2011-08-22, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
jag tycker många verkar ha någon bokstavs störning! hur säkra är läkarnas diagnoser på dessa besvär? kan man tillex se det på en cat scan eller delar man bara ut diagnosen till höger och vänster?
Man kan givetvis inte säga att alla med ADHD beter sig likadant. Samma gäller de som inte har ADHD. De som har ADHD är lika alla andra utom i de fall de som inte har ADHD beter sig annorlunda.

Jag har diagnosisterad ADHD och har inga som helst problem med stvaning och länsing.
Citera
2011-08-22, 20:12
Medlem
bombruntmagens avatar
ADHD = CASH! tack f-kassan. Tack alla doktorer för alla galna piller , tack samhället för ni tycker synd om mig. Är glad att jag har adhd för det gör mig speciell säger min mamma

hej då
Citera
2011-08-22, 20:25
Medlem
nilsberths avatar
[quote=Skamlig]Vad fan får du det ifrån? Är du en idiot på riktigt?

En av många "problem" adhd ger är oförmåga att inse konsekvenser och även att lära av sina misstag!

det verkar vara du som är idioten
Citera
2011-08-22, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bombruntmagen
ADHD = CASH! tack f-kassan. Tack alla doktorer för alla galna piller , tack samhället för ni tycker synd om mig. Är glad att jag har adhd för det gör mig speciell säger min mamma

hej då

+1! cheers på det!
Citera
2011-08-22, 21:54
Medlem
Kaaazams avatar
aha ingen hjärnskada alltså
Citera
2011-08-22, 22:00
Medlem
JMKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riorio
Jag pallar inte att ha så mycket adhd som jag har nu. Jag är så sjukt rastlös och det går mig på nerverna Kan medicin hjälpa?

Det kommer att hjälpa läkemedelsbolagens finanser.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uoxT7BMWpaM
Citera
2011-08-22, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JMKK
Det kommer att hjälpa läkemedelsbolagens finanser.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uoxT7BMWpaM
Du förstår inte hur jobbigt det är att ha adhd.
Citera
2011-08-22, 22:15
Medlem
JMKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riorio
Du förstår inte hur jobbigt det är att ha adhd.

Det är säket jobbigt med ADHD men Dianetik är 1000 ggr bättre än psykofarmaka. Det enda du får av psykofarmaka är en bedövning. Men om det är det som du söker så har du träffat rätt.
Citera
2011-08-22, 22:22
Medlem
Skamligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilsberth

En av många "problem" adhd ger är oförmåga att inse konsekvenser och även att lära av sina misstag!

Då kan du gärna backa upp ditt påstående.
Alla människor fungerar inte likadant. Att påstå att alla med adhd/add inte kan lära av sina misstag är befängt.
Citera
2011-08-22, 22:39
Medlem
Ilistes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilsberth

Nej, jag är rätt säker på att det är du som är idioten. Talar du nu ur egen erfarenhet eller påstår du att du är någon slags auktoritet i frågan?
Citera
2011-08-23, 00:03
Medlem
nilsberths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skamlig
Då kan du gärna backa upp ditt påstående.
Alla människor fungerar inte likadant. Att påstå att alla med adhd/add inte kan lära av sina misstag är befängt.

Jag har aldrig sagt att alla får samma problem, men dessa är vanliga för adhd.

[/url]http://www.sjalvhjalppavagen.se/template01.asp?level=4&sorting=3&sitekey={0AA56B5B -7B76-42B0-A706-9060AAF76BBA}&pagekey={C1E0D80A-31B3-45B8-9FD3-45BF7C5F8DE9}
Citera
2011-08-23, 00:04
Medlem
nilsberths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iliste
Nej, jag är rätt säker på att det är du som är idioten. Talar du nu ur egen erfarenhet eller påstår du att du är någon slags auktoritet i frågan?

Jag har läst på då min dotter nyligen fick diagnosen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in