Vid tiden för dessa förkunnelser, fastlog Kristi Brud att Världen ska gå under i år och nu när LHC (Large Hadron Collider) startas i morgon 10/9, fruktar några forskare att det ska bildas svarta hål som slukar Jorden. Drottning Tirsa byggde kanske sina undergångsteorier på dessa forskares rön. Vi får se om jag kan fortsätta skriva på torsdag
Citat:
Det är viktigare än någonsin att vi är rena och redo därför att tiden är oerhört kort och det ser vi på allting som sker i världen vi ser det på sker runt om oss, så ser vi att det har dragit ihop sig. Det är tid för världsförändring väldigt snart. Det kan vem som helst med sitt mänskliga förstånd faktiskt fatta och så lägger du därtill till ditt andliga klarsynthet så förstår du att tiden är inne när det gäller att leva helt och fullt för Gud.
Beklagligtvis fick en del dö för denna klarsynthet
Citat:
Jag läste, när jag läste i ett uppslagsverk om om den helige Guden så står det så här på ett ställe om om helighet och Gud och så står det så här på ett ställe. Den helige Guden är aldrig så farlig som för dom som står honom nära men inte gör som han vill. Ä ni mä?
Nu tror jag att Tirsa ljuger. Det uppslagsverket har nog aldrig tryckts.
Citat:
Och när jag läste det så hajade jag till och det tog tag i mig jag kände, det här är verkligen sant, den helige Guden är fruktansvärd. Vi har läst om det under den här månaden
Tirsas egen lilla husgud är så fruktansvärd så att den stackars barnflickan trodde att hon måste mörda för att få hans nåd via Tirsa.