Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
En typisk skada från en högernäve. Jag har svimmat minst 50 gånger förr då jag hade lågt blodtryck. Aldrig en blåtira då man faller mjukt och är avslappnad. Laila kan inte ha fått en sån blåtira och om hon svimmat skulle läkarna hindrat hennes Dubai-resa.Man måste undersökas noga och en lång flygresa är inte att rekommendera.
Det går inte att se på vem som är kvinnomisshandlare. Laila skriver själv på sin blogg att sonen leker och låtsas att han bjuder kamraterna på champange. Inte många 6-åringar som har sån fantasi utan att vara påverkad från omgivningen.Mycket kröken förmodligen och Niklas ser lite fyllsvullen ut för det mesta.Dom skulle ha fredagsmys och med för mycket av den fina drycken kan få den skenheligaste att brista i sinnet. Speciellt som den framgångsrika hustrun ska bege sig själv till Dubai medan han själv får sitta på radiostationen och rabbla kärlekslåtar till normala förälskade människor.
Har aldrig trott på ett så snabbt och hysteriskt giftemål med nybygge av lyxvilla och tillbehör. Ett förhållande måste mogna fram vilket inte skett alls i det här fallet.
Hon bör nog sitta i Dubai nu och hitta på en bra vers om hur detta gick till för inte var det något svimningsanfall. Skulle vara intressant att höra vad den supertrevlige äkta maken har för beskrivning av skadetillfället. Den som säger emot här måste vara en äkta fan av familjen Whalgren eller en släkting till Niklas.
Jag är också en av dem som svimmat otaliga gånger. För att inte tala om då jag var gravid. Då var jag dessutom framtung och kunde rasa vart som helst. Jag slog ALDRIG mig i de regionerna, inte ens i närheten...
Och nej, har man outredda svimmningsanfall så blir man inte iväg släppt för att dra till Dubai med lång flygresa, tryck i kabinen och så vidare.