2010-05-18, 12:42
Medlem
kundvagns avatar
Någon som spelar på Karak Norn och har koll på olika gillens "status"? Eller finns det nån form av guild-ranking sida man kan spana på?
Citera
2010-05-18, 12:53
Medlem
Aiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Haha det vet jag inte men däremot så vet jag något annat, du kommer inte vara flera år efter alla andra om du gör en gubbe nu.

Det enda som kommer hända när du blir Rank 40 är att det kommer bli lite svårt tills du får lite högre RR men det är något som alla får gå igenom.

Så du behöver absolut inte vara rädd för att vara efter alla andra för det kommer du inte vara.

Är ju precis det. Finns väll folk som är typ spelat flera år och är RR 100. Tar ju flera år innan jag kommer ikapp dem.
Spelar jag en ny klass kan jag iaf tillhöra de bättre i den klassen. Men att ta sig till toppen av existerande klasser känns lite väl svårt om jag börjar nu
Citera
2010-05-18, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aies
Är ju precis det. Finns väll folk som är typ spelat flera år och är RR 100. Tar ju flera år innan jag kommer ikapp dem.
Spelar jag en ny klass kan jag iaf tillhöra de bättre i den klassen. Men att ta sig till toppen av existerande klasser känns lite väl svårt om jag börjar nu

Ja om du tänker så, så får du nog vänta ett bra tag skulle jag tro..

Och nej man ligger inte efter punkt slut.

Jag har typ 11 days played med min White Lion och jag känner mig mer än duglig när jag slåss med han.

Han är RR44.
Citera
2010-05-18, 18:24
Medlem
Vad står RR för?
Citera
2010-05-18, 18:25
Medlem
Sixfeetunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rand00m
Vad står RR för?

Renown Rank, PvP-rank i andras öron/ögon.
Citera
2010-05-18, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Någon som spelar på Karak Norn och har koll på olika gillens "status"? Eller finns det nån form av guild-ranking sida man kan spana på?

Här kan du kolla olika guilders renown de skaffat, http://www.warstats.net/ men tror inte att det finns en sida som rankar vilken guild som är bäst ifall det är det du söker efter.

*Edit* Är din Chosen på Karak-Azgal?
Citera
2010-05-18, 21:05
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Här kan du kolla olika guilders renown de skaffat, http://www.warstats.net/ men tror inte att det finns en sida som rankar vilken guild som är bäst ifall det är det du söker efter.

*Edit* Är din Chosen på Karak-Azgal?

Vet inte riktigt vad jag söker faktiskt. Var ett gille som erbjöd mig en trial idag efter att jag hamnat i samma scenario som en officer och man blir lite nyfiken på vad det är för lirare. Om man ska bli smickrad eller inte så att säga.

Och nä, min karaktär finns på Karak-Norn.
Citera
2010-05-18, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Vet inte riktigt vad jag söker faktiskt. Var ett gille som erbjöd mig en trial idag efter att jag hamnat i samma scenario som en officer och man blir lite nyfiken på vad det är för lirare. Om man ska bli smickrad eller inte så att säga.

Och nä, min karaktär finns på Karak-Norn.

Här kan du få lite info om guilden t.ex. hur många medlemmar, vilka som är medlemmar och vilken rank guilden är.

http://realmwar.war-europe.com/realmwar/GuildSearch.war?request_locale=en

Sök bara på guildens namn dära så hittar du den.
Citera
2010-05-18, 21:38
Medlem
Aiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixfeetunder
Renown Rank, PvP-rank i andras öron/ögon.

Är det samma sak som Realm Rank var i DAoC?
Mycket av det roliga där var ju alla topplistor som fanns över den som tjänar flest poäng senaste veckan samt all time high.
Citera
2010-05-18, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aies
Är det samma sak som Realm Rank var i DAoC?
Mycket av det roliga där var ju alla topplistor som fanns över den som tjänar flest poäng senaste veckan samt all time high.

Ja man skulle nog kunna säga att det är samma som Realm Rank.

Finns även statyer i städerna på de som har mest Renown Rank eller de som tjänat mest Renown Rank

Renown Rank får du enbart genom att köra PvP eller RvR som man säger i War.

RvR= Realm vs Realm.
Citera
2010-05-19, 12:49
Bannlyst
Härligt imorgon så kommer nya patchen ! 1.3.5

Det var de stora förändringarna det där.
Citera
2010-05-19, 21:15
Medlem
Fuktkakas avatar
Citat:
Härligt imorgon så kommer nya patchen ! 1.3.5

Det var de stora förändringarna det där.

Låter trevligt det där. Speciellt combat highlightning låter spännande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in