Flashback bygger pepparkakshus!
2008-09-06, 02:15
Medlem
Memnoks avatar
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Jag älskar den där blekfeta stäppryssen så mycket som en heterosexuell man kan älska en annan man.

Jävlar vad bra han är. Nu är det bara en fråga om att ge honom kvalificerat motstånd igen. Han behöver Randy, Nog eller kanske Arlovski för att visa vad han kan. Vore sjukt skönt om han dominerade tungvikten i 5-6 matcher till för att sedan dra sig tillbaka.
Citera
2008-09-06, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Jag älskar den där blekfeta stäppryssen så mycket som en heterosexuell man kan älska en annan man.

Jävlar vad bra han är. Nu är det bara en fråga om att ge honom kvalificerat motstånd igen. Han behöver Randy, Nog eller kanske Arlovski för att visa vad han kan. Vore sjukt skönt om han dominerade tungvikten i 5-6 matcher till för att sedan dra sig tillbaka.

Byt ut Randy mot Barnett så har du 100% rätt.
Randy har aldrig vunnit över en top5rankad HW någonsin.....
Citera
2008-09-06, 15:16
Medlem
≈MisterPapa≈s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok

Han har ju redan mött Nog två gånger, så byt ut honom mot Josh Barnett i stället så håller jag med.

Edit= Hehe! såg nu att mannen över mig sa samma sak
Citera
2008-09-06, 22:10
Medlem
Roland Janssons avatar
Ja, Fedor är värd all respekt. Alltid iskall i ringen. Ang en match mot Randy så tyvärr Randy, det kommer inte att sluta väl för dig. Den enda idag som skulle kunna skaka Fedor vore kanske Brock Lesnar, men Brock behöver nog ett par matcher till för få lite rutin.
Citera
2008-09-06, 22:47
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson
Ja, Fedor är värd all respekt. Alltid iskall i ringen. Ang en match mot Randy så tyvärr Randy, det kommer inte att sluta väl för dig. Den enda idag som skulle kunna skaka Fedor vore kanske Brock Lesnar, men Brock behöver nog ett par matcher till för få lite rutin.

Tror barnett är ett mycket större hot mot fedor är brock är.

Du tror brock är odiskutabelt näst bästa HW i världen med andra ord?
Citera
2008-09-06, 23:01
Bannlyst
När Brock har (tyvärr) knäckt Couture så borde han få möta Fedor.
Citera
2008-09-07, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma

Jag ser faktiskt Gonzaga som ett ganska stort hot mot Fedor.
Tillräckligt stor och stark för att möjligtsvis kunna få ner Fedor och får han ner Fedor så har han matchen.
Citera
2008-09-07, 01:05
Medlem
Roland Janssons avatar
Citat:

Inte odiskutabelt, men har en oerhörd potential. Kanske kan Gonzaga bli ny UFC HW-mästare också, men Brock tror jag mer på. Ge han fler matcher bara så att han får mer rutin. Barnett är bra, men har väl fått sina chanser nu?
Citera
2008-09-07, 01:14
Medlem
mmas avatar
Citat:
Barnett är bra, men har väl fått sina chanser nu?

Vad menar du med att han fått sina chanser?
Citera
2008-09-07, 01:37
Medlem
Roland Janssons avatar
Citat:
Vad menar du med att han fått sina chanser?

När han mött toppmotstånd har det blivit stryk, typ. Nog o Crocop. Och dom har ju inte haft mkt att sätta emot Fed.
Citera
2008-09-07, 12:29
Medlem
Citat:
När han mött toppmotstånd har det blivit stryk, typ. Nog o Crocop. Och dom har ju inte haft mkt att sätta emot Fed.

Hann gick två sjukt jämna matcher mot Nogueira varav han vann den ena.
Citera
2008-09-07, 18:54
Medlem
≈MisterPapa≈s avatar
Citat:
Otroligt att se hur effektivt UFC`s marketing avdelning är när det gäller att påverka folks uppfattning om verkligheten. Brock Lesnar är visserligen ett fysmonster och en duktig fribrottare, men vad är han mer? Fedor har mött mängder av sådana i sin karriär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in