat 24/7 T1-3! Har dock haft några härliga keep defends dom senaste dagarna, när man väl lyckas ta ett

(Omöjligt att få lock dock, får skynda sig ta ett keep sen försöka hålla det så länge som möjligt!)
Så kanske det är i T1-T3 nu, själv skapade jag ett WB igår, efter att ha blivit kickad från ett WB i Reikland (de tyckte att level 35 för en slayer var för lågt i deras wb

), lock i Dragon Wake - Caledor - Reikland - Praag (detta inom loppet av ca 1 timme - i Reikland var mitt WB en avgörande faktor dessutom

) och sen i Chaos Wastes tog det stopp för jag hade fått för många greedy motherfuckers som inte kan se hela bilden framför sig, jag menar vad är det för mening att pusha på keeps och BO's för att sedan när det är 2st BO's kvar i norra delen att ta och Destro movar för att plocka 2st i södra delen, att inte röra sig söderut för defence? Var ju fan 6-8 order warbands i zonen då, hade det skett och vi lyckats, så hade zonen låsts....
Försökte förgäves att få mitt WB att flytta sig söderut men det var som att försöka flytta 100 liter gröt med händerna, fick med mig ca 10 st varav 5 drog till warcamp för lite defence of the sacred mailbox....

kickade alla som stannade kvar i Norra delen och mailbox defenders och förflyttade sedan över de resterande 5 som hakade på mig söderut, till Thunder Mtns.
Chaos wastes och Caledor är mardrömszoner att låsa enligt min mening, speciellt om det är mycket Destro & Order i zonen, vilket det också var, loggade runt 23.50 och då hade jag ett nytt WB i TM bestående av till 95% av det tidigare WB som jag hade hand om, de upptäckte sent omsider att jag hade rätt med att CW inte skulle låsas och kom farande när vi plockat 3st BO's i TM.
Rätt kul kväll ändå, när jag loggade av så fick jag jävligt schyssta meddelanden från folk som vart med hela vägen och även de som blivit kickade i CW (men joinat i TM igen) om hur bra och kul det var, är nog fan 1:a gången jag fått en sån uppskattning i nåt mmorpg