2009-07-17, 11:33
Medlem
kaff1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaveLikesRave
Order/Destro? Vad heter ni?

Destro på KA, Ulfsar heter min char
Citera
2009-07-17, 12:29
Medlem
Server; Karak-Azgal
Realm; Destruction
Character; Dizector (r40 Chosen)
Citera
2009-07-17, 12:41
Medlem
Ockstaerrs avatar
Hoppat på återtaget jag också.

Spelar på Karak-Azgal.
Destruction.
Level 11 Squig Herder vid namnet Gryb.
Citera
2009-07-17, 12:55
Medlem
Jochen-s avatar
Spelade Engineer & Witch hunter förut, och håller mig numera till BO, en klass som älskar. rr62 med Warlord gear som väntar i bagsen.

BO är för mig den tillsynes coolaste klassen i hela spelet, kanske inte den mest perfekta, men väldigt underhållande. Och er som tänker spela BO, avråder jag er från att spela med sword & board. För ni kommer inte ha någon nytta överhuvudtaget att springa runt med det. Ingen kommer fokusera er, och ni kommer inte kunna göra någonting speciellt som ni inte kan göra med 2h, annat än att ta mindre skada. Men det är ju onödigt då ingen kommer fokusera en stor black orc!
Citera
2009-07-17, 16:22
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Spelade Engineer & Witch hunter förut, och håller mig numera till BO, en klass som älskar. rr62 med Warlord gear som väntar i bagsen.

BO är för mig den tillsynes coolaste klassen i hela spelet, kanske inte den mest perfekta, men väldigt underhållande. Och er som tänker spela BO, avråder jag er från att spela med sword & board. För ni kommer inte ha någon nytta överhuvudtaget att springa runt med det. Ingen kommer fokusera er, och ni kommer inte kunna göra någonting speciellt som ni inte kan göra med 2h, annat än att ta mindre skada. Men det är ju onödigt då ingen kommer fokusera en stor black orc!

ooh lirar på rr61, men är trött på klassen nu dock och spelar Engineer ist på k8p. t1 ftw.

*edit* det är för lite city sieges på KA för att jag vill stanna kvar
Senast redigerad av mosuck 2009-07-17 kl. 16:24.
Citera
2009-07-17, 16:39
Medlem
DaveLikesRaves avatar
Jag gjorde nyss en Black Orc vid namn 'Läjf'
Tror dock jag ska göra ny för namnet är puckat, det säger sig självt.
Citera
2009-07-17, 16:58
Medlem
BrianGriffins avatar
Karak-Norn, r15 chosen - Honephic

Började nyligen igen och den var den mest livade servern jag kom fram till.
Körde annars på eltharion och KA för.

Är det bara jag eller lvlar man snabbare nu, än för?
Jo jag vet att där är 10% bonus exp. Men så stor skillnad gör den icke. För jag lvlar fan bra snabbar än för :S Aja, bara posetivt
Citera
2009-07-17, 17:04
Medlem
Verkar som otroligt många börjar komma tillbaka, spelet känns MYCKET fräschare än tidigare och mkt roligare..
Citera
2009-07-17, 21:54
Medlem
keeperss avatar
Går det fortfarande att aktivera sina 10 dagars extra speltid ?
är sugen att lira lite igen
Citera
2009-07-17, 23:13
Medlem
keeperss avatar
Edit: hittat
Citera
2009-07-18, 09:54
Medlem
Golachabs avatar
Testar just nu diverse olika klasser för att se vilken som passar mig bäst. För tillfället är det Witch Elf, Chosen, Shaman, Black Orc, Magus, Diciple of Khaine. Jag tänkte köra alla till minst R10 och RvR'a lite för att få ett litet hum vad det är för något man har att göra med för framtiden. Det blir nog att testa en Squig Herder sen också, gillar goblins.
Citera
2009-07-18, 09:58
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Testar just nu diverse olika klasser för att se vilken som passar mig bäst. För tillfället är det Witch Elf, Chosen, Shaman, Black Orc, Magus, Diciple of Khaine. Jag tänkte köra alla till minst R10 och RvR'a lite för att få ett litet hum vad det är för något man har att göra med för framtiden. Det blir nog att testa en Squig Herder sen också, gillar goblins.

Squig herder är helt klart värt, extremt bra klass både för solo, smallscale och warband fighter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in