2008-12-27, 04:10
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrianGriffin
*host* Han sa att Swordmaster var coola och han var nästan inne på att köra en swordmaster iställer eller hur han nu sa det.

Kolla på youtube!

Så ja... han har faktist sagt en posetiv sak om Order iaf

Han pratade en massa om deras danser (sword dance mechanicen) sen snackade han med tillgjort ljus röst om att försvara the phoenix king och sen de sista tre sekunderna sa han med oengagerad röst "aaand they're super cool"
Citera
2008-12-27, 07:09
Medlem
mosucks avatar
jaha vi lyckades inte låsa Altdorf på Karak-azgal idag. Synd för er som inte var där Eva Vix var aktiva hela natten och är antagligen fortfarande, tills zonen går tillbaka till order. Jag kan inte direkt redogöra för hur det var med city siege eftersom vi aldrig lyckades låsa staden helt, utan bara piska order om och om igen, även om dem var många fler än oss stundvis.
Citera
2008-12-27, 09:49
Medlem
Varför är det inget folk på servrarna?
Citera
2008-12-27, 11:59
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Varför är det inget folk på servrarna?

Välj en server med folk?
Exv karak Azgal.

Spela dock inte Destruction för vi är ju SÅÅÅÅ många enligt vissa på detta forumet.
Citera
2008-12-27, 13:30
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Välj en server med folk?
Exv karak Azgal.

Spela dock inte Destruction för vi är ju SÅÅÅÅ många enligt vissa på detta forumet.
Fråga ledarna i KDS och Rigor mortis får du se vad de har att säga om populationen
Ingen av dem gillade det de såg igår
http://www.warhammeralliance.com/forums/picture.php?albumid=1714&pictureid=6969
Screen på där man väljer instance till Altdorf eller hur man nu ska förklara det

Jag antar att jag förstås har hittat på det här

Edit: Borde givetvis skrivit att jag tagit det från WHA forumen, så det gör jag nu. Taget från WHA forumen.
Senast redigerad av Flyttkartong 2008-12-27 kl. 13:57.
Citera
2008-12-27, 15:31
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong
Fråga ledarna i KDS och Rigor mortis får du se vad de har att säga om populationen
Ingen av dem gillade det de såg igår
http://www.warhammeralliance.com/forums/picture.php?albumid=1714&pictureid=6969
Screen på där man väljer instance till Altdorf eller hur man nu ska förklara det

Jag antar att jag förstås har hittat på det här

Edit: Borde givetvis skrivit att jag tagit det från WHA forumen, så det gör jag nu. Taget från WHA forumen.

Jo jag vet. Jag är själv verksam på de forumen.
Men bara förra veckan va vi utnumrerade av Order.
Citera
2008-12-27, 15:37
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
En gång sen release av spelet? Och några timmar kanske... Men bara "förra veckan" säger ju allt. Hur har det varit under tiden sen den där gången förra veckan?
Citera
2008-12-27, 15:40
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Det var den gången vi kom ända fram till Fell landing va? Enda gången ni varit utnumrerade för den delen. Men skitsamma nu, alla vet om problemet, frågan är hur man ska lösa det?
Det har ju diskuterats lite att man ska cappa RvR lakes så inte hur många som helst kan gå in i dem... ingen bra idé tycker jag. Men kanske ändå det som är nödvändigt för att det ska gå att få till bra strider. För att ha det såhär är inget kul överhuvudtaget som order spelare. Kan knappast vara kul som Destruction spelare att bara plöja över allt utan något som helst motstånd
Citera
2008-12-27, 15:47
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Det var den gången vi kom ända fram till Fell landing va? Enda gången ni varit utnumrerade för den delen. Men skitsamma nu, alla vet om problemet, frågan är hur man ska lösa det?
Det har ju diskuterats lite att man ska cappa RvR lakes så inte hur många som helst kan gå in i dem... ingen bra idé tycker jag. Men kanske ändå det som är nödvändigt för att det ska gå att få till bra strider. För att ha det såhär är inget kul överhuvudtaget som order spelare. Kan knappast vara kul som Destruction spelare att bara plöja över allt utan något som helst motstånd
Nej precis. Det är ju inte Destro-spelarnas fel att de är fler lika lite som Order-spelarna kan beskyllas för att vara färre. Det är Mythic som får ta sig samman och komma på nåt. Vilket iofs är märkligt då vilken idiot som helst kunnat räkna ut att det kommer råda obalans mellan dessa 2 (Order eller Destro spelar ingen roll) sidor och inte gjort nåt åt det under utvecklingen av spelet för att förebygga problemet.
Citera
2008-12-27, 16:00
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
En gång sen release av spelet? Och några timmar kanske... Men bara "förra veckan" säger ju allt. Hur har det varit under tiden sen den där gången förra veckan?

Det har hänt flertalet gånger.
Dock nästan aldrig vid primetime. (Vilket är synd)
Citera
2008-12-27, 23:12
Medlem
Flyttkartongs avatar
http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=223742
Oops, vad händer här? KDS flyttar över från Destruction till Order för att jämna ut populationen. Något förhastat kan jag tycka men det är deras beslut och jag välkomnar det. Återstår väl dock att se hur många av medlemmarna i KDS som är beredda att börja om på nytt
Citera
2008-12-27, 23:15
Medlem
Erazors avatar
Citat:
http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=223742
Oops, vad händer här? KDS flyttar över från Destruction till Order för att jämna ut populationen. Något förhastat kan jag tycka men det är deras beslut och jag välkomnar det. Återstår väl dock att se hur många av medlemmarna i KDS som är beredda att börja om på nytt

gösses, intressant =) ska bli spännande o se vad som händer nu =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in