2011-10-29, 13:28
Medlem
wonderlands avatar
Mellannamnet blir då Kat hoppas jag.
Citera
2011-11-03, 17:26
Medlem
4168s avatar

Va fan är de för fel på människor, när han kom ur kände vi direkt att det är en kit.
Folk har blivit galna.

Snacka om att alla svenska män är tofflor till sina kvinnor för vilken jävla man nämner sitt barn till KIT.

Länk till artikel
Citera
2012-10-28, 17:10
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Har Niclas varit framme och vevat, eller? Inte fan kan man väl få en så "perfekt" blåklocka av en svimning? Ett blåmärke på benet/armen hade jag köpt, men det här..!
Citera
2012-10-28, 17:41
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Har Niclas varit framme och vevat, eller? Inte fan kan man väl få en så "perfekt" blåklocka av en svimning? Ett blåmärke på benet/armen hade jag köpt, men det här..!
Nä, inte Niklas som verkar så gullig, har jag svårt att tro.
Jag undrar mer vad det är hon har mellan brösten, ser ut som ett tatuerat stekt ägg
Citera
2012-10-29, 19:51
Medlem
Dimpens avatar
Citat:

Blev lika misstänksam när jag såg bilden.

I de lugnaste vatten.....
Citera
2012-10-29, 19:56
Medlem
mrsraptorrs avatar
Citat:

Vet inte varför men jag börja skratta som fan. Hur skulle den här tofflan kunna smälla henne på käften? http://www.youtube.com/watch?v=g7GISLxpKZg

Men vad vet jag, kanske de började bråka om Kit Katen eller vad fan ungen hette
Citera
2012-10-29, 22:12
Medlem
Ronilles avatar
Hm, det där såg synnerligen misstänksamt ut måste jag säga. Svimma okej, men varför svimmar man och som redan sagts, en påpaslig blåtira. Kanske gått in i en dörr också?
Citera
2012-10-29, 22:16
Medlem
kristibruds avatar
Ni kan sluta spekulera nu, säker källa säger att hon fått stryk (igen!) av den falskeligen så timida Niklas. Skilsmässa på gång?
Citera
2012-10-29, 22:19
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud
Ni kan sluta spekulera nu, säker källa säger att hon fått stryk (igen!) av den falskeligen så timida Niklas. Skilsmässa på gång?

Jaså igen? Vill du utveckla?
Citera
2012-10-29, 22:24
Medlem
Om man svimmar så faller man ofta som en fura och finns inget som tar emot en så kan det resultera i skador av varierande grad.
Citera
2012-10-29, 22:28
Medlem
d1ckhead.s avatar
"Bloggerskan meddelar också sina läsare att hon ska åka på en veckas semester i Dubai tillsammans med sina två söner."

tsssss... undrar varför inte maken får följa med?
Citera
2012-10-29, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud

Läser man dina inlägg i vissa trådar så verkar du vara en mytoman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in