jag tycker många verkar ha någon bokstavs störning! hur säkra är läkarnas diagnoser på dessa besvär? kan man tillex se det på en cat scan eller delar man bara ut diagnosen till höger och vänster?
Man kan givetvis inte säga att alla med ADHD beter sig likadant. Samma gäller de som inte har ADHD. De som har ADHD är lika alla andra utom i de fall de som inte har ADHD beter sig annorlunda.
Jag har diagnosisterad ADHD och har inga som helst problem med stvaning och länsing.
ADHD = CASH! tack f-kassan. Tack alla doktorer för alla galna piller , tack samhället för ni tycker synd om mig. Är glad att jag har adhd för det gör mig speciell säger min mamma
ADHD = CASH! tack f-kassan. Tack alla doktorer för alla galna piller , tack samhället för ni tycker synd om mig. Är glad att jag har adhd för det gör mig speciell säger min mamma
Det är säket jobbigt med ADHD men Dianetik är 1000 ggr bättre än psykofarmaka. Det enda du får av psykofarmaka är en bedövning. Men om det är det som du söker så har du träffat rätt.
En av många "problem" adhd ger är oförmåga att inse konsekvenser och även att lära av sina misstag!
det verkar vara du som är idioten
Då kan du gärna backa upp ditt påstående. Alla människor fungerar inte likadant. Att påstå att alla med adhd/add inte kan lära av sina misstag är befängt.
Då kan du gärna backa upp ditt påstående. Alla människor fungerar inte likadant. Att påstå att alla med adhd/add inte kan lära av sina misstag är befängt.
Jag har aldrig sagt att alla får samma problem, men dessa är vanliga för adhd.