Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Allvarligt era jävla muppar, tänk till lite.
Fedor har varit i Japan hela sin karriär i princip och Lesnar är en stor WWE-ikon, ja vem fan tror ni är störst i USA
Ja det är väl ingen som säger att det är konstigt att Brock är större i USA än Fedor. Eller?
Citat:
Jämför Fedor i Japan eller Ryssland jämfört med hur känd Brock är i USA så kan man jämföra dom. Brock har varit i "kända" sammanhang i USA i ungefär lika många år som Fedor har varit känd i Ryssland och Japan.
Jag är rätt säker på att diskussionen härstammar från tidigare trådar där bland annat jag själv konstaterat att Brock Lesnar är värdefullare för UFC än Fedor. Att Lesnar helt enkelt säljer mer och att casualfansen ofta inte ens vet vem Fedor är.
Ja Fedor är definitivt mer känd än Brock Lesnar i ryssland. Det trodde jag var tämligen uppenbart.
Citat:
Så är det underligt att nån öldrickande jänkare hellre tittar på Lesnar än Fedor som dom knappt vet vem det är.
Nej det är det inte, precis som jag sagt hela tiden.
Sen varför måste alla amerikaner alltid vara öldrickare? Ryssar är ju större suputer!
Citat:
Och samma sätt fast i tex Japan eller Ryssland så vet dom knappt vem fan Lesnar är.
Nu tror jag inte det stämmer men det är irrelevant för just UFC åtminstone.
Och Strikeforce.
Citat:
Ibland är ni så jävla urbota dumma med era diskussioner så man fan tappar hoppet på mänskligheten
Eller så kanske du misstolkar saker och lägger till egna personliga ideer om vad en diskussion handlar om.
--------
Jag tar för givet att RonaldoUTD med sin facebook kommentar syftade på diskussionerna vi haft tidigare angående Brock Lesnar / M-1 / UFC / Fedor. Om så inte är fallet så drar jag mig tillbaka och är obrydd. Vem som har flest anhängare på en communitysida känns inte intressant för 5 öre.
Edit: Eller äh, även om jag tycker du överreagerar och missuppfattar No_fear så håller jag väl ändå med på ett sätt. Trist att stöka ned tråden om världens bäste fighter med sånt här tjaffsande. Så jag lägger ner iallafall! Inte så att diskussionen inte tagits ett par gånger redan.