2010-04-30, 23:59
  #5593
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Håller med, det var jävligt ovant att börja spela min WH igen efter en lång paus, missade i princip alla mina proc attacker och glömde helt av positionals osv.. Därför startade jag en ny char så man kommer in i det hela igen från början ( dock inte bara därför, polare lirar på destro så ville byta sida ändå.)

Härligt hoppas du lirar på Azgal :P !
Citera
2010-05-01, 00:00
  #5594
Bannlyst
Det är tydligen rätt så många som lirar nu så jag tänkte att alla kunde nämna Class/Rank/Renown Rank/Namn på sin gubbe så kan vi göra en lista på alla fbare som lirar Warhammer

Jag börjar:

Namn: Aszuran
Rank: 40
Renown Rank: 61
Class: Shadow Warrior
Citera
2010-05-01, 00:30
  #5595
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Det är tydligen rätt så många som lirar nu så jag tänkte att alla kunde nämna Class/Rank/Renown Rank/Namn på sin gubbe så kan vi göra en lista på alla fbare som lirar Warhammer

Jag börjar:

Namn: Aszuran
Rank: 40
Renown Rank: 61
Class: Shadow Warrior

Har en WH på Azgal, R25 rr 2X , har nyss börjar på destruction på Norn dock så vi lär tyvärr inte ses på slagfältet
Citera
2010-05-01, 00:35
  #5596
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Har en WH på Azgal, R25 rr 2X , har nyss börjar på destruction på Norn dock så vi lär tyvärr inte ses på slagfältet

Aww Norn är en skit server
Citera
2010-05-01, 02:30
  #5597
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Aww Norn är en skit server

Haha möjligt men jag pallade inte radera alla mina order chars på azgal bara för att rerolla destruction. hittills tycks det vara ganska jämlikt population-wise.
Citera
2010-05-01, 05:03
  #5598
Medlem
haiguises avatar
Alltså jag fattar inte riktigt hur systemet för hur mycket renown man får i sc's funkar..

Obsv bild. http://bayimg.com/damdPAaCE (Klicka för större format)

Jag har markerat mig i gult och en annan chosen i blått, som ni ser har jag mer i stats på allt förutom deaths och renown... Vad är grejen? Vad gör han bättre än mig?
Citera
2010-05-01, 11:31
  #5599
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Alltså jag fattar inte riktigt hur systemet för hur mycket renown man får i sc's funkar..

Obsv bild. http://bayimg.com/damdPAaCE (Klicka för större format)

Jag har markerat mig i gult och en annan chosen i blått, som ni ser har jag mer i stats på allt förutom deaths och renown... Vad är grejen? Vad gör han bättre än mig?


Misstänker att det har att göra med din RR contra hans, e.g. du är högre level/rr än vad han är i ett T1 SC, därför får han högre bonus än vad du får. (Jag har inte spelat på länge, men har för mig det funkar så.)
Citera
2010-05-01, 15:36
  #5600
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Misstänker att det har att göra med din RR contra hans, e.g. du är högre level/rr än vad han är i ett T1 SC, därför får han högre bonus än vad du får. (Jag har inte spelat på länge, men har för mig det funkar så.)

Jaså. lame
Citera
2010-05-02, 00:06
  #5601
Bannlyst
Tjo


Någon här som alltid drömt om ett nytt class att lira fast aldrig pallat lvla?

I så fall så undrar jag om ni (2) eller fler vill boosta varandra i LOTD.

Jag har försökt komma på en bra grej att göra det på och självklart så vill jag ha lite konstruktiv kritik på hur väl detta kommer att fungera och ifall det finns bättre vägar att gå på.

3st, 2 boostar 1 får sin gubbe boostad.

De kör apprentice på noob gubben sedan kör de han till typ 10, nästa loggar in me sin gubbe och får den till 10 och så kör man så. Steg för steg tills alla har fått sina gubbar till den lvlen. Detta är nu bara ett exempel. Så håller man på tills 40.

Man måste alltid ha någon gubbe i LOTD med massa stenar som kan summona om andra sidan har lockat LOTD dock, men det är inga problem.

Det är väl ett rätt så bra casual sätt att "pga" man kan göra det lite då och då när man känner för det och till slut så har man sin gubbe utan att ha behövt grinda en massa tråkiga quests/pressat en massa SCs

Jag kan göra det på Karak-Azgal som Order och jag kan köra Destro på Norn.

Har en DoK på Norn som jag vill lvla.

Och en Witch Hunter på Azgal som jag också vill lvla :s

Nå vad tycker ni några som är på?
Citera
2010-05-02, 00:09
  #5602
Medlem
Stoppables avatar
Jahopp där ser man, snart kan man lira Order/destruction på samma server....
Citera
2010-05-02, 00:15
  #5603
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jahopp där ser man, snart kan man lira Order/destruction på samma server....

Ja ! Haha vi får väl se hur det funkar : )

Kanske inte blir så tokigt trots allt om de fixar till det snyggt!
Citera
2010-05-02, 01:14
  #5604
Medlem
Yukus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jahopp där ser man, snart kan man lira Order/destruction på samma server....

Får hoppas att det fungerar bra, dvs att det finns tillräckligt med folk som kan tänka sig byta sida till den som är i underläge. (Och inte allt för många som hoppar på dom i överläge bara för att eazy mode zerga)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in