2010-04-30, 09:17
Medlem
diamantfebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
Vilken server spelar ni flashbackare på samt de flesta svenskar (om det finns några kvar)?

Jag spelar destruction på azgal med några polare i en svensk guild som är i en svensk allians. Mitt tips är att börja där. Om du nu hamnar där så langa ett whisper till Langaheals!
Citera
2010-04-30, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Tackar, gjorde upp en Suffering/Treachery, hoppade in och körde en SC. Fick en hel del kills faktiskt och då är jag inte mycket till skill just nu (blir ju mest keyboardbashing, måste läsa upp mig på vilka skills som triggar vad etc) så måste jag säga att de verkar ha uppat DPS'n ordentligt på WE's.

Har de ökat hastigheten på RR-gain? RR31, på en SC så gick jag från 31.01 till 31.15

Nae det tror jag inte hur som helst så får du också bonus på helgerna sen kan det vara bra att fixa renown tacticen som ger 5% mer renown i SCs också

Mawizda:
Citera
2010-04-30, 10:22
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Nae det tror jag inte hur som helst så får du också bonus på helgerna sen kan det vara bra att fixa renown tacticen som ger 5% mer renown i SCs också

Mawizda:

Mjo den kör jag

Tyckte bara det gick väldigt snabbt igår vid ett enda SC (som tom förlorades), nästan 15% RR level på en SC. Har för mig att när jag spelade så var jag grinig över hur långsamt RR gick

Men, med det sagt, så min WE körde jag PvE till 40, sen började jag med RR, medans min Zealot har kört RvR hela vägen (bara kört PvE när RR inte går att lvl:a mer )
Citera
2010-04-30, 14:02
Medlem
A.Fhjaderbergs avatar
Ganska dum fråga och borde egentligen kanske inte ställas här.

Jag har försökt registrera ett trial account, men koden som man måste skriva in för att komma till nästa sida, en sån där man ska titta på en bild och skriva av bokstäverna i rutan under, visas inte. Någon som vet vad detta kan bero på ?

Tack på förhand
Citera
2010-04-30, 17:50
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Fhjaderberg
Ganska dum fråga och borde egentligen kanske inte ställas här.

Jag har försökt registrera ett trial account, men koden som man måste skriva in för att komma till nästa sida, en sån där man ska titta på en bild och skriva av bokstäverna i rutan under, visas inte. Någon som vet vad detta kan bero på ?

Tack på förhand

Flash player eller något liknande gissar jag på

OnT

Hur är witchhunters ingame? Jag älskade deras utseende på sidan. Jag och polaren spelade en chaos chosen och en dark elf deciple of nånting. Funkade rätt okej , men jag tycker verkligen inte man gjorde mycket som chosen. Blir det bättre högra rang? För jag är typ 7-8 nu.
Citera
2010-04-30, 18:06
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Flash player eller något liknande gissar jag på

OnT

Hur är witchhunters ingame? Jag älskade deras utseende på sidan. Jag och polaren spelade en chaos chosen och en dark elf deciple of nånting. Funkade rätt okej , men jag tycker verkligen inte man gjorde mycket som chosen. Blir det bättre högra rang? För jag är typ 7-8 nu.

Det blir mycket bättre, de är i det absoluta toppskiktet av destructions klasser, enligt mig den starkaste.

Dock är de rätt bra på låg rank också, twistar du 3 auras? Det hjälper något ofattbart. Läs på lite om twisting.
Citera
2010-04-30, 18:23
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Det blir mycket bättre, de är i det absoluta toppskiktet av destructions klasser, enligt mig den starkaste.

Dock är de rätt bra på låg rank också, twistar du 3 auras? Det hjälper något ofattbart. Läs på lite om twisting.

Aha, nu förstår jag. Debuffen auran gör sitter kvar ett tag så man byter auras hela tiden och ger sjukt mycket Buffs/debuffs. Får kolla lite på det.
Citera
2010-04-30, 19:44
Medlem
Aiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise

Finns det addons som gör detta automatiskt eller är det inte tillåtet?
Citera
2010-04-30, 20:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aies
Finns det addons som gör detta automatiskt eller är det inte tillåtet?

Det finns ett addon som hjälper dig väldigt mycket med att köra flera auras samtidigt

Här är det: http://war.curse.com/downloads/war-addons/details/twister.aspx

Lägg det i Warhammer Online - Age of Reckoning\Interface\AddOns

Och N3ss3 Chosens är sjukt grymma så du vet

Döm inte ett class för ens rank 20+ :P
Citera
2010-04-30, 20:29
Moderator
^Eazs avatar
Fasen vad jag suger i rvr Blir mest keyboardbashing, måste fan lära in allt igen

Men, grinda SC's och få till skillsen igen.
Citera
2010-04-30, 21:00
Bannlyst
Citat:
Fasen vad jag suger i rvr Blir mest keyboardbashing, måste fan lära in allt igen

Haha ja det tar tid att få tillbaka sitt flow
Citera
2010-04-30, 21:05
Medlem
haiguises avatar
Citat:

Håller med, det var jävligt ovant att börja spela min WH igen efter en lång paus, missade i princip alla mina proc attacker och glömde helt av positionals osv.. Därför startade jag en ny char så man kommer in i det hela igen från början ( dock inte bara därför, polare lirar på destro så ville byta sida ändå.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in