Vilken server spelar ni flashbackare på samt de flesta svenskar (om det finns några kvar)?
Jag spelar destruction på azgal med några polare i en svensk guild som är i en svensk allians. Mitt tips är att börja där. Om du nu hamnar där så langa ett whisper till Langaheals!
Tackar, gjorde upp en Suffering/Treachery, hoppade in och körde en SC. Fick en hel del kills faktiskt och då är jag inte mycket till skill just nu (blir ju mest keyboardbashing, måste läsa upp mig på vilka skills som triggar vad etc) så måste jag säga att de verkar ha uppat DPS'n ordentligt på WE's.
Har de ökat hastigheten på RR-gain? RR31, på en SC så gick jag från 31.01 till 31.15
Nae det tror jag inte hur som helst så får du också bonus på helgerna sen kan det vara bra att fixa renown tacticen som ger 5% mer renown i SCs också
Nae det tror jag inte hur som helst så får du också bonus på helgerna sen kan det vara bra att fixa renown tacticen som ger 5% mer renown i SCs också
Mawizda:
Ja de flesta kör på Karak-Azgal från FB
Mjo den kör jag
Tyckte bara det gick väldigt snabbt igår vid ett enda SC (som tom förlorades), nästan 15% RR level på en SC. Har för mig att när jag spelade så var jag grinig över hur långsamt RR gick
Men, med det sagt, så min WE körde jag PvE till 40, sen började jag med RR, medans min Zealot har kört RvR hela vägen (bara kört PvE när RR inte går att lvl:a mer )
Ganska dum fråga och borde egentligen kanske inte ställas här.
Jag har försökt registrera ett trial account, men koden som man måste skriva in för att komma till nästa sida, en sån där man ska titta på en bild och skriva av bokstäverna i rutan under, visas inte. Någon som vet vad detta kan bero på ?
Ganska dum fråga och borde egentligen kanske inte ställas här.
Jag har försökt registrera ett trial account, men koden som man måste skriva in för att komma till nästa sida, en sån där man ska titta på en bild och skriva av bokstäverna i rutan under, visas inte. Någon som vet vad detta kan bero på ?
Tack på förhand
Flash player eller något liknande gissar jag på
OnT
Hur är witchhunters ingame? Jag älskade deras utseende på sidan. Jag och polaren spelade en chaos chosen och en dark elf deciple of nånting. Funkade rätt okej , men jag tycker verkligen inte man gjorde mycket som chosen. Blir det bättre högra rang? För jag är typ 7-8 nu.
Hur är witchhunters ingame? Jag älskade deras utseende på sidan. Jag och polaren spelade en chaos chosen och en dark elf deciple of nånting. Funkade rätt okej , men jag tycker verkligen inte man gjorde mycket som chosen. Blir det bättre högra rang? För jag är typ 7-8 nu.
Det blir mycket bättre, de är i det absoluta toppskiktet av destructions klasser, enligt mig den starkaste.
Dock är de rätt bra på låg rank också, twistar du 3 auras? Det hjälper något ofattbart. Läs på lite om twisting.
Fasen vad jag suger i rvr Blir mest keyboardbashing, måste fan lära in allt igen
Men, grinda SC's och få till skillsen igen.
Håller med, det var jävligt ovant att börja spela min WH igen efter en lång paus, missade i princip alla mina proc attacker och glömde helt av positionals osv.. Därför startade jag en ny char så man kommer in i det hela igen från början ( dock inte bara därför, polare lirar på destro så ville byta sida ändå.)