2008-09-09, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Har du provat att logga in på patchern? Vissa som har fått samma har kunnat börja spela.

jajemänsan det har jag testat.
har provat reggat nyckeln med firefox,ie och opera oxå..
Citera
2008-09-09, 18:46
Medlem
Ardvahns avatar
Förhandsbeställde det här för två veckor sedan. Har en betanyckel, men kan inte skapa konto eftersom de har stängt av funktionen.

Går det att kringgå detta på något sätt, eller måste jag vänta på att GOA eller vad dom heter får tummen ur röven?
Jag har redan ett konto i closed beta-grejen, kom dock aldrig med i betan, men det är väl inte samma slags konto som jag behöver i det här fallet?
Citera
2008-09-09, 18:48
Medlem
Renskavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikka83
Nån som kan svara på detta..

Har fått ett confirm mail. men när jag trycker på den så hoppar den till warhammers sida och så står det (" your account is suspended, your access has been blocked code 711 ")

nån som kan slänga lite ljus åt min sida ?
Fick detta mail före jag reggade nyckeln på activation igår runt en 17..

Jag har ett liknande problem, jag fick samma error message men fick sen ett mail där det stod att jag hade konfirmerat accountet. Detta var igår och så fort jag fick det mailet reggade jag min betanyckel som jag fortfarande väntar på svar från. Deras system är fan skumt. Vissa väntar 1 timme och sen får dem sitt mail medan andra (jag inblandat) har väntat över 24h på att få sitt mail.
Jag har provat att regga om beta-nyckeln flera ggr och varje gång står det typ "Your code has been validated - wait for your confirmation mail". Jag har provat att patcha men det går inte. Vet någon någonting man kan göra?
Citera
2008-09-09, 18:53
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Jaha, hoppas det funkar hyfsat då. Men ska ändå uppgradera, känns som jag haft denna för länge nu.

Jag var tank i WoW men körde också en resto druid, haha.

Luffsen - pallra dig över till Karag Dorn (Destruction) så är vi ett gäng du kan lira med.

Jag tycker tanks i WAR är så unika att de va därför jag tog de.
SHamanen verkar ha en riktigt fet mekanik dock.

Säkerligen ett svårt val
Citera
2008-09-09, 18:58
Medlem
ant's avatar
Shamaner verkar vara ett riktigt bra och intressant val, bra heals + bra dps.
Med den bästa morale level 1 förmågan också vad jag har sett/hört.

Någon som har någon information om chosen/black orc? Hört att black orc är mer aggressiva, är det sant?
Hur bra är de respektive klasserna, någon som är lite bättre än den andra?
Vill ju inte välja en klass som är lite OP så man kan döda någon
Citera
2008-09-09, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Du menar Shaman?
Eller menar du den MED Melee dps? Dvs Black orc?

Du spelade på US va?

Ja just det, Maruduron eller någon, inte green skin. Riktigt rolig klass som klara det mest.

Ja US servers.
Citera
2008-09-09, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La_Resistance
Måste bara säga att spelet sjunker hela tiden i mina ögon, har hittills stött på 13 buggade mobs, fastnat 3 gånger och varit tvungen att använda scrollen för att komma bort. Scenarion är oftast order 5st bright wizards och 5st witch hunters. Som så klart äger sönder alla destruction dps klasser med hästlängder.

Tex: Bright wizard träffar mig med 379damage fireball på min magus när mitt högsta crit är 142damage. (Detta när jag är rank 9 och renown 8 och han som rank 3) Samma visa med witchhunters. Skulle nog säga att den enda klassen som klarar sig mer än 10sek mot nån av dessa är marauder.

Så själva destruction klasserna skiljer sig väldigt mycket från order.

Min magus blev även dödad av 3dots från en archmage, samma archmage som outhealer mig, 1 maruader och 1 chosen.

Där har ni lite "negativt" om spelet.

bland det dummaste jag hört.. Bright wizard och sorc är i princip lika bra..witch hunters kan ses som witch elves å healers gör inte mkt skada men har instantheals vilket dem behöver. Sedan gör inte en lvl 3 bright wizard 379 i dmg även om han har 100 combustion
Citera
2008-09-09, 19:06
Medlem
Helseths avatar
Heh. Haft massor med lagg och grafikfel senaste dagarna på betan, så testade jag att köra i windowed mode så löste sig allting, flyter på mycket bättre och inga buggiga texturer... skumt

Hursomhelst nån annan som testat rune priest?, ruggigt kul att spela som och man är nästan odödlig när man möter nån destruction som vill ganka en, de kan fan inte döda mig. Bara ''shield+heal repeat''
Grymt roligt att köra healer i det här spelet.
Citera
2008-09-09, 19:07
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Någon som har någon information om chosen/black orc? Hört att black orc är mer aggressiva, är det sant?

Jag har fått uppfattningen att chosen är mer än "line breaker" än black orc. Du vill ha BO som håller linjen medans du skickar in chosen för att skapa oreda.

EDIT: Bah, min server är full nu så fått stå i kö i 6-7 min och halva kön kvar -.-
Citera
2008-09-09, 19:08
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spAix
bland det dummaste jag hört.. Bright wizard och sorc är i princip lika bra..witch hunters kan ses som witch elves å healers gör inte mkt skada men har instantheals vilket dem behöver. Sedan gör inte en lvl 3 bright wizard 379 i dmg även om han har 100 combustion

Äsch behöver inte ha den tonen till honom.

Jag spelar själv Chosen och ligger alltid jämsides med Black Orcs, iallafall skademässigt.

Men jag kan ju säga såhär - Alla klasser har möjlighet att döda alla.
Ingen är bättre eller sämre, det beror helt på hjur man spelar
Så single PvP betyder ingenting.

Kallekofot: Klassen heter Marauder
Citera
2008-09-09, 19:08
Medlem
Pulks avatar
Hm.. några bugg jag stött på hittills:

- Spelet har stängts av utan någon förklaring (2 ggr)
- Har fått "detta program har stött på ett problem och måste avslutas" när jag alt+tabat (1 gång)
- Diverse småbuggs som involverar mobs där det står "You can not attack that target" fast mobet står och piskar mig.

Annars är det bara bra. Inte stött på några problem i RvR. Vunnit hälften och förlorat andra hälften (nähä?) så det är inga som helst problem.

Ni som klagar på obalans bland klasser osv, tänk på att det här är i low level

EDIT: Stoppable jag kommer online ikväll med en polare till Karag Dorn. Tänkte heala er som Shaman
Citera
2008-09-09, 19:10
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Jag har fått uppfattningen att chosen är mer än "line breaker" än black orc. Du vill ha BO som håller linjen medans du skickar in chosen för att skapa oreda.

EDIT: Bah, min server är full nu så fått stå i kö i 6-7 min och halva kön kvar -.-

Hehe jag stog i kö i 1 timme när de bara va den franska servern uppe, DÅ kan man faktiskt få lov att klaga

(VIlken server är du på nu?)

Du kan ha rätt i Chosen vs BO.
Jag springer in mitt i all skit och plockar ner healers/dps och sen ut igen. Riktigt roligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in