Det släpptes idag, 18e. Headstart har dock spelat ifrån i Söndags och Måndags. beroende på vilken version du hade.
Åfan, hur är själva spelet då ? Alltså, t.ex när Age of Conan släpptes så märkte man ju direkt hur dåligt gjort allt var och att det helt enkelt var ett dåligt spel, vad tycker ni om detta ?
Vilken destructionserver gäller om man nu måste byta från Karak azgal?
30min köer är ju fan sjukt!
Kanske bara bättre om hela FB byter till en lowpop server medans de flesta fortfarande är i början?
Vadå flesta?
De flesta av oss är runt 15.
Vi är 40 pers.
Jag sitter hellre på en server med kö och massor av scenario och RvR än någon lågbefolkad skitserver (även om scenario är buggad som inget annat för tillfället)
Har installerat och patchat spelet. Sen när jag ska gå in och spela så går det ju inte att starta spelet typ. På menyn finns det bara Credits, Settings och Quit typ. Sen finns det även en svart tom ruta i mitten till höger.
Vad ska jag göra för att komma igång och börja lira?
Jag sitter hellre på en server med kö och massor av scenario och RvR än någon lågbefolkad skitserver (även om scenario är buggad som inget annat för tillfället)
Mina IRL polare anser iallfall att det inte är acceptabelt med 30 min waittime vid varje inloggning och dc en gång i kvarten, o jag håller med dom. Har mailat och frågat om dom ska höja poplimit. Om inte så byter jag server.
Någon annan som lirar Dest på core server förutom azgal?