2018-03-17, 19:48
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Laila verkar som en riktigt äcklig människa som dessutom dras till misshandlande män.
Nu får man hoppas att något händer som gör att hon och hennes persiske knullpojke blir kvar för gott i Afrika (Zimbabwe).
Annars är det så klart bara en tidsfråga innan han tröttnar på hennes skratt och hängpattar.
Citera
2018-03-22, 15:46
Medlem
Softis...s avatar
Laila måste vara den vänligaste av vänliga.

https://stoppapressarna.se/svenskt/l...ex-flickvannen
Hon sover över ibland hos oss, vi är vänner, och hon är den som brukar komma hem och hjälpa till när vi ska ha fester och städar efteråt tillsammans med oss och hänger, säger Laila till Hänt
Citera
2018-03-27, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Ja, det är faktiskt helt jävla obegripligt att tidningarna inte har skrivit en enda rad om det här. Ska vi gissa på att det hade varit annat ljud i skällan om Kurosh hade varit en lintott?
Och varför står Kurosh fortfarande skriven på en adress i Kista, samtidigt som Laila kallat honom sambo sedan, i princip, dag ett? Hade det funnits minsta misstanke om t.ex. SD-koppling till paret, så kan vi vara säkra på att kvällstidningarna hade gjort en "granskande reportageserie" för att kartlägga misstankar om ev. bidragsbrott.

Vad har Kurosh gjort sig skyldig till tidigare? Jag är ganska säker på att han fanns med på Lexbase redan innan februari -16.
Hur ser Niclas på att hans minderårige son tillbringar halva sitt liv under samma tak som en våldsam person?
Varför envisas Laila med att felstava hans namn Korosh?
Domen innan var ju fyllstyrning då han kraschade och fick bojja
Citera
2018-04-02, 16:41
Medlem
Vem dumpar vem...och när. Tror inte detta spektakel varar längre än till 2020...Max...
Citera
2018-04-02, 19:14
Avstängd
thaimans avatar
Hon är en puderhäxa utan tillstymmelse till karisma, kan och vet allt, uppträder som hon skulle vara en tonåring, nej fy fan vilken osympatisk människa.
Citera
2018-04-04, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Jag anser mig ha bra koll på populärkulturen och har aldrig hört talas om dem.
måste tyvärr säga att det är sant. har för mig mitt ex tvingade att se
den dokusåpan också.

jag är i liknande ålder som laila så jag har inga problem med henne,
dock har hon klädstil tagen direkt från pretty woman 1990 eller
serien miami vice.

lite kul att hennes egen sån använder henne som clickbait för att få
många klick på sin youtube-kanal. vilken fjortis vill inte ha +35 med
karar på sin kanal.

tror inte hon legat med alla utan med hjärna och looken tagit sig till
toppen bit för bit. det yttre är ju alltid en fördel.
Citera
2018-04-04, 09:43
Medlem
ace_secs avatar
Kul när Liam tar med kompisar hem. Antar att 99% av kompisarna behöver runka av sig inne på toaletten. Hon är ju den perfekta MILF:en för typ 13-åringar
Citera
2018-04-05, 17:50
Medlem
Nej, jag såg henne på Vapiano i Täby Centrum. Faktiskt snyggare i verkligheten än på teve. Lite girlish om man så säger...
Citera
2018-04-06, 21:02
Bannlyst
tar laila bagge någon form av drog?
Citera
2018-04-14, 23:54
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Kul när Liam tar med kompisar hem. Antar att 99% av kompisarna behöver runka av sig inne på toaletten. Hon är ju den perfekta MILF:en för typ 13-åringar
Halkade in på hennes TV-show (eller vad hon nu kallar skiten) härom dagen. Rent generellt verkar hon duktigt pantad. Sen så kan jag ju inte tycka att hon är särskilt snygg, vilket hon verkar tro själv. Sen undrar jag vilken jävla klåpare som gjort hennes botox i pannan? Ser ju inte klokt ut, hade ju varit bättre att se naturlig ut. I alla fall så tycker jag nog att hon ser lite sliten ut för sin åldersklass. (Visst, finns många som ser sämre ut)

Upplevde att hon anspelar på Wahlgren och parnevik.s program, men hennes blir bara ännu sämre än deras, vilket väl får ses som en bedrift i sig..
Citera
2018-05-29, 07:17
Medlem
ace_secs avatar
https://stoppapressarna.se/svenskt/s...en-laila-bagge

SKRÄCKBILDEN PÅ EN BLÅSLAGEN LAILA BAGGE

Citat:
Hennes ena öga är helt uppsvullet och hon ser misshandlad ut.

– Det är nämligen efter jag har svimmat och åkt i backen, och jag landade på mitt ögonbryn vilket gjorde att jag fick en jätteblåtira.

Citat:
Laila berättar också att bilden är gammal, från tiden då hon satt i "Idol"-juryn och att hon nyligen hittade den när hon gick igenom sina gamla fotografier

Hon var dock semesterledig då olyckan var framme, så tv-tittarna slapp se den otäcka blåtiran.
– Som tur var så var det precis på sommaren, så dagen efter drog jag till Dubai.

Citat:
Många trodde vid första anblicken att Laila hade blivit misshandlad.
– Det ser ju ut som att någon har slagit mig, men det är det inte. Jag fick till och med brev, ”kom ut nu vi är många som stöttar dig”. Men jag är inte den som ljuger, så hade någon lappat till mig så hade jag sagt det, haha, säger Laila.

Var hon tillsammans med Korosh Kananian denna tid?
Citera
2018-05-29, 07:40
Medlem
Vaffeljarns avatar
Hon var gift med Niclas Wahlgren när hon "ramlade".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in