2008-09-21, 03:09
Medlem
fruus avatar
Ganska sexig, fast jag hade gjort min så svart o mörk som möjligt. Gäller även Black Orc, jag tycker alla jag ser är för färgglada.
Citera
2008-09-21, 10:43
Medlem
Gjorde en swordmaster och är rank10 nu, det är ju helt sjukt vad pisk man kan ta med en shield, kan ränna rakt in i skiten och döda två caster utan att förlora 50% liv och komma levandes ut och ifall man har en healer är det bara at slafsa på.
Citera
2008-09-21, 11:23
Medlem
Jag har också börjat lira på en swordmaster, rank 8 än så länge. Men jag är nog inte lika lyrisk som du. I Scenarios känns det inte som jag gör någon nytta alls. Jag tål inte ett piss, dör på ett par sekunder av ett par casters. Jag har såklart sköld på. Kanske har jag för dålig gear? Har i princip bara pvp:at. Melee ser ju att jag är en tank och ignorerar mig bara. Brukar sluta med att jag står o slår någon i ryggen utan att göra märkbar skada och alla bara skiter i mig. Hur fan ska man spela?
Citera
2008-09-21, 11:28
Medlem
LifeIsALoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappakenoo
Jag har också börjat lira på en swordmaster, rank 8 än så länge. Men jag är nog inte lika lyrisk som du. I Scenarios känns det inte som jag gör någon nytta alls. Jag tål inte ett piss, dör på ett par sekunder av ett par casters. Jag har såklart sköld på. Kanske har jag för dålig gear? Har i princip bara pvp:at. Melee ser ju att jag är en tank och ignorerar mig bara. Brukar sluta med att jag står o slår någon i ryggen utan att göra märkbar skada och alla bara skiter i mig. Hur fan ska man spela?
Jag vet inte hur swordmastern är, men jag spelar tank oxå och jag gör ingen märkbar dps på andra tanks, inte heller tar jag ner healers speciellt lätt. Springer jag därimot på en melee eller range dps så åker dom ner väldigt fort.
Annars är tanken jävligt bra på att irritera andra.. tex healers, så dom måste folusera på mig istället för sina andra targets, det är väl så tanken ska funka, skydda sina medspelare, irritera mina motspelare..
En tank med en healer i rygger är fan omöjlig att ta ner. vi var 2 mot 6 igår och vi ägde alla :P
Citera
2008-09-21, 11:38
Medlem
Blaha2k2s avatar
Det är härligt att folk börjar inse att detta är ett gruppspel och att man måste sammarbeta för att kunna vinna. Istället för att klaga och skrika nerf såfort man förlorar en 1vs1-match.

Förhoppningsvis börjar vi snart se lite mer organiserat RvR!
Och det är det som är det roligaste och har varit sen daoc.
Citera
2008-09-21, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappakenoo

Skit i tankarna, gå direkt till magic casters dom rensar du ut på sekunder. Finns ingen mening att två tankar står och slår på varnadra och förhoppningsvis går den andra tanken på dig så din polare får arbeta ostört.
Citera
2008-09-21, 12:15
Medlem
En fråga, är warhammer uppdelat i zoner som i AOC?
Citera
2008-09-21, 12:21
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttpirate
En fråga, är warhammer uppdelat i zoner som i AOC?

Nja. De olika tieren (finns 4st) är uppdelade i zoner med laddningstid emellan. Däremot kapitel och del-zonar är det inte.
Citera
2008-09-21, 12:30
Medlem
Pervos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Det är härligt att folk börjar inse att detta är ett gruppspel och att man måste sammarbeta för att kunna vinna. Istället för att klaga och skrika nerf såfort man förlorar en 1vs1-match.

Förhoppningsvis börjar vi snart se lite mer organiserat RvR!
Och det är det som är det roligaste och har varit sen daoc.

Det är bara att mosa
Citera
2008-09-21, 12:47
Medlem
Svejsares avatar
Alltså hur bra healar Disciple of Kaine egentligen? De känns ju nästan mer som en DPS klass :P
Citera
2008-09-21, 12:53
Medlem
faggets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svejsare
Alltså hur bra healar Disciple of Kaine egentligen? De känns ju nästan mer som en DPS klass :P

De svider som fan med. Ibland kan de nästan kännas som att en marauder vore på en. Inget går dock upp mot en Sorc som får gå låss med en massa dark magic, eller en WE som jumpar en.
Citera
2008-09-21, 13:20
Medlem
negashs avatar
ey, funderar på att cancela mitt wow acc och testa war, såg spelet i action på ett internet cafe i stockholm igår och blev jävligt taggad. har dock några frågor.
är det mycket köer och lag?
äre segt combat wise? hörde att de skulle ta runt 1 min och döda en mob.
vad tycker ni är dåligt respektive bra med spelet?

mvh Negash
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in