2009-06-07, 15:50
Medlem
rovbin84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Där håller jag verkligen inte med, jag tycker WAR's motor är riktigt jävla usel rent ut sagt. Efter 6 månader (eller nått sånt) flyter WAR fortfarande riktigt halvdant på mitt system, som klarar betydligt mer imponerande spel utan problem. Nä då ser jag hellre Lotros grafikmotor, både snyggt och flyter kanon. Resten kan jag inte uttala mig direkt om då jag aldrig spelade daoc.

Jo okej. WAR kanske är lite snyggt för sitt eget bästa, iaf när det är keepraids
Jag spelade inte Lotro så länge, men minns att grafiken såg ganska fult och texturigt ut, men det var ju iofs nåra år sen jag testade det.
Citera
2009-06-07, 15:53
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84
Jo okej. WAR kanske är lite snyggt för sitt eget bästa, iaf när det är keepraids
Jag spelade inte Lotro så länge, men minns att grafiken såg ganska fult och texturigt ut, men det var ju iofs nåra år sen jag testade det.

Fast så jävla snyggt tycker jag inte det är, snarare är motorn helt enkelt dålig. Ta bara hur dåligt den hanterar ljus och liknande effekter. Du minns säkert hur folk brukade försvara forten genom att helt enkelt spamma ut guild banners och vänta på att motståndaren laggade ut. Likaså minns jag att det laggade som satan inne i nurgle-instansen i IC (minns inte namnet just nu). Så fort nån tog fram en banner sjönk fpsen rejält.

Visst, en del av det där är säkert fixat nu men överlag tycker jag det är riktigt illa av mythic att släppa ett spel med en så fruktansvärt usel grafikmotor.
Citera
2009-06-11, 04:13
Medlem
mosucks avatar
War motorn bygger på den gamla daoc motorn om jag inte minns fel. Att använda en gammal motor till fräshare spel är aldrig bra!
Citera
2009-06-11, 15:27
Avslutad
Har haft ett uppehåll sedan mars, något nytt som har hänt? Stabilare servrar etc.?
Citera
2009-06-14, 20:40
Medlem
Damacys avatar
Jag spelade bara första gratismånaden och la av. Men har ett 60-dagars prepaid.

Värt att aktivera? Är det många som fortfarande spelar?
Citera
2009-06-16, 01:30
Medlem
kaff1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Jag spelade bara första gratismånaden och la av. Men har ett 60-dagars prepaid.

Värt att aktivera? Är det många som fortfarande spelar?

Jag gjorde likadant som dig, spelade första månaden sen la av. Aktiverade för ungefär en månad sen och spelar fortfarande. jag tycker det är bättre än vid release.
Citera
2009-06-16, 02:50
Medlem
mosucks avatar
Resubbade härom dagen sen, så om det forf är någon som spelar på Karak Azgal så känn er fria att skicka mig en /hello , Lethe nickar jag ingame, black orc!
Citera
2009-06-16, 04:45
Medlem
Lirade WAR när det släpptes, hade längtat som satan efter det.
Spelade och tyckte det var roligt tillsammans med en polare tills ungefär level 25 om jag inte miss minner mig, sedan la vi ner. Anledningen? - icke existerande world rvr, otroligt långa väntköer till scenarios och att det var för få quests.
Till min fråga nu då, finns det någon vits med att börja lirade det igen? har dem ändrat något av det här?
Citera
2009-06-16, 12:57
Medlem
Damacys avatar
Okej, har bestämt mig för att aktivera mitt account igen. Tänkte börja om ifrån början, några förslag på servrar?
Citera
2009-06-16, 22:39
Medlem
Kallsups avatar
Fyllde på mitt account i veckan tillsammans med polarn, spelar på Karak Azgal som order! Lirar mest på Whynotloveme som är högst rank eftersom polarna slackar som fan, nån fler som håller till här?
Gick med i guilden Dissaray också hyffsat awesomeness.

Har destro gubbe på Karak Eight Peaks... Men dom hade nerfat skiten ur min black orc så hade mycket sämre dps än orcs choppas och kunda inte ta speciellt bra aggro av honom i PQs pågrund av hans ständiga aoe attack.

*Nice inlägg #10
Citera
2009-06-17, 12:25
Medlem
TheKlowns avatar
Land of the dead Live nu.
Citera
2009-06-17, 12:29
Medlem
kaff1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallsup
Fyllde på mitt account i veckan tillsammans med polarn, spelar på Karak Azgal som order! Lirar mest på Whynotloveme som är högst rank eftersom polarna slackar som fan, nån fler som håller till här?
Gick med i guilden Dissaray också hyffsat awesomeness.

Har destro gubbe på Karak Eight Peaks... Men dom hade nerfat skiten ur min black orc så hade mycket sämre dps än orcs choppas och kunda inte ta speciellt bra aggro av honom i PQs pågrund av hans ständiga aoe attack.

*Nice inlägg #10

Haha ditt kräk:P jag lirar dest på karak azgal och order på karak eight peaks:P Fast lirar bara på dest nu med en polare som med fyllde på. Ulfsar heter min gubbe, cya on the battlefield!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in