Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Jojo, självklart får de lägga till en helt ny racial pairing. Som motståndare till Skaven skulle lizardmen passa rätt bra. Dom har en historia av att bråka med varandra om skaven skulle hamna med destruction får order en "mosterras" på sin sida, nått som ser helt annorlunda ut mot de andra raserna. Dessutom skulle man få lite nya trevliga djungelmiljöer.
Däremot vette fan vilka klasser som skulle funka bra för lizardmen... skaven däremot har motsatt problem, hur många tuffa klasser som helst! Fast det kan ju iofs ha nått med att jag är skaven fanboi att göra...
Jag skulle ha Skink Priests som healers, Chameleon Skinks som RDPS (stealthed range klass, mycket bakhåll i buskar då de är rätt små också

) och Temple Guards som tanks. Vet inte riktigt vad som skulle funka som MDPS klass. Kanske Saurus Warriorn, men den är så lik Temple guarden i utseende. Får man drömma så vill man ju ha Kroxigorn, men den är ju liiite större än en vanlig Saurus

Nåja, ingen aning om det ens kommer fler raser. Det är ju bara rena spekulationer än så länge.
Har faktiskt resubbat nu och har faktiskt kul, hade glömt bort att det var såhär mysigt att spela det och jag tycker då att de har börjat få hyfsad ordning på det. Särskilt eftersom de ändrar city sieges helt och hållet nästa patch. Det blir nog bra det här, var lite väl lång beta testning av spelet bara