2010-04-21, 17:48
Medlem
Sufferstreams avatar
Hitta en grym gif med Fedor

http://i43.tinypic.com/mm5pus.gif
Citera
2010-04-21, 17:57
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Hitta en grym gif med Fedor

http://i43.tinypic.com/mm5pus.gif

Detta är den skönaste gifen ever ang Fedor: http://i47.tinypic.com/9vjoz6.gif

Den får mig alltid att le
Citera
2010-04-21, 18:36
Medlem
givves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av john-henry-eden
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=103508

Om ni kan engelska och orkar läsa igenom så ser man vilka kräk Vadim Finkelstein och M1-global är. Mycket intressant det som Bas Boon säger om dem och det ger insikt om hur Fedors managers är.

Nu är bara frågan om vilken position Fedor befinner sig i. Stöder han seriöst all bullshit som Vadim håller på med? Hotas hans familj av ryska maffian tro?

Jag kan inte hjälpa att tappa respekt för Fedor som inte tar kontroll över sin karriär och vill slåss mot de bästa

Bas boon är inte världens mest opartiska källa, som Overeems representant vill han ju naturligtvis prata så mycket det går, ändå intressant läsning =).
Citera
2010-04-25, 19:41
Medlem
nollans avatar
Försökte söka i tråden ifall denna redan postats men hittade inget, så here goes:

Last Emperor's Punch-out!!

Ganska skojig om man växte upp under 80-talet
Citera
2010-04-27, 20:36
Bannlyst
Vilken tror ni skulle vinna om man Mike Tyson vs Fedor? MMA regler.

Jag tror Tyson skulle vinna, killen slog som ett jäkla lokomotiv och dessutom är det tunnare handskar i MMA.

Den här debatten huruvida Lesnar är bättre än Fedor är bara tröttsam, Fedor skulle totaläga Lesnar. Lesnar har en glashaka, kommer bli roligt att se Carwin äga han om ett par månader.
Citera
2010-04-27, 20:49
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giovanni

Jag tror Tyson skulle vinna, killen slog som ett jäkla lokomotiv och dessutom är det tunnare handskar i MMA.

Den här debatten huruvida Lesnar är bättre än Fedor är bara tröttsam, Fedor skulle totaläga Lesnar. Lesnar har en glashaka, kommer bli roligt att se Carwin äga han om ett par månader.
Kul att du tror en boxare utan någonsomhelst erfarenhet av MMA eller grappling skulle vinna mot Fedor medans du helt förkastar en bevisat skicklig mma-fighter all chans.

Givetvis vinner Fedor mot Tyson. Är ju bara att plocka ner honom.
Citera
2010-04-27, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Kul att du tror en boxare utan någonsomhelst erfarenhet av MMA eller grappling skulle vinna mot Fedor medans du helt förkastar en bevisat skicklig mma-fighter all chans.

Givetvis vinner Fedor mot Tyson. Är ju bara att plocka ner honom.

Jag vet inte om du skämtar nu eller om du är seriös. Har du sett tyson? Har du sett hans statistik? Den enda som jag tror skulle kunna plocka ner fedor är just tyson.

Lesnar är ett skämt, han är verkligen inte en bevisat skicklig mma-fighter.
Citera
2010-04-27, 21:00
Medlem
evolutes avatar
Citat:
Jag vet inte om du skämtar nu eller om du är seriös. Har du sett tyson? Har du sett hans statistik? Den enda som jag tror skulle kunna plocka ner fedor är just tyson.

Vad är Tysons statistik på att försvara nedtagningar? Vad är hans statistik på att försvara sig mot legkicks? Vad är hans statistik när han ligger på rygg?
Citera
2010-04-27, 21:00
Medlem
fugus avatar
Citat:

Lesnar är ett skämt, han är verkligen inte en bevisat skicklig mma-fighter.
Nä jag har inte riktigt koll på Tyson eller vem han var men jag har hört att han hade mycket muskler.
Jag tror dock inte att man kan vinna denna tävling med bara starka armar. Någon gång när Tyson brottat omkull Fedor kommer han få mjölksyra och då kan Fedor passa på när Tyson är svag.
Citera
2010-04-27, 21:42
Medlem
givves avatar
Citat:

Har du suttit och kollat på ett tyson highlight och blivit lite nostalgisk? Självklart skulle tyson vara chanslös mot fedor, tyson erkände ju själv under någon pride gala eller liknande att han skulle bli mördad i MMA. Tyson var dock otroligt fysiskt stark, skulle man givit en ung prime tyson, 22-23 år några års träning i BJJ och brottning skulle han dock kunnat spöa många duktiga tungviktare, vi skulle nog snacka dödsfall med dom där tunna handskarna. Frågan är om tysons psyke hade räckt till.
Citera
2010-04-27, 21:44
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givve
tyson erkände ju själv under någon pride gala eller liknande att han skulle bli mördad i MMA.

Vad är detta? Nån pride har han knappast närvarit vid? Iaf inte med i sändning, däremot steg han ju upp i ringen och utmanade bob sapp, men det var i k1. Men där sas inget om utövandet av mma.
Citera
2010-04-27, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Nä jag har inte riktigt koll på Tyson eller vem han var men jag har hört att han hade mycket muskler.
Jag tror dock inte att man kan vinna denna tävling med bara starka armar. Någon gång när Tyson brottat omkull Fedor kommer han få mjölksyra och då kan Fedor passa på när Tyson är svag.

Tyson är enligt mig den bästa boxaren som har levt. Och om du tror att boxare bara har "starka armar" kan du inte ha mer fel. Det krävs en fruktansvärd uthållighet för att kunna vara på toppen.

Citat:
Ursprungligen postat av givve
Har du suttit och kollat på ett tyson highlight och blivit lite nostalgisk? Självklart skulle tyson vara chanslös mot fedor, tyson erkände ju själv under någon pride gala eller liknande att han skulle bli mördad i MMA. Tyson var dock otroligt fysiskt stark, skulle man givit en ung prime tyson, 22-23 år några års träning i BJJ och brottning skulle han dock kunnat spöa många duktiga tungviktare, vi skulle nog snacka dödsfall med dom där tunna handskarna. Frågan är om tysons psyke hade räckt till.

Tack för ett bra svar.
Tyson hade ett fragilt psyke, jo. Han kunde ibland bli lite för ivrig och ja, det straffar ju sig. Men den killen skulle definitivt kunna utmana MMA eliten om han som du säger tränade brottning/BJJ. Han var ett monster, vi kommer nog inte se någon sådan igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in