2008-10-02, 18:35
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Tror det handlar om att du forfarande lirar på headstart. Har också lirat gratis fram tills idag då jag köpte en nyckel. Kolla mailboxen, du har antagligen fått ett mail där det står att din subscription gått ut och att du måste köpa spelet för att lira vidare.

Nu skrev jag in min kod så det funkar igen, tackar!
Citera
2008-10-02, 19:32
Medlem
Vad ska man göra för att få hög exp i scenarios?
lixom i statsen har jag typ samma som han andra, men ändå har han dubbla eller mer i exp.
Citera
2008-10-02, 19:33
Medlem
Korpuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WinJi
Vad ska man göra för att få hög exp i scenarios?
lixom i statsen har jag typ samma som han andra, men ändå har han dubbla eller mer i exp.

Man lämnar gruppen så får man all exp/renown själv. Detta kräver dock att du kan utdela bra skada.
Citera
2008-10-02, 19:48
Medlem
Hej ska köpa spelet så fort jag får pengar , men jag har hört att man kunde spela 1 månad gratis innan man köper spelet , någon som vet hur det går till?
Citera
2008-10-02, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SizoR
Hej ska köpa spelet så fort jag får pengar , men jag har hört att man kunde spela 1 månad gratis innan man köper spelet , någon som vet hur det går till?

Du installerar bara spelet, gör ett account på war-europe.com och aktiverar cd-keyn som du fått med spelet. Sen är det bara att börja spela. Du behöver alltså inte nån kreditkortinfo eller liknande.
Citera
Medlem
Holamacbolas avatar
Någon som lirar destruction på dragonback mountain?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SizoR
Du får helt enkelt 1 månad gratis när du registrerar dig.
Citera
2008-10-02, 20:04
Medlem
Okej tackar
Citera
2008-10-02, 20:19
Medlem
Jäklar. Nu är jag jätte rädd. Har spelat headstart tills idag och fick mailet att mitt acc var stängt. Jag har redan spelet så har försökt skriva in koden på http://www.war-europe.com/#/activation/?lang=en (idag, nyligen) Med det gamla accet som login. Docksäger sidan bara att det inte går, det gamla vanliga felmeddelandet.

Nu är jag så fruktansvärt orolig att min kod har blivit använd, men jag vet ju att jag skrev korrekta uppgifter, men jag kan inte ens logga in på mitt acc på hemsidan, det ska man väl kunna även fast det inte går att spela på??

Snälla hjälp mig, jag känner expen rinna ur mina bara händer..

Förlåt! Jag fjärrstyrde en väns dator och skrev in allt på hans dator och det löste sig utmärkt! förlåt! Ses på slagfältet (karak azgal)!!
Senast redigerad av Hoppylas 2008-10-02 kl. 20:27. Anledning: löste sig, funkar, tack!
Citera
2008-10-02, 22:29
Medlem
-benito-s avatar
Jag förstår fan mig inte på folk varför lirar dom inte scenarios fan så mycket roligare än att springa omkring och questa Får ju knappt spela ett i timmen...
Citera
2008-10-02, 22:33
Medlem
Hej,

Har spelat i ca 5 dagar nu, men jag har inte hunnit komma igång riktigt i.o.m att det är mycket med jobbet nu. Men snart får jag nog mer tid över, jag lirar en Dwarf Engineer, level 14 nu, på Eltharion.

Min fråga: Jag undrar vart folk får tag i all sin bra utrustning? Vapen, armor.. alla har gröna/blåa saker redan vid level 16-20, och jag har samma grejjer som jag haft sen level 3 i princip =P

Alltså: Vad missar jag? Är det questrewards, dropps, Auktionshuset?

Tacksam för svar,

Vänligen Saab Saab
Citera
2008-10-02, 22:51
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saabsaab
Hej,

Har spelat i ca 5 dagar nu, men jag har inte hunnit komma igång riktigt i.o.m att det är mycket med jobbet nu. Men snart får jag nog mer tid över, jag lirar en Dwarf Engineer, level 14 nu, på Eltharion.

Min fråga: Jag undrar vart folk får tag i all sin bra utrustning? Vapen, armor.. alla har gröna/blåa saker redan vid level 16-20, och jag har samma grejjer som jag haft sen level 3 i princip =P

Alltså: Vad missar jag? Är det questrewards, dropps, Auktionshuset?

Tacksam för svar,

Vänligen Saab Saab

JAg skulle tippa på Public Quests, det som är det lättaste sättet att få tag i bra gear.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in