Citat:
Ursprungligen postat av pappakenoo
Jag har också börjat lira på en swordmaster, rank 8 än så länge. Men jag är nog inte lika lyrisk som du. I Scenarios känns det inte som jag gör någon nytta alls. Jag tål inte ett piss, dör på ett par sekunder av ett par casters. Jag har såklart sköld på. Kanske har jag för dålig gear? Har i princip bara pvp:at. Melee ser ju att jag är en tank och ignorerar mig bara. Brukar sluta med att jag står o slår någon i ryggen utan att göra märkbar skada och alla bara skiter i mig. Hur fan ska man spela?
Jag vet inte hur swordmastern är, men jag spelar tank oxå och jag gör ingen märkbar dps på andra tanks, inte heller tar jag ner healers speciellt lätt. Springer jag därimot på en melee eller range dps så åker dom ner väldigt fort.
Annars är tanken jävligt bra på att irritera andra.. tex healers, så dom måste folusera på mig istället för sina andra targets, det är väl så tanken ska funka, skydda sina medspelare, irritera mina motspelare..
En tank med en healer i rygger är fan omöjlig att ta ner. vi var 2 mot 6 igår och vi ägde alla :P