2012-10-29, 22:37
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Om man svimmar så faller man ofta som en fura och finns inget som tar emot en så kan det resultera i skador av varierande grad.

Jo men hur troligt är det att landa med bara ena ögat först. Okej om hon hade haft skubbsår och blåmärke etc. Men nu ser det ju en som en klassisk blåtira efter en högernäve. Säger inte att det behöver vara så för den sakens skull.
Citera
2012-10-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Jo men hur troligt är det att landa med bara ena ögat först. Okej om hon hade haft skubbsår och blåmärke etc. Men nu ser det ju en som en klassisk blåtira efter en högernäve. Säger inte att det behöver vara så för den sakens skull.

Hon har plåster ovanför ögonbrynet och vem vet vad som döljer sig under det....troligen skrubbsår. Du inser inte hur rolig du är...skulle det vara mer sannolikt att hon svimmat och ramlat om hon hade två blåtiror...och då hade näsan varit krossad dessutom. Jag har själv svimmat och slagit mig på exakt samma ställe som Laila, men jag fick ingen blåtira eftersom en person tog emot mig och dämpade fallet.
Citera
2012-10-29, 23:14
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Hon har plåster ovanför ögonbrynet och vem vet vad som döljer sig under det....troligen skrubbsår. Du inser inte hur rolig du är...skulle det vara mer sannolikt att hon svimmat och ramlat om hon hade två blåtiror...och då hade näsan varit krossad dessutom. Jag har själv svimmat och slagit mig på exakt samma ställe som Laila, men jag fick ingen blåtira eftersom en person tog emot mig och dämpade fallet.

Nja, ser ut som kirurgtejp man tejpar vid sprucket ögonbryn. Om inget tar emot är väl rätt ovanligt att det blir just inne vid ögat och ingen annan stans, då näsan borde vara det som slår i först vid marken. Däremot bordskant eller så, mer troligt i såna fall att hon drattade in i.
Citera
2012-10-29, 23:34
Medlem
Jag tror att hon har fallit i fyllan. Hon dricker nämligen en hel del.
Citera
2012-10-29, 23:40
Medlem
Gwyllyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nimi

Gör hon?
Går det att utveckla?
Citera
2012-10-29, 23:40
Medlem
En typisk skada från en högernäve. Jag har svimmat minst 50 gånger förr då jag hade lågt blodtryck. Aldrig en blåtira då man faller mjukt och är avslappnad. Laila kan inte ha fått en sån blåtira och om hon svimmat skulle läkarna hindrat hennes Dubai-resa.Man måste undersökas noga och en lång flygresa är inte att rekommendera.
Det går inte att se på vem som är kvinnomisshandlare. Laila skriver själv på sin blogg att sonen leker och låtsas att han bjuder kamraterna på champange. Inte många 6-åringar som har sån fantasi utan att vara påverkad från omgivningen.Mycket kröken förmodligen och Niklas ser lite fyllsvullen ut för det mesta.Dom skulle ha fredagsmys och med för mycket av den fina drycken kan få den skenheligaste att brista i sinnet. Speciellt som den framgångsrika hustrun ska bege sig själv till Dubai medan han själv får sitta på radiostationen och rabbla kärlekslåtar till normala förälskade människor.
Har aldrig trott på ett så snabbt och hysteriskt giftemål med nybygge av lyxvilla och tillbehör. Ett förhållande måste mogna fram vilket inte skett alls i det här fallet.

Hon bör nog sitta i Dubai nu och hitta på en bra vers om hur detta gick till för inte var det något svimningsanfall. Skulle vara intressant att höra vad den supertrevlige äkta maken har för beskrivning av skadetillfället. Den som säger emot här måste vara en äkta fan av familjen Whalgren eller en släkting till Niklas.
Senast redigerad av gurkelurkan 2012-10-29 kl. 23:44.
Citera
2012-10-29, 23:44
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nimi

Så hon kanske inte är helt lycklig med hur situationen ser ut just nu?
Citera
2012-10-30, 17:11
Medlem
Flor-Idas avatar
NY BILD! :

http://blogg.mama.nu/lailas-blogg/2012/10/29/atlantis/

Det kan f-n inte vara någon svimning som ger den

Kan det finnas någon annan som är arg på Laila? Anders Bagge, Andreas Carlsson, Liams pappa?
Citera
2012-10-30, 18:08
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
En typisk skada från en högernäve. Jag har svimmat minst 50 gånger förr då jag hade lågt blodtryck. Aldrig en blåtira då man faller mjukt och är avslappnad. Laila kan inte ha fått en sån blåtira och om hon svimmat skulle läkarna hindrat hennes Dubai-resa.Man måste undersökas noga och en lång flygresa är inte att rekommendera.
Det går inte att se på vem som är kvinnomisshandlare. Laila skriver själv på sin blogg att sonen leker och låtsas att han bjuder kamraterna på champange. Inte många 6-åringar som har sån fantasi utan att vara påverkad från omgivningen.Mycket kröken förmodligen och Niklas ser lite fyllsvullen ut för det mesta.Dom skulle ha fredagsmys och med för mycket av den fina drycken kan få den skenheligaste att brista i sinnet. Speciellt som den framgångsrika hustrun ska bege sig själv till Dubai medan han själv får sitta på radiostationen och rabbla kärlekslåtar till normala förälskade människor.
Har aldrig trott på ett så snabbt och hysteriskt giftemål med nybygge av lyxvilla och tillbehör. Ett förhållande måste mogna fram vilket inte skett alls i det här fallet.

Hon bör nog sitta i Dubai nu och hitta på en bra vers om hur detta gick till för inte var det något svimningsanfall. Skulle vara intressant att höra vad den supertrevlige äkta maken har för beskrivning av skadetillfället. Den som säger emot här måste vara en äkta fan av familjen Whalgren eller en släkting till Niklas.

Jag är också en av dem som svimmat otaliga gånger. För att inte tala om då jag var gravid. Då var jag dessutom framtung och kunde rasa vart som helst. Jag slog ALDRIG mig i de regionerna, inte ens i närheten...

Och nej, har man outredda svimmningsanfall så blir man inte iväg släppt för att dra till Dubai med lång flygresa, tryck i kabinen och så vidare.
Citera
2012-10-30, 18:27
Medlem
Såg en bild på Niclas Wahlgren där han spänner sin överarm. Det var inga muskler man fått av att hålla i en mikrofon på 80-talet. Hela den familjen är konstig och jag fattar inte vad NW har gjort för att bli kändis. Någon som vet?
Citera
2012-10-30, 19:03
Medlem
Flor-Idas avatar
Något är helt klart lurt mellan Laila och Niclas. Kollar man hennes blogg ser man att Niclas inte varit med på väldigt länge. Inte ens på bilderna från sonens ettårsdag. Och över allt skriver Laila jag ska på middag, jag ska dittan och jag ska dattan, dvs inte vi ska...
Citera
2012-10-30, 19:15
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Något är helt klart lurt mellan Laila och Niclas. Kollar man hennes blogg ser man att Niclas inte varit med på väldigt länge. Inte ens på bilderna från sonens ettårsdag. Och över allt skriver Laila jag ska på middag, jag ska dittan och jag ska dattan, dvs inte vi ska...

Nä och nu när jag var inne på bloggen så verkar det som om Pernilla Wahlgren med klan skulle komma och han nämns ju inte. Trots allt maken...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in