Stort att han funderar på att sluta så att han inte ruinerar sin karriär med att gå hopplöst svåra matcher då det kräver mycket mer motivation att hålla på när man börjar närma sig 35 och mer.
Han får slita 133% i gymet istället och det tror inte jag han har någon lust med.
Tycker däremot att han ska göra några avslutningsfighter
det måste ju vara det absoluta bögbeviset: att tycka fitch är mer underhållande än fedor
Det fitch håller på med är ingenting med fighting att göra, det är bara en systematiskt utnyttjande av bristande regelverk och missförståndet att det är lika mycket värt att vinna 5 sura dec irad utan att vara nära på att avsluta matcherna än 5st roliga KOs/subs
det måste ju vara det absoluta bögbeviset: att tycka fitch är mer underhållande än fedor
Det fitch håller på med är ingenting med fighting att göra, det är bara en systematiskt utnyttjande av bristande regelverk och missförståndet att det är lika mycket värt att vinna 5 sura dec irad utan att vara nära på att avsluta matcherna än 5st roliga KOs/subs
haha du är lätt min favorit surkuk
Fedors 2 senaste matcher har uppgraderat min bankrulle ganska bra. Och jag är The Last Fedorwanker, aldrig fastnat för hypen!!!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!