2008-09-21, 13:44
Medlem
ichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodiskatt
Fy fan, låter tiptop!
Tror ni WAR-frälsta nu att spelet kommer hålla ett tag då? Har gjort misstaget vid ett flertal tillfällen att köpa MMO:s just när dem var nya, varav de senare har floppat grovt, Tabula Rasa dyker upp i minnet som senaste sådan situation. Detta har gjort att jag blivit mer skeptisk mot att köpa MMO:s när de nyligen släppts, men detta spel verkar från det jag sett vara rätt hyggligt och köplusten har gått upp i högvarv. Ska man våga ta risken? Älskade f.ö. DAoC när jag var en liten sparv

Om du älskade DAoC kommer du säkert älska WAR
De har ju tagit vissa saker från deras gamla DAoC och lagt till dem i WAR.

Om du inte är urfattig student så tycker jag du ska chansa på att köpa spelet! Försök få med nån kompis, alltid roligare då.
Se till att spela på vår (flashbackare) server ;p
Citera
2008-09-21, 13:45
Medlem
Pervos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodiskatt
Fy fan, låter tiptop!
Tror ni WAR-frälsta nu att spelet kommer hålla ett tag då? Har gjort misstaget vid ett flertal tillfällen att köpa MMO:s just när dem var nya, varav de senare har floppat grovt, Tabula Rasa dyker upp i minnet som senaste sådan situation. Detta har gjort att jag blivit mer skeptisk mot att köpa MMO:s när de nyligen släppts, men detta spel verkar från det jag sett vara rätt hyggligt och köplusten har gått upp i högvarv. Ska man våga ta risken? Älskade f.ö. DAoC när jag var en liten sparv

Jag har också gjort misstaget och köpt en massa MMo:S men det här spelet är GRYMT mycket bättre än alla andra! Tro mig!
Citera
2008-09-21, 14:20
Medlem
Inget å göra under köerna till servrarna:P

http://www.youtube.com/watch?v=nCmZ181wQuc = min film

http://img50.imageshack.us/my.php?image=valpnosf004rr5.jpg en bild på lite skada i ett scenario:P
Citera
2008-09-21, 14:52
Medlem
Svejsares avatar
skönt att du har 2x så mkt skada som 2an ^^
Citera
2008-09-21, 15:03
Medlem
Panzerbat.s avatar
orka bry sig om att göra mycket skada i ett scenario, det är ju renownen som räknas ändå
Citera
2008-09-21, 15:10
Medlem
Svejsares avatar
jag bryr mig inte om den, jag tycker bara det var lite kul :P
Citera
2008-09-21, 15:31
Medlem
Farbror Fazers avatar
Tur att man lirar på Izgor då

Men under PQ's och scenarios, får jag något för all skada jag tar? Lirar som tank men det känns ändå som att ja inte tjänar ett skit, kommer ofta dåligt i listorna fastän ja tankar utav bara fan. Ifall de bara är kills, dmg osv som räknas in är det ju helt sjukt
Citera
2008-09-21, 15:33
Medlem
Svejsares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Tur att man lirar på Izgor då

Men under PQ's och scenarios, får jag något för all skada jag tar? Lirar som tank men det känns ändå som att ja inte tjänar ett skit, kommer ofta dåligt i listorna fastän ja tankar utav bara fan. Ifall de bara är kills, dmg osv som räknas in är det ju helt sjukt

Det finns ju ingen som kommer först, det är väl bara hur man väljer att sortera statsen. Eller är jag helt ute och cyklar nu?
Citera
2008-09-21, 15:34
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svejsare
Det finns ju ingen som kommer först, det är väl bara hur man väljer att sortera statsen. Eller är jag helt ute och cyklar nu?

Antar att han tänker mer på PQ.

Jag har då ingen aning hur de räknar, jag vet bara att jag alltid ligger 1 på contribution list
Citera
2008-09-21, 15:36
Medlem
Flumbos avatar
Jag kommer nästan alltid högst på alla extra roll PQ's lists.

Knepet är (, som jag använder iaf) att inte fokusera sin dps på en ända mob, jag bara gör lite vild dps på alla mobs ja ser så kmr ja 1:a
Citera
2008-09-21, 15:38
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
Antar att han tänker mer på PQ.

Jag har då ingen aning hur de räknar, jag vet bara att jag alltid ligger 1 på contribution list

Jo de e precis va ja gör, kom just på att man inte rankas i scenarios!
Citera
2008-09-21, 15:38
Medlem
Hej jag funderar starkt att köpa detta spel. Jag undrar dock, är spelet uppdelat efter geografiska zoner? T ex spelar alla Europeer på speciella servrar som i Wow?

Jag jobbar natt och brukar alltid joina Australiska guilder i mån av möjlighet och hoppas det går även här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in