Tja!Här hoppar jag in i tråden om ADHD/ADD!
Jag är född i finska lappland,flyttade till stockholm i slutet på -80 talet,lärde mig snacka svenska på 6 månader.
2 av mina barn fick diagnosen ADD några år sen,jag blev intresserad om detta då.
Nu blev jag dövstum,jag visste 3 minuter sen,vad jag skulle skriva,men tvärstopp nu..
Hold on..,pls?
Iallafall,jag är väldigt social när jag dricker,träffade o fick typ 5 nya kompisar idag här i sydostasien vart jag bor idag.
Jag har varit gift 2 gånger innan mitt senaste,pappa till 5 barn
Mina 2 yngsta barn har tagit guld i sverige och norden i sina sportsgrenar och deras mamma säger att dom är upp till dagen på mig!
Jag har rest runt i världen,ibland med massor med pengar i fickan och ibland helt pank.
Min pappa sa till mig,att jag är den enda av hans barn som man kan droppa med fallskärm mitt i mörkaste afrika och jag klarar mig alltid!
Jag vet,jag satt en natt där misstänkt för mordförsök i Dar Es Salaam innan jag kunde köpa mig loss!
Tvärstopp igen,fan...
Tankarna rusar genom huvet,utan att jag kan skriva ner allt..
Ok,im back!
Ni snackar mycket om medicin och bidrag här,kan inte Ni bara njuta av detta fakta att ni är annorlunda?
Jag har alltid vetat om detta och berättat till mina barn,att pappa och NI är speciella!
Mvh Raikkonen
Angeles City
Filippinerna