2008-09-18, 18:34
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ta_den_i_2an
Har fortfarande inte fått nått mail tillbaka.. hur länge tog det för er att få mailet?

Jag fick mitt i april, då jag beställde mitt CE :P
Citera
2008-09-18, 18:34
Medlem
majtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpsycho
Så det har släppts nu ? Eller är det bara Beta Servers än så länge ?

Det släpptes idag, 18e. Headstart har dock spelat ifrån i Söndags och Måndags. beroende på vilken version du hade.
Citera
2008-09-18, 18:36
Medlem
rhymenocerouss avatar
Det är ingen som har någon info om varför det inte går att logga in på war-europe.com?

Inloggningsrutan är svart utan nån text bara. Beror det på överbelastning månne?
Citera
2008-09-18, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majty
Det släpptes idag, 18e. Headstart har dock spelat ifrån i Söndags och Måndags. beroende på vilken version du hade.
Åfan, hur är själva spelet då ? Alltså, t.ex när Age of Conan släpptes så märkte man ju direkt hur dåligt gjort allt var och att det helt enkelt var ett dåligt spel, vad tycker ni om detta ?
Citera
2008-09-18, 18:42
Medlem
jaochss avatar
Är det fler som inte kan joina scenarios? Har inte kunnat joina ett enda sedan igår.
Citera
2008-09-18, 18:44
Medlem
Farbror Fazers avatar
Vilken destructionserver gäller om man nu måste byta från Karak azgal?
30min köer är ju fan sjukt!

Kanske bara bättre om hela FB byter till en lowpop server medans de flesta fortfarande är i början?
Citera
2008-09-18, 18:47
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Vilken destructionserver gäller om man nu måste byta från Karak azgal?
30min köer är ju fan sjukt!

Kanske bara bättre om hela FB byter till en lowpop server medans de flesta fortfarande är i början?

Vadå flesta?
De flesta av oss är runt 15.
Vi är 40 pers.

Jag sitter hellre på en server med kö och massor av scenario och RvR än någon lågbefolkad skitserver (även om scenario är buggad som inget annat för tillfället)
Citera
2008-09-18, 18:47
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Är det fler som inte kan joina scenarios? Har inte kunnat joina ett enda sedan igår.

Likadant för alla på Karak-Azgal skulle jag tro.
Vet dock ej på de andra servrarna, verkar funka bättre där.
Citera
2008-09-18, 18:50
Medlem
Färgienhinks avatar
Har installerat och patchat spelet. Sen när jag ska gå in och spela så går det ju inte att starta spelet typ. På menyn finns det bara Credits, Settings och Quit typ. Sen finns det även en svart tom ruta i mitten till höger.

Vad ska jag göra för att komma igång och börja lira?
Citera
2008-09-18, 18:53
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jag sitter hellre på en server med kö och massor av scenario och RvR än någon lågbefolkad skitserver (även om scenario är buggad som inget annat för tillfället)

Mina IRL polare anser iallfall att det inte är acceptabelt med 30 min waittime vid varje inloggning och dc en gång i kvarten, o jag håller med dom. Har mailat och frågat om dom ska höja poplimit. Om inte så byter jag server.

Någon annan som lirar Dest på core server förutom azgal?
Citera
2008-09-18, 18:57
Medlem
är det bara jag eller känns det som att war inte har stöd för mer än en proccessor kärna? hadde gärna sätt att den använde alla 4 istället :S?
Citera
2008-09-18, 18:57
Medlem
Paer86s avatar
Finns det någon recension på spelet än? Eller någon som mer detaljerat beskriver vad och hur han/hon upplevt spelet so far
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in