Citat:
Ursprungligen postat av givve
Förstår inte varför alla ser det som att fedor har mött cans på senare år, arlovski var rankad 2:a i världen innan han blev utslagen, sylvia var top5 och barnett var 2:a, han duckar ingen.
Rogers hade precis slagit ut arlovski på 20 sekunder, hur är man en can då?
Personligen hatar jag rankings, när jag kallar arlovski "can" är det för att han har en glaskäke utan dess like, förlora två,vinna tre,förlora två,vinna tre och sylvia var slut redan när han försvann ifrån ufc.
Sett till vilka dom mött så håller jag Roy Nelson högre än jag gör tex Rogers, Fedor borde vara i UFC, alla ledande fighters söker sig dit, för det är där utmaningen finns, ja jag vet att Fedor är delägare i M1 det jag finner suspekt är att världens nr 1# hw låter en liten råtta som finkelchtein diktera vart han skall fightas någonstans.
JDS,Carwin,Lesnar,Nelson,Valasquez samtliga är större motstånd än något som kan ställas emot honom utanför UFC.
Och innan folk börjar gapa om "lol ufcfanboy osv" så jag såg pride som jämnlike med ufc, att försöka jämföra någon av dessa två med affliction eller strikeforce är dock löjeväckande, strikeforce är en bingohalls organisation.