2008-09-22, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
idag har det för Destruction varit en svart dag. kidsen har hittat till warhammer online och att bli healad är inte längre något man kan ta för givet

Bra!

Dom har varit på Order sidan sen start, helt otroligt att man måste berätta rvr fungerar varje gång för folk springer runt som yra höns. Blivit expert på att spela min Shadow warrior utan en enda heal och det fungerar utmärkt när man har koll på allt och inser när det är dax att dra sig tilbaka, nu när jag spelar min Swordmaster är det en annan femma och jag höll på a bryta ihop innan när jag försvarade flgan själv och såg såg en healare kom springade mot mig och idioten började dpsa....jag dog och han dog 3 sekunder senare...
Citera
2008-09-22, 21:54
Medlem
mosucks avatar
Hmm kommer Maggots att gå över till den nya servern eller stannar vi på karag-azgal?
Citera
2008-09-22, 21:58
Medlem
Pervos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
Bra!

Dom har varit på Order sidan sen start, helt otroligt att man måste berätta rvr fungerar varje gång för folk springer runt som yra höns. Blivit expert på att spela min Shadow warrior utan en enda heal och det fungerar utmärkt när man har koll på allt och inser när det är dax att dra sig tilbaka, nu när jag spelar min Swordmaster är det en annan femma och jag höll på a bryta ihop innan när jag försvarade flgan själv och såg såg en healare kom springade mot mig och idioten började dpsa....jag dog och han dog 3 sekunder senare...

WTB Heal, jag vet hur det är!
Citera
2008-09-22, 22:13
Medlem
StorSnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Join the darkside!
Vilken server?

Eltharion heter den!
Citera
2008-09-22, 22:18
Medlem
fruus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSnoken
Jag gjorde mig en förstagubbe på war förut, en "god" eftersom en kompis spelar god på den servern, klarade 5 minuter för det var så jävla bögigt, så jag tog onda sidan, chaos-marauder Mycket bättre!

Så att springa runt halvnaken med ett läderskynke över ens muterade bollar är inte bögigt?

Aldrig förstått det här med småkids och den goda sidan, i både wow och war, när jag skapar en karaktär har jag samma inställning som en unge borde ha, att jag vill vara ett coolt jävla monster!

Själv körde jag lite Stonetroll Crossing med en Ironbreaker-polare idag, konstant kött som krävde minst 4-5 bad guys för att stoppa
Citera
2008-09-22, 22:25
Medlem
StorSnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruu
Så att springa runt halvnaken med ett läderskynke över ens muterade bollar är inte bögigt?

Aldrig förstått det här med småkids och den goda sidan, i både wow och war, när jag skapar en karaktär har jag samma inställning som en unge borde ha, att jag vill vara ett coolt jävla monster!

Själv körde jag lite Stonetroll Crossing med en Ironbreaker-polare idag, konstant kött som krävde minst 4-5 bad guys för att stoppa

Nej, det är barbariskt och grymt! De goda är ju bögiga på alla sätt, när man väljer goda sidan kommer det bögmusik, och så ser karaktärerna bögiga ut.
Citera
2008-09-22, 22:45
Medlem
SnowCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSnoken
Nej, det är barbariskt och grymt! De goda är ju bögiga på alla sätt, när man väljer goda sidan kommer det bögmusik, och så ser karaktärerna bögiga ut.

Dwarfsen är ju minst gay i hela spelet (bortsätt från orcs, obs inte greenskins, bara orcs).
Citera
2008-09-22, 23:32
Medlem
Farbror Fazers avatar
Har lirat blackorc tank på Izor sedan release, pga av att vi ALLTID var fler (med-high vs full) så var det inte så ösigt, ägde alla områden hela tiden, tog 2 tim att joina scenario osv.

Ja o en polare bestämde oss för att testa att rolla order på en undermannad orderserver (med vs full) och lirade Witch hunter. Kan bara säga FY FAN VAD DET ÄR KUL! Jag o polaren körde scenario på scenario med max 5 mins mellanrum hela tiden, fighterna var riktigt jämna och allt var bara perfekt.

För er som lirar på en server med mycket övertag, skapa alt chars NU, ni kommer märka hur sjukt mycket roligare det är att lira när man faktiskt lirar ordentligt.

Spelar nu på en Open RP server, dels för att vi saknade open fighter på förra servern och för att få känsla och bli av med småkidsen. Spelar på Alarielle (eller vad den nu hette)
Citera
2008-09-22, 23:43
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Har lirat blackorc tank på Izor sedan release, pga av att vi ALLTID var fler (med-high vs full) så var det inte så ösigt, ägde alla områden hela tiden, tog 2 tim att joina scenario osv.

Ja o en polare bestämde oss för att testa att rolla order på en undermannad orderserver (med vs full) och lirade Witch hunter. Kan bara säga FY FAN VAD DET ÄR KUL! Jag o polaren körde scenario på scenario med max 5 mins mellanrum hela tiden, fighterna var riktigt jämna och allt var bara perfekt.

För er som lirar på en server med mycket övertag, skapa alt chars NU, ni kommer märka hur sjukt mycket roligare det är att lira när man faktiskt lirar ordentligt.

Spelar nu på en Open RP server, dels för att vi saknade open fighter på förra servern och för att få känsla och bli av med småkidsen. Spelar på Alarielle (eller vad den nu hette)

Jag pselar också där! :O Är du order eller destro? Jag har en squig herder som heter Sneetchik
Citera
2008-09-22, 23:47
Medlem
holys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Jag pselar också där! :O Är du order eller destro? Jag har en squig herder som heter Sneetchik

men han skrev ju att han spelar order och var witch hunter...
Citera
2008-09-22, 23:50
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holy
men han skrev ju att han spelar order och var witch hunter...

Sorry, är inte helt med

Men då ska han dö
Citera
2008-09-22, 23:59
Medlem
fruus avatar
Fyfan, där står man och utökar sin tome of knowledge med vad som ser ut som en liten blå goblin, så kommer ett stort svin ridandes förbi. Det här pågick i mitt huvud på loppet av nån sekund:

- schysst med mount!
- oh helvete han är ju inte på mitt lag!
- åh nej han såg mig!
- fuck han är 8 ranks högre, flyy

*dör*

- ah men vafan det är ju Stoppable *cry*

Hade jag insett det direkt hade jag stannat o slagits som en riktig kvinna Irriterande att alla ska springa runt med sina vita cloaks!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in