2008-09-10, 09:32
Medlem
Hej, jag lyckades regga mitt konto för någon dag sedan och fick ett confirm mail, jag tryckte på länken som vanligt och kom till wars sida men blankt, så jag provade länken igen och nu kommer jag dit men får texten, your accout is susspended, access blocked... eller nått sånt det stod gällefall (code 711) efter... någon som vet varför/hur man fixar det?
Citera
2008-09-10, 09:32
Medlem
Mourns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoooL
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_34

Tackar.
Citera
2008-09-10, 09:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leothlon
Hej, jag lyckades regga mitt konto för någon dag sedan och fick ett confirm mail, jag tryckte på länken som vanligt och kom till wars sida men blankt, så jag provade länken igen och nu kommer jag dit men får texten, your accout is susspended, access blocked... eller nått sånt det stod gällefall (code 711) efter... någon som vet varför/hur man fixar det?

Testa logga in i launchern
Citera
2008-09-10, 10:10
Medlem
mophrs avatar
Så, nu har jag provat på spelet lite och kan konstatera några saker:

- PQ's är GRYMMA!
- Order känns tidigt mycket mer spännande än destruction. Chaosquesten i början var typ "Döda 10 sånna där...don't fail the raven god....döda nu 6 sånna där" medan empire var "Fort, rädda byborna ur dom brinnande husen som blir attackerade av marauders!!!!"
- Nu har jag iofs bara helat i ett PQ men i det var det verkligen BARA jag som helade trots att vi var typ 4 warriors priests. Var beredda på egoistiska melee-healers.
- Scenario verkar kul, men jag var bara level 4 då jag provade med min swordmaster, så jag hade kanske bara tre attacker.

Förstaintrycket: Bra
Citera
2008-09-10, 10:10
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Någon fler än jag som har skitsvårt att vinna mot en diciple of khaine? (destruction)

Varenda gång jag möter en sån så blir jag totalägd. En gång var det jag och en witchhunter mot en DoK. Slutade med att vi dog och DoK levde.

Just DoK's är rena helveten ärligt talat. Att kunna hela sig och slåss som en jävla ninja är galet bra. Dessa spelare är sjukt starka 1 vs 1.

Någon som kan förklara vad man ska ha exp till guildet för? Mer vad det ger och varför osv.
Citera
2008-09-10, 10:11
Medlem
Moridin2002s avatar
Om man har reggat sitt acc för läääänge sen och glömt bort sin inloggning
och pass finns det då något sätt att få reda på det innan betan är slut?

orkar fan inte byta mail.
Citera
2008-09-10, 10:19
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moridin2002
Om man har reggat sitt acc för läääänge sen och glömt bort sin inloggning
och pass finns det då något sätt att få reda på det innan betan är slut?

orkar fan inte byta mail.

Jag har samma problem men det verkar inte gå att lösa. Jag har inloggningen men har supit bort pw iom att dom har så skumma regler så jag inte kunde använda dom jag brukar :P

Innan dom får upp "forgotten password" länken och acc registreringen igen tror jag vi är rätt rökta. Du kan alltid skapa ett konto till med annan mailadress kopplad till antar jag.
Citera
2008-09-10, 10:22
Medlem
Salorms avatar
Jag undrar förresten om dom kommer öppna så man kan skriva in sina headstart-koder snart?
Men dom kanske väntar tills den dagen då headstart börjar för dom är ju ändå ganska säkra på att deras servrar utan problem kommer klara anstormningen av spelare som ska skriva in koder.
Citera
2008-09-10, 10:30
Bannlyst
Fick igång mitt spel utan att fått validation mailet igår. Jag kan bara säga en sak: JAG ÄLSKAR DET! Testade Shadow Warrior, Witch Hunter och Marauder. Gillade det skarpt. Lutar nog åt att bli en Shadow Warrior vid releasen :P

Char: Minora
Server: Elldyrion (?)
Career: Shadow Warrior

Ses ingame
Citera
2008-09-10, 10:33
Medlem
TopC4Ts avatar
Blrgh, jag kom in i closed beta för några månader sen. beställde collectors edition, bara för att komma underfund med att mitt privatliv inte funkar med WAR. bortkastade pengar med andra ord...

För övrigt kan jag rekommendera Marauder.. <3
Citera
2008-09-10, 10:35
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag undrar förresten om dom kommer öppna så man kan skriva in sina headstart-koder snart?
Men dom kanske väntar tills den dagen då headstart börjar för dom är ju ändå ganska säkra på att deras servrar utan problem kommer klara anstormningen av spelare som ska skriva in koder.

sant sant...förmodligen 1 timme innan eller nått sånt
Citera
2008-09-10, 10:48
Medlem
Audacias avatar
Men alltså, jag skrev in min kod i söndags förmiddag och har inte fått något valideringsmail än!! När fan kommer skiten egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in