Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Jaha? Vissa föredrar äpplen andra päron. Varför skriva här när du inte har något konstruktivt att komma med? Dessutom skriver du ju som om du vore förståndshandikappad eller som en 12-åring med massor av utropstecken och annat skit. Det du klassar som bra gör inte att nästa person gör det. Du är inte gud. Jag känner likadant om WoW t ex men gör ingen sak av det. Jag bara väljer att inte spela det spelet.
Nej, WAR är ingen flopp om man ser till antal subscriptions. Och det är det som företag bryr sig om. Sant är att antalet ständigt dalar och att mycket finns att göra för att förbättra spelet. Och förbättringar och ny content kommer ständigt. Men flopp i den mening att det går i graven inom snar framtid är det inte.
Angående krig och sånt överallt är det ju upp till spelarna själva. Ett misstag från Mythic är Scenarios contra oPvP och (exp) poängsättningen och rewards från början. Men det är ändrat nu och behöver kanske lite ändras lite till för att bli riktigt bra. Spelet är långt ifrån perfekt och endgame rätt lamt, men det gäller alla andra spel jag sett hittils.
Nej, WAR är ingen flopp om man ser till antal subscriptions. Och det är det som företag bryr sig om. Sant är att antalet ständigt dalar och att mycket finns att göra för att förbättra spelet. Och förbättringar och ny content kommer ständigt. Men flopp i den mening att det går i graven inom snar framtid är det inte.
Angående krig och sånt överallt är det ju upp till spelarna själva. Ett misstag från Mythic är Scenarios contra oPvP och (exp) poängsättningen och rewards från början. Men det är ändrat nu och behöver kanske lite ändras lite till för att bli riktigt bra. Spelet är långt ifrån perfekt och endgame rätt lamt, men det gäller alla andra spel jag sett hittils.
Det har ju varit snack en längre tid om att de håller på att göra om RP systemet.
RR40 dödar en RR32 = 1RP
RR32 dödar en RR40 = 500 RP
De håller på att göra om de (såvitt jag vet) så att en RR40 får mer för low lvls.
"-Känsla i attacker/spells, man vill bli uppmärksammad på tex. Crits"
Lätt fixat - Warhammer Scrolling Combat Text. Så nu ser du critsen!