2012-10-30, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
NY BILD! :

http://blogg.mama.nu/lailas-blogg/2012/10/29/atlantis/

Det kan f-n inte vara någon svimning som ger den

Kan det finnas någon annan som är arg på Laila? Anders Bagge, Andreas Carlsson, Liams pappa?

Den där blåtiran var inte att leka med. Spontant kan jag tycka att det ser ut som en näve varit framme, men det är svårt att greppa att det eventuellt är så.

Om hon har blivit slagen måste det ha varit rejäl kraft i slaget.
Citera
2012-10-30, 19:22
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Nä och nu när jag var inne på bloggen så verkar det som om Pernilla Wahlgren med klan skulle komma och han nämns ju inte. Trots allt maken...

Verkar så.

Och läser man i Pernillas blogg finner man att mormor (dvs Schollin) kommit hem för en "blixtvisit" från sommarhuset i Spanien. Då ville hon träffa alla barnbarnen, och därför var Pernilla där och även Linus och Jessica (trots att dessa ska skiljas). Alltså saknades Niclas med sin familj. Inte ett ord om orsaken till det.
Citera
2012-10-30, 19:27
Medlem
Till alla "svimnings-experter" som påstår att man inte kan slå sig när man svimmar så kan jag berätta att det är skillnad på svimningar. Ni utgår från era erfarenheter. Själv har jag tre ggr. svimmat när jag inte varit hemma. Det är en stress att känna när svimningssymptomen kommer och ingenstans att sätta sig finns.

Jag kämpade för att andas djupt och metodiskt, försökte tänka ut vart jag skulle kunna sätta mig, men inga alternativ fanns utom marken, vilket jag inte tyckte var något alternativ för mig då och där jag var. När jag inte kunde hålla ögonen öppna mer så förstod jag att nu svimmar jag snart, och när jag föll ihop så dämpades fallet av en person som tog emot mig, jag föll med huvudet mot marken.

Jag har motat många svimningsanfall genom att andas metodiskt och lägga mig ner, men är man bland folk så kämpar man i det längsta för man vet att det ofta funkar att lugna sig och andas djupt, och man vill inte dra blickar till sig bland folk.

Andra ggn jag svimmade på allmän plats så funkade det inte att ta djupa andetag, jag hittade en stol och satte mig, men nervös och med mångas blickar på mig kände jag att nu svimmar jag, vilket jag gjorde och föll med överkroppen från sittande position mot ett skåp och slog mig i yttre ögonbrynet. Lyckligtvis inte hårt nog för att blöda men ett märke fick jag.

Kan tilläggas att jag också en gång svimmat på vårdcentralen av en slump, det gjordes inga undersökningar eller förhör med mig annat än, -brukar du svimma? Den gången slog jag mig inte eftersom jag fick lägga mig på en brits innan jag svimmade.
Edit. Ser nu på Lailas blogg att hon tillbringade en natt på sjukhus för övervakning, så den som menade att hon for iväg "outredd" har heller inte läst bloggen särskilt noga.
Senast redigerad av lacrima 2012-10-30 kl. 19:43.
Citera
2012-10-30, 19:45
Medlem
Citat:
Verkar så.

Och läser man i Pernillas blogg finner man att mormor (dvs Schollin) kommit hem för en "blixtvisit" från sommarhuset i Spanien. Då ville hon träffa alla barnbarnen, och därför var Pernilla där och även Linus och Jessica (trots att dessa ska skiljas). Alltså saknades Niclas med sin familj. Inte ett ord om orsaken till det.

Gick in och ögnade snabbt igenom bloggarna, och du missar att Pernilla skriver att Laila flög iväg två dagar före, och att P. hämtade sin mor som är på snabbvisit i sverige några dagar, för en träff med delar av barnbarnen.
Citera
2012-10-30, 19:52
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Gick in och ögnade snabbt igenom bloggarna, och du missar att Pernilla skriver att Laila flög iväg två dagar före, och att P. hämtade sin mor som är på snabbvisit i sverige några dagar, för en träff med delar av barnbarnen.

Delar av barnbarnen? Låter makabert.

Nejdå, jag missade inte det. Men kan tycka att det var väldigt "lägligt" att komma på snabbvisit just då.

Jag menar att om hon ville träffa alla barnbarnen kan hon väl komma någon dag tidigare. Hon visste nog att Niclas & co inte skulle dyka upp oavsett.

Något är på tok. Kolla bara Lailas blogg. Tidigare var det mycket snack om "den underbara maken". Nu ingenting.
Citera
2012-10-30, 20:00
Medlem
Citat:
Delar av barnbarnen? Låter makabert.

Nejdå, jag missade inte det. Men kan tycka att det var väldigt "lägligt" att komma på snabbvisit just då.

Jag menar att om hon ville träffa alla barnbarnen kan hon väl komma någon dag tidigare. Hon visste nog att Niclas & co inte skulle dyka upp oavsett.

Något är på tok. Kolla bara Lailas blogg. Tidigare var det mycket snack om "den underbara maken". Nu ingenting.

Jag ströläser bloggar då och då, och förvånas ofta över hur många som verkar tro att en kändis blogg är en total dokumentation av deras liv.
Tror du på fullt allvar att du vet ens hälften av en kändis privatliv bara för att du läser dennes blogg.
Vad vet du om varför och hur ofta P. mor reser till Sverige.....jag tycker det är väldigt naivt att spekulera och särskilt bara spekulera i negativa termer, inte undra på att Se o Hör säljer som smör, bara spekulationer och trams.
Citera
2012-10-30, 20:06
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Jag ströläser bloggar då och då, och förvånas ofta över hur många som verkar tro att en kändis blogg är en total dokumentation av deras liv.
Tror du på fullt allvar att du vet ens hälften av en kändis privatliv bara för att du läser dennes blogg.
Vad vet du om varför och hur ofta P. mor reser till Sverige.....jag tycker det är väldigt naivt att spekulera och särskilt bara spekulera i negativa termer, inte undra på att Se o Hör säljer som smör, bara spekulationer och trams.

Ja, så är det nog. Allt är bara bra mellan alla i klanen Wahlgren-Bagge. De är lika lyckliga som de alltid varit. Glöm att jag sa något annat
Citera
2012-10-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ja, så är det nog. Allt är bara bra mellan alla i klanen Wahlgren-Bagge. De är lika lyckliga som de alltid varit. Glöm att jag sa något annat

Roligt att ögna igenom dina trådar, du gillar skvaller ser jag
Citera
2012-10-30, 20:36
Medlem
Ronilles avatar
Har Laila varit här inne och läst? http://blogg.mama.nu/lailas-blogg/20...-ta-och-ge-er/ Seså, be om ursäkt nu gott folk!
Citera
2012-10-30, 20:51
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Har Laila varit här inne och läst? http://blogg.mama.nu/lailas-blogg/20...-ta-och-ge-er/ Seså, be om ursäkt nu gott folk!

Ojdå. Lägger man ned tid på att surfa runt på Flashback när man är på "drömsemester" i Dubai?

Citera
2012-10-30, 21:19
Medlem
Citat:
Ojdå. Lägger man ned tid på att surfa runt på Flashback när man är på "drömsemester" i Dubai?

Du verkar dummare för varje kommentar du gör här...jag har knappt läst L. blogg och har redan förstått att hon bloggar från sin semester och då läser kommentarerna i sin blogg, som dessutom blir bortplockade då de är illasinnade spekulationer, de finns inlägg kvar där folk skriver att andra ska sluta spekulera. Om du inte förstod det så är en välbesökt blogg något som man tjänar pengar på, varför skulle hon inte blogga på sin semester, det är ju ett vinstdrag för alla klick på bloggen av nyfikna som vill se hennes semesterbilder.
Citera
2012-10-30, 21:29
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
NY BILD! :

http://blogg.mama.nu/lailas-blogg/2012/10/29/atlantis/

Det kan f-n inte vara någon svimning som ger den

Kan det finnas någon annan som är arg på Laila? Anders Bagge, Andreas Carlsson, Liams pappa?

Kanske Liam själv. Ungen ler ju inte på en enda bild, kanske en omen kid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in