mina intryck so far: gillar verkligen Public Quests, väldigt kul iallafall för mig. Tome Of Knowledge är ett riktigt genidrag av mythic! Hur kul som helst med all info om vad man har uppnått samt titlar och achievements att låsa upp. Combat var lite segt i början men går mycket snabbare nu när jag är lite högre level, dock känns det lite konstigt att man kan backstabba fiender bara man springer runt tillträckligt snabbt, kanske berodde det på lagg även om jag inte märkte något. Verkar inte finnas någon större variation bland grafiken på vapen och utrustningar vad jag har sett, alla mina 3 vapen jag har förbrukat har sett likadana ut.
Har bara hunnit prova White Lion klassen hittills och petpathingen är mycket skum, lejonet halkar efter hela tiden och försvinner konstant. Om alla petklasser är så här klumpiga vid release tänker jag absolut inte spela dom förrens dom patchats ordentligt.
Körde en RvR match och det gick inget vidare för mig, dog konstant och verkade nästintill omöjligt att döda någon utan focus fire av 5 personer. Kanske behöver jag bara mer erfarenhet, hade kul ändå med att stå i bakgrunden och kasta yxor
Det absolut VÄRSTA med warhammer är animationerna, dom är fruktansvärt dåliga och bara måste fixas till innan release. Warhammer är riktigt bra och känns väldigt färdigt jämfört mot vad andra mmos varit vid release.