2010-05-11, 15:37
Medlem
fugus avatar
delete pga tidsslöseri.
Senast redigerad av fugu 2010-05-11 kl. 15:57.
Citera
2010-05-11, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av givve
Förstår inte varför alla ser det som att fedor har mött cans på senare år, arlovski var rankad 2:a i världen innan han blev utslagen, sylvia var top5 och barnett var 2:a, han duckar ingen.

Rogers hade precis slagit ut arlovski på 20 sekunder, hur är man en can då?

Personligen hatar jag rankings, när jag kallar arlovski "can" är det för att han har en glaskäke utan dess like, förlora två,vinna tre,förlora två,vinna tre och sylvia var slut redan när han försvann ifrån ufc.

Sett till vilka dom mött så håller jag Roy Nelson högre än jag gör tex Rogers, Fedor borde vara i UFC, alla ledande fighters söker sig dit, för det är där utmaningen finns, ja jag vet att Fedor är delägare i M1 det jag finner suspekt är att världens nr 1# hw låter en liten råtta som finkelchtein diktera vart han skall fightas någonstans.

JDS,Carwin,Lesnar,Nelson,Valasquez samtliga är större motstånd än något som kan ställas emot honom utanför UFC.

Och innan folk börjar gapa om "lol ufcfanboy osv" så jag såg pride som jämnlike med ufc, att försöka jämföra någon av dessa två med affliction eller strikeforce är dock löjeväckande, strikeforce är en bingohalls organisation.
Citera
2010-05-11, 18:05
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Personligen hatar jag rankings, när jag kallar arlovski "can" är det för att han har en glaskäke utan dess like, förlora två,vinna tre,förlora två,vinna tre och sylvia var slut redan när han försvann ifrån ufc.
I så fall är Randy och Mir också cans.

Citat:
Sett till vilka dom mött så håller jag Roy Nelson högre än jag gör tex Rogers,
Svårt att argumentera för det när Nelson förlorade mot Arlovski, Rogers slog den samme.

Citat:
Fedor borde vara i UFC, alla ledande fighters söker sig dit, för det är där utmaningen finns, ja jag vet att Fedor är delägare i M1 det jag finner suspekt är att världens nr 1# hw låter en liten råtta som finkelchtein diktera vart han skall fightas någonstans.
Nu vet jag inte exakt hur maktförhållandena ser ut i M1. Men du säger själv att:
1. Fedor är delägare i M1, då är det väl klart att han håller sig till den organisationen.
2. Han har också kontrakt med M1. Ska han skita i det eller?

Citat:
JDS,Carwin,Lesnar,Nelson,Valasquez samtliga är större motstånd än något som kan ställas emot honom utanför UFC.
Fedor är större motstånd än vad de någonsin kan ställas mot i UFC.
Citera
2010-05-11, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
I så fall är Randy och Mir också cans.

Svårt att argumentera för det när Nelson förlorade mot Arlovski, Rogers slog den samme.

Nu vet jag inte exakt hur maktförhållandena ser ut i M1. Men du säger själv att:
1. Fedor är delägare i M1, då är det väl klart att han håller sig till den organisationen.
2. Han har också kontrakt med M1. Ska han skita i det eller?

Fedor är större motstånd än vad de någonsin kan ställas mot i UFC.

Ja att spöa Randy idag ser jag inte som något jätte bedrift direkt, och vad gäller Nelson vs Arlovski det var väl (vinna 3) just då i arlovski's cykel, och vad gäller M1 så ja Fedor är under kontrakt nu när diskussionerna föll samman förra gången var han dock ej det och det föll på en punkt som är så absurd att det ej känns värt att diskutera ens.

Det jag undrar är varför Fedor finner sig i sådan idioti, hans prioritet som idrottsman (om man är tävlingsmänniska) är ju att ställas mot värdigt motstånd och det gör han inte utanför UFC, det är inte 2005 när det var pride och ufc, det är 2010 när det finns UFC och sedan har du farmarligan "strikeforce"

Tills den dagen Fedor bevisar det så ställer jag mig skeptisk till det, jag tror inte han skulle kliva igenom varken Carwin,JDS eller Cain.
Citera
2010-05-11, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ja att spöa Randy idag ser jag inte som något jätte bedrift direkt, och vad gäller Nelson vs Arlovski det var väl (vinna 3) just då i arlovski's cykel, och vad gäller M1 så ja Fedor är under kontrakt nu när diskussionerna föll samman förra gången var han dock ej det och det föll på en punkt som är så absurd att det ej känns värt att diskutera ens.

Det jag undrar är varför Fedor finner sig i sådan idioti, hans prioritet som idrottsman (om man är tävlingsmänniska) är ju att ställas mot värdigt motstånd och det gör han inte utanför UFC, det är inte 2005 när det var pride och ufc, det är 2010 när det finns UFC och sedan har du farmarligan "strikeforce"

Tills den dagen Fedor bevisar det så ställer jag mig skeptisk till det, jag tror inte han skulle kliva igenom varken Carwin,JDS eller Cain.

han skulle smiska upp dom rätt duktigt ja
Citera
2010-05-11, 18:40
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:

Tror väl inte heller han hade "klivit igenom" dem. Men han hade varit klar favorit.
Citera
2010-05-11, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Hur stark är han?

han är jättestark
Citera
2010-05-12, 19:19
Bannlyst
pippi är starkast i världen
Citera
2010-05-13, 21:09
Medlem
givves avatar
Citat:

Sett till vilka dom mött så håller jag Roy Nelson högre än jag gör tex Rogers, Fedor borde vara i UFC, alla ledande fighters söker sig dit, för det är där utmaningen finns, ja jag vet att Fedor är delägare i M1 det jag finner suspekt är att världens nr 1# hw låter en liten råtta som finkelchtein diktera vart han skall fightas någonstans.

Och innan folk börjar gapa om "lol ufcfanboy osv" så jag såg pride som jämnlike med ufc, att försöka jämföra någon av dessa två med affliction eller strikeforce är dock löjeväckande, strikeforce är en bingohalls organisation.

Förstår vad du menar, och jag håller med, det är en skam att fedor inte är i UFC, hade varit enormt kul att se. Jag vet inte om JDS är bättre än overeem till exempel, likaså om roy nelson är en farligare motståndare än Brett Rogers. Lesnar ser jag inte heller som något större hot mot fedor, ser velasquez som den farligaste motståndaren eftersom han konstant förbättrar sig, Carwin för sin knockout power.

UFC är den ledande organisationen utan tvekan, Strikeforce har ju inget djup i någon division förutom tungvikt, kolla bara på hur det blev i LHW när mo slog mousasi, vem fan ska killen möta nu? Sokoudjou, Sobral, Whitehead (LOL).
Citera
2010-05-19, 15:27
Medlem
schmuckens avatar
Fabricio snackar om fighten

http://www.youtube.com/watch?v=2jiU1...os=kOQxQJSUchY

Han verkar rätt så säker på sig själv.
Citera
2010-05-19, 16:26
Medlem
sampalitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmucken
Fabricio snackar om fighten

http://www.youtube.com/watch?v=2jiU1...os=kOQxQJSUchY

Han verkar rätt så säker på sig själv.

Han hade ju inte ens tagit fighten om han inte var säker på sig själv
Citera
2010-05-19, 20:08
Medlem
schmuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampalito
Han hade ju inte ens tagit fighten om han inte var säker på sig själv

Men självklart. Men det jag menar på är ju att han påstår att han kommer strypa ut honom i första etc. Som om han kommer gå igenom honom utan problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in