2009-08-04, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rani Mraz
Är det Ortiz som egentligen pekar finger?

haha klockren bild!

Nej det är nog från Nate Quarry vs Kalib Starnes (är han som pekar) matchen
Citera
2009-08-04, 14:53
Medlem
det ryktas om en allians mellan strikeforce och dreams vilket skulle kunna öppna för en hel del roliga matcher!

utöver fedor vs canseco då så klart
Citera
2009-08-04, 15:06
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happy
det ryktas om en allians mellan strikeforce och dreams vilket skulle kunna öppna för en hel del roliga matcher!

utöver fedor vs canseco då så klart
Vad har dream att erbjuda i tungvikten?
Citera
2009-08-04, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Vad har dream att erbjuda i tungvikten?

inte så mycket kanske.. men jag tänker främst på fighters i andra viktklasser som kan mötas
Citera
2009-08-04, 15:11
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happy
inte så mycket kanske.. men jag tänker främst på fighters i andra viktklasser som kan mötas
Mja kanske. Enda stabila viktklassen jag finner i Dream är egentligen lättvikten som dock är helt likvärdig med UFC's lättvikt.
Citera
2009-08-04, 15:16
Medlem
nollans avatar
Citat:
Mja kanske. Enda stabila viktklassen jag finner i Dream är egentligen lättvikten som dock är helt likvärdig med UFC's lättvikt.
Kör inte Aoki och Hansen i DREAM? De är två personliga gamla favoriter i alla fall.
Citera
2009-08-04, 15:18
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Kör inte Aoki och Hansen i DREAM? De är två personliga gamla favoriter i alla fall.
Jepp och Alvarez som kanske är bäst av de alla.
Citera
2009-08-04, 15:25
Medlem
nollans avatar
Citat:
Jepp och Alvarez som kanske är bäst av de alla.
Schyssta bananer!
Då är det bara att försöka fylla tomrummet fram till Fedors första fajt med UFC och Strikeforce då. På tal om det, och förvisso lite OT: finns det något överskådligt MMA-kalendarium någonstans på the internets?
Citera
2009-08-04, 15:40
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Schyssta bananer!
Då är det bara att försöka fylla tomrummet fram till Fedors första fajt med UFC och Strikeforce då. På tal om det, och förvisso lite OT: finns det något överskådligt MMA-kalendarium någonstans på the internets?
mmajunkie.com har rätt bra översikt. Både konfirmerade och rykten.
Citera
2009-08-04, 16:24
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ja, fast förhoppningsvis är Strikeforce redo inför en sånhär situation och slänger in en kvalificerad motståndare direkt. Känns lite oroväckande dock att potentiella motståndare i stort sett bara består av fighters med väldigt hög dopsannolikhet. Overeem, Barnett, Rogers. Werdum har jag faktiskt ingen aning om. Men förhoppningsvis har folk lärt sig nåt från denna barnett/affliction sörja.
Fast då gäller det att dessa två legitima motståndare inte ska möta någon annan samtidigt som de är i matchform. Med andra ord så är det ganska liten chans att man hittar en ersättare. Kan nästan lova att det går käpprätt åt hellvete för Strikeforce om Fedors motståndare försvinner i sista stund. Kan inte vara kul Coker att veta om detta.
Citera
2009-08-04, 16:38
Medlem
RonaldoUtds avatar
En sak förstår jag inte. Hur kommer det sig att M-1 klara sig så bra undan det här fiaskot? Har inte M-1 och Affliction delat på alla kostnader? Affliction har ju i alla fall tshirts som de tjänar igen pengarna på. Hur kan M-1 co-promotat tre galor som gått back och nu dessutom det här fiaskot...
Citera
2009-08-04, 17:15
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
En sak förstår jag inte. Hur kommer det sig att M-1 klara sig så bra undan det här fiaskot? Har inte M-1 och Affliction delat på alla kostnader? Affliction har ju i alla fall tshirts som de tjänar igen pengarna på. Hur kan M-1 co-promotat tre galor som gått back och nu dessutom det här fiaskot...
Även om de hela tiden framhållit att de velat splitta allt med UFC (och nu Strikeforce) är det väl inte helt klarlagt att så faktiskt var fallet med Affliction-galorna. Man kan ju anta att Affliction stod för en skaplig påse pengar genom aktietillskott, inte minst från en hyfsat välbeställd herre med toupé.
Senast redigerad av nollan 2009-08-04 kl. 17:18. Anledning: stavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in