2010-04-22, 14:53
Medlem
Valbergetsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thedoit
Va tvungen att skumma igenom tråden lite för att försäkra mig om att jag inte lurar dig. jag fann det jag sökte iaf:

Jag har ingen aning om vad de tänker göra med den nya expansionen och om de ska inkludera nya raser (vilket jag hoppas). Jag hoppas bara att på att de kommer kunan leverera något bra och intressant .
motherfuckn skaven tack!
Citera
2010-04-23, 08:49
Medlem
diamantfebers avatar
Har inte så mycket erfarenhet av warhammer raserna. Skulle någon kunna presentera vilka raser som ens är möjliga att sätta in i Warhammer Online? Jag målade space marines, men dom är ju från 40k
Citera
2010-04-23, 09:58
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diamantfeber
Har inte så mycket erfarenhet av warhammer raserna. Skulle någon kunna presentera vilka raser som ens är möjliga att sätta in i Warhammer Online? Jag målade space marines, men dom är ju från 40k

Om Skaven blir implementerat så menas det att det blir en tredje faction, vilket jag inte tror kommer hända :S
Citera
2010-04-23, 14:44
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Om Skaven blir implementerat så menas det att det blir en tredje faction, vilket jag inte tror kommer hända :S

Inte nödvändigsvis, skaven har en förmåga att jobba för vilka som helst om dom tror dom kan vinna något på det. I en tidigare kampanj för tabletopet så var dom på orders sida mot chaos, men tidigare har dom jobbat med chaos. Så det tror jag inte är några problem.
Citera
2010-04-23, 14:59
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Inte nödvändigsvis, skaven har en förmåga att jobba för vilka som helst om dom tror dom kan vinna något på det. I en tidigare kampanj för tabletopet så var dom på orders sida mot chaos, men tidigare har dom jobbat med chaos. Så det tror jag inte är några problem.

Blir ju dock så att om Skaven går in på någons sida så måste de balanseras till den andra sidan också, vad kommer då?
Citera
2010-04-23, 15:13
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Blir ju dock så att om Skaven går in på någons sida så måste de balanseras till den andra sidan också, vad kommer då?

Jojo, självklart får de lägga till en helt ny racial pairing. Som motståndare till Skaven skulle lizardmen passa rätt bra. Dom har en historia av att bråka med varandra om skaven skulle hamna med destruction får order en "mosterras" på sin sida, nått som ser helt annorlunda ut mot de andra raserna. Dessutom skulle man få lite nya trevliga djungelmiljöer.

Däremot vette fan vilka klasser som skulle funka bra för lizardmen... skaven däremot har motsatt problem, hur många tuffa klasser som helst! Fast det kan ju iofs ha nått med att jag är skaven fanboi att göra...
Citera
2010-04-23, 16:22
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Jojo, självklart får de lägga till en helt ny racial pairing. Som motståndare till Skaven skulle lizardmen passa rätt bra. Dom har en historia av att bråka med varandra om skaven skulle hamna med destruction får order en "mosterras" på sin sida, nått som ser helt annorlunda ut mot de andra raserna. Dessutom skulle man få lite nya trevliga djungelmiljöer.

Däremot vette fan vilka klasser som skulle funka bra för lizardmen... skaven däremot har motsatt problem, hur många tuffa klasser som helst! Fast det kan ju iofs ha nått med att jag är skaven fanboi att göra...
Jag skulle ha Skink Priests som healers, Chameleon Skinks som RDPS (stealthed range klass, mycket bakhåll i buskar då de är rätt små också ) och Temple Guards som tanks. Vet inte riktigt vad som skulle funka som MDPS klass. Kanske Saurus Warriorn, men den är så lik Temple guarden i utseende. Får man drömma så vill man ju ha Kroxigorn, men den är ju liiite större än en vanlig Saurus
Nåja, ingen aning om det ens kommer fler raser. Det är ju bara rena spekulationer än så länge.
Har faktiskt resubbat nu och har faktiskt kul, hade glömt bort att det var såhär mysigt att spela det och jag tycker då att de har börjat få hyfsad ordning på det. Särskilt eftersom de ändrar city sieges helt och hållet nästa patch. Det blir nog bra det här, var lite väl lång beta testning av spelet bara
Citera
2010-04-23, 20:03
Medlem
Thedoits avatar
Fan vad ledsen jag blir då. Min speltid har visst gått ut och när jag ska fylla i själva kontouppgifterna för att kunna fylla på står det att det inte fungerar. Försökte igen med samma resultat så nu när man försökte en 3e gång så står det att jag inte kan försöka mer än 2 gånger varje timme... Blö.
Citera
2010-04-23, 22:09
Medlem
Thedoits avatar
Nu börjar min vrede nästan gå över i ren desperation. Varför kan jag inte fylla på mitt konto? Fan också, jag som är så sugen på att lira just nu, GAAAAAAAH.
Citera
2010-04-23, 22:41
Medlem
rookets avatar
va fan har det blivit gratis nu? :S "forever for free" är det första jag ser när jag går in på deras sida.. hur är det annars nu förtiden i WAR? såg ut som ett helt annat spel i den lilla filmen O.o
Citera
2010-04-23, 22:53
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rooket
va fan har det blivit gratis nu? :S "forever for free" är det första jag ser när jag går in på deras sida.. hur är det annars nu förtiden i WAR? såg ut som ett helt annat spel i den lilla filmen O.o

Mjae, med det menar dom att det finns en gratis trial du kan spela hur länge som helst. Med den lilla begränsningen att du inte kan bli mer än level 10.
Citera
2010-04-25, 20:39
Medlem
KastrullBajsarns avatar
Förra sommaren spelade jag WAR, en Orc Choppa, blev endast rank 25, sedan la jag av, det var för få spelare. Aldrig några scenarios eller dylikt.

Funderar på att KANSKE börja igen. Men min server Karak Eight Peaks är borta, vilken server är mest aktiv? Vill ha bra world pvp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in