"Laila Bagge Wahlgren om rekordförlossningen av Kit – som egentligen skulle hetat Noel "När han kom ut kände vi direkt att det är en Kit.” Från Aftonbladet
Va fan är de för fel på människor, när han kom ur kände vi direkt att det är en kit.
Folk har blivit galna.
Snacka om att alla svenska män är tofflor till sina kvinnor för vilken jävla man nämner sitt barn till KIT.
Har Niclas varit framme och vevat, eller? Inte fan kan man väl få en så "perfekt" blåklocka av en svimning? Ett blåmärke på benet/armen hade jag köpt, men det här..!
Har Niclas varit framme och vevat, eller? Inte fan kan man väl få en så "perfekt" blåklocka av en svimning? Ett blåmärke på benet/armen hade jag köpt, men det här..!
Nä, inte Niklas som verkar så gullig, har jag svårt att tro.
Jag undrar mer vad det är hon har mellan brösten, ser ut som ett tatuerat stekt ägg
Hm, det där såg synnerligen misstänksamt ut måste jag säga. Svimma okej, men varför svimmar man och som redan sagts, en påpaslig blåtira. Kanske gått in i en dörr också?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!