2008-10-08, 14:23
Medlem
din-gnus avatar
hahah

Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Måste bara posta denna bild på min BULKADE mage samt mina små ben.

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=4jmkx4&s=4

Vart har 6packet tagit vägen? 4veckor in i bulken och magen gömmer sig under ett mysigt lager fett

hahah,

vilken gullig bild !
2008-10-08, 14:26
Medlem
din-gnus avatar
Citat:
haha ska man bulka så ska man göra det ordentligt tycker jag

Lite underhudsfett har ingen dött av, men kommer att sänka kcal intaget yttligare nu. Har legat på ca 1000-1300kcal överskott och ska ner nu till 500kcal för att inte väga 200kilo till sommaren

Godnatt mina läsare, imorgon blir det att hårt pass.

mvh / BP

men är det inte VÄLDIGT onödigt att vräka i sig så mycket extra kalorier,såvida man liksom inte utövar en massa andra sporter som kräver en hel del energi?

bra att du sänker för du kommer kanske få ett helvete att gå ner i vikt annars
jag menar att en del muskler ryker ju med om man deffar senare

bättre att ligga några kilo över sin normala vikt ,så har man godare chanser att bevara den nya muskelmassan man bygger på sig

eller har jag fel?

lycka till iaf!
2008-10-08, 16:35
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av din-gnu
men är det inte VÄLDIGT onödigt att vräka i sig så mycket extra kalorier,såvida man liksom inte utövar en massa andra sporter som kräver en hel del energi?

bra att du sänker för du kommer kanske få ett helvete att gå ner i vikt annars
jag menar att en del muskler ryker ju med om man deffar senare

bättre att ligga några kilo över sin normala vikt ,så har man godare chanser att bevara den nya muskelmassan man bygger på sig

eller har jag fel?

lycka till iaf!

Man bygger inga muskler om man inte går upp i vikt.
2008-10-08, 18:12
Medlem
BePositives avatar
Nu har jag varit och köpt Dragremmar så nu fan ska det lyftas Ska testa dom imorgon på ryggpasset, förra ryggpasset tappade jag greppet på enhandsrodden.

Din-Gnu: Ja visst är bilden gullig sen som weeman sa: man bygger inga muskler på kcal underskott.
Senast redigerad av BePositive 2008-10-08 kl. 18:15.
2008-10-08, 21:08
Medlem
din-gnus avatar
Citat:
Nu har jag varit och köpt Dragremmar så nu fan ska det lyftas Ska testa dom imorgon på ryggpasset, förra ryggpasset tappade jag greppet på enhandsrodden.

Din-Gnu: Ja visst är bilden gullig sen som weeman sa: man bygger inga muskler på kcal underskott.

jo men jag menar att man inte behöver överdriva intaget, räcker det inte med 500 kcal extra för muskelbygge

annars så blir man ju extra fet till slut
2008-10-08, 21:10
Medlem
BePositives avatar
Citat:
jo men jag menar att man inte behöver överdriva intaget, räcker det inte med 500 kcal extra för muskelbygge

Jag är inte rädd för lite fett, kommer nog inte deffa ner mig till sommaren utan bygga på till sommaren 2010. Mums vad bra det kommer att bli
2008-10-08, 21:17
Medlem
din-gnus avatar
Citat:
Jag är inte rädd för lite fett, kommer nog inte deffa ner mig till sommaren utan bygga på till sommaren 2010. Mums vad bra det kommer att bli

OOOOOOOOOKEJ

Jamen visst, då är det ju bara att köra på med hårda bud!
2008-10-09, 15:34
Medlem
BePositives avatar
Nu ska jag sätta mig på cykeln till gymmet och köra ett RYGGpass. Ska inviga dragremmarna idag, lär ta ett tag innan man vänjer sig med dom. Återkommer vid 18.00.

PS jag klarade mattetentan med 0,5p underbart

/ BP
2008-10-09, 16:36
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:

Det räcker helt klart.
2008-10-09, 16:43
Medlem
grattis med tentan

säg hur dragremmarna funkade, funderar också på att skaffa
2008-10-09, 16:48
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SandzaklijaBB
grattis med tentan

säg hur dragremmarna funkade, funderar också på att skaffa

I t.ex marklyft har man de runt handleden och runt stången för att inte greppet ska hindra dig från att dra mycket kilo. Detta gör ju dock så att greppet blir sämre och sämre i förhållande till ryggstyrkan. Inget du behöver fundera på efter inte ens två månader imo.
2008-10-09, 17:22
Medlem
BePositives avatar
Rygg

Enarms rodd 65kg 4x8 (ska testa 70+kg nästa pass)
Latsdrag V 65kg 3x8
Latsdrag med stång 60kg 2x8 (brett)
Rodd läge 14 3x8
Nedre rygg 65kg 3x8

Dragremmarna funkade kanon till enarms rodden, sist körde jag 60kg och det var händerna som failade. Kommer nog ta några pass innan man han vant sig med att sätta fast dom med en hand

Blev ett kort pass idag, men nu blire mat.

/ BP

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in