Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Plus Arlovski har ett bättre record och skicklighetsmässigt så är han ljusår framför Lesnar.
Ett bättre record. Ptja, i antalet CAN-vinster och antalet förluster.
Av mitt resonemang är det väl tydligt att jag menar just hur bra man är rent potentiellt, inte hur lång och trogen service inom sporten man haft.
Om du tycker Arlovski är skickligare än Lesnar är du ju på gränsen till sinnessjuk.
Arlovski skulle inte ha en suck mot Lesnar = "skicklighetsmässigt" sämre.
Om du med skicklighet menar hur tjusig hans striking är estetiskt så betyder det inte ett skit om man inte kan omsätta det i fighter på ett bra sätt.
Citat:
Och ang Werdum så rankingmässigt är han bra motstånd mot Fedor men till själva matchen så tror jag han har extremt liten chans att vinna, han kan hoppas på ett misstag från Fedor och en submission sänd från himlen.
Läser du vad jag skriver?
Jag skriver inte att Fedor möter totala sopor. Ett flertal gånger skriver jag att Fedor de senaste matcherna gjort vad han kunnat när det gäller motstånd.
Det jag beklagat mig över är att han inte varit i en riktig fight av stor magnitud sedan 2005.
Werdum vs Fedor är stilmässigt så jävla kass så det finns inte.
Citat:
Edit: Även en till sak, vilka har dom du rabblat upp mött som är så himla mycket bättre än dom Fedor har mött, för ingen av dom har mött varandra och vilka har dom mött så man kan säga att dom är så mycket bättre än Fedor, och vi kan ta från -06 och framåt.
Jag skulle säga att nästan alla av de jag nämnt är bättre än alla som Fedor mött sedan 06.
Ingen av dem har mött någon som är bättre än Fedor, hur vore det ens möjligt?
Hunt, lindland, Choi och Coleman är i sammanhanget rent patetiska matchningar så de räknar jag bort.
Tim Sylvia är den bästa fightern Fedor mött sedan Crocop.
Jag tror helt enkelt du inte läser vad jag skriver ordentligt då du försöker få det till att jag tycker att Fedor möter jättedåligt motstånd eller "duckar" folk. Så är inte fallet.
Jag konstaterar bara att han inte varit i en fight av stor betydelse sedan 2005 och att det är trist.