2008-10-02, 23:02
Medlem
Luffsens avatar
Det är fan inte kul att spela healer i scenario under Prime Time på populära realms. Det är alltid 3-4 sekunders delay på healsen, vilket gör det omöjligt att heala, alltid tar matchena slut typ 3-4 minuter efter att något lag nått 500 och morale abilitys går sällan att använda.
Blev realmsen än mer populära efter Server cloningen eller? Det skulle ju lösa köproblemen, idag lyckades jag ta mig igenom två avsnitt av American Dad innan jag kom in, dvs runt 50 minuters väntetid.
Citera
2008-10-02, 23:13
Medlem
jocce0s avatar
jo köerna är förjäkliga på de populära servrarna och vad jag märkt speciellt på Karak'azgal, stog på 240e plats och det tog 50 min verkligen ingen som loggade ut då !! köerna brukar börja runt 6-7 tiden och gå ner ungefär vid 10-11, så jag försöker vara inloggad medans så man slipper köerna, inte alla som kan spela då men det funkar för mig
Citera
2008-10-02, 23:25
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Det är fan inte kul att spela healer i scenario under Prime Time på populära realms. Det är alltid 3-4 sekunders delay på healsen, vilket gör det omöjligt att heala, alltid tar matchena slut typ 3-4 minuter efter att något lag nått 500 och morale abilitys går sällan att använda.
Blev realmsen än mer populära efter Server cloningen eller? Det skulle ju lösa köproblemen, idag lyckades jag ta mig igenom två avsnitt av American Dad innan jag kom in, dvs runt 50 minuters väntetid.

Dom ändrade så man inte måste stå i kö om man krashar, dvs köerna tar längre tid.
Citera
2008-10-02, 23:49
Medlem
man_över_bords avatar
Någon som sitter och trycker i en trevlig "casual guild"Eltharion? (Destruction). Dra gärna iväg ett PM om så är fallet.

Jahapp då har man kommit igång och lira då. Riktigt kul är det , gillar att man kan lvla i PvP. Lirar Magus för tillfället , får se om det håller i sig.

~mand
Citera
2008-10-03, 05:25
Medlem
Stormkrashs avatar
"Players will always be RvR flagged, and able to engage in RvR combat just about anywhere in the game world. Players will be "chickened" when entering a tier zone two notches below them."

Vad är det för jävla skämt! det värsta av allt är att det tydligen gäller på OPEN-RVR servrar med. Kan någon förklara vad poängen med skiten är när det är en PVP-server där det dessutom inte gör ett skit om man dör, patetiskt.
ångrar nästan att jag köpte det bara för det här.
Citera
2008-10-03, 05:29
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormkrash
"Players will always be RvR flagged, and able to engage in RvR combat just about anywhere in the game world. Players will be "chickened" when entering a tier zone two notches below them."

Vad är det för jävla skämt! det värsta av allt är att det tydligen gäller på OPEN-RVR servrar med. Kan någon förklara vad poängen med skiten är när det är en PVP-server där det dessutom inte gör ett skit om man dör, patetiskt.
ångrar nästan att jag köpte det bara för det här.

Ja det är synd om dig, du får inte döda folk som är level 1-11 när du är 31-40. Katastrof minst sagt.
Citera
2008-10-03, 05:29
Medlem
Stormkrashs avatar
Poängen är att det är ju det som är kul noobsen som dör hämtar ju sina guild-members som kommer för att understödja så vips så är det en härlig outdoor pvp massaker..

Råka citera mig själv ^^
Citera
2008-10-03, 05:33
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Poängen är att det är ju det som är kul noobsen som dör hämtar ju sina guild-members som kommer för att understödja så vips så är det en härlig outdoor pvp massaker..

Råka citera mig själv ^^

Och poängen är att majoriteten av spelare inte tycker det är roligt. Det är bara att inse att du är en minoritet och spelmakarna vill göra så många som möjligt glada för att tjäna pengar. Oavsett om man gillar det eller inte är det så det ligger till.

Jag skulle rekommendera att du spanar in Darkfall Online istället, det låter som det kommer passa dig betydligt bättre.
Citera
2008-10-03, 05:41
Medlem
Stormkrashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Och poängen är att majoriteten av spelare inte tycker det är roligt. Det är bara att inse att du är en minoritet och spelmakarna vill göra så många som möjligt glada för att tjäna pengar. Oavsett om man gillar det eller inte är det så det ligger till.

Jag skulle rekommendera att du spanar in Darkfall Online istället, det låter som det kommer passa dig betydligt bättre.

Jo förmodligen är det nog så. WAR är helt underbart dock inte "hardcore" pvp vilket är extremt synd, hoppas de addar nya servers med nya server regler med hårdare straff på död i PVE/PVP och att man kan attackera alla. tror det skulle locka ännu fler spelare.
Senast redigerad av Stormkrash 2008-10-03 kl. 05:43.
Citera
2008-10-03, 07:55
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Jo förmodligen är det nog så. WAR är helt underbart dock inte "hardcore" pvp vilket är extremt synd, hoppas de addar nya servers med nya server regler med hårdare straff på död i PVE/PVP och att man kan attackera alla. tror det skulle locka ännu fler spelare.

Kommer de inte göra.
Den procentandelen som sådana servrar skulle locka är säkerligen extremt liten.
Citera
2008-10-03, 08:38
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:

Tror inte en FFA kommer att komma, som någon sagt det är lite för liten del av spelarna som gillar det. Sen håller jag med dig om att det skulle va schysst om det fanns en.
Citera
2008-10-03, 09:12
Medlem
fixxxers avatar
Citat:

Nä visst är det inte ett hardcore PvP spel, emn så mycket borde du fan fattat före du köpte det.. Vill du ha hardcore PvP får du nog vänta på Darkfall där det är full loot också. Fast där är väl problemet att levels inte fungerar så fegisar som dig kommer tänka om 2 ggr innan dom hoppar på nån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in