2010-02-26, 16:51
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
För det första: Citatet i mitt inlägg var tydligen felaktigt, han snackade om nt, inte nt-def.

För det andra: Kära nån.

Helt ärligt så var jag inte dryg eller nåt jag förstod bara inte vad du menade, och helt ärligt så förstår jag ännu inte riktigt vad du menar, men vi lägger ner det, peace!!!
Citera
2010-02-26, 18:05
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Helt ärligt så var jag inte dryg eller nåt jag förstod bara inte vad du menade, och helt ärligt så förstår jag ännu inte riktigt vad du menar, men vi lägger ner det, peace!!!
Fridens!
Citera
2010-02-27, 01:37
Medlem
vem möter fedor här näst? (förlåt om det står tidigare i tråden)
Citera
2010-02-27, 02:05
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teepifejjan
vem möter fedor här näst? (förlåt om det står tidigare i tråden)

http://en.wikipedia.org/wiki/Fabricio_Werdum

Oklart när dock.
Citera
2010-02-27, 23:33
Medlem
Deeecs avatar
Haha, kollar på UFC 44, Tim Sylvia försvarar UFC-titeln, Joe Rogans kommentar är classic efter Sylvia vinner:

"Sylvia will never be a 5 - 1 underog ever again. Yeah, bring on Fedor now, pfft! (bild på Sylvia) That's the man in the heavyweight division right there!"

Och vi vet alla vad som hände när de till slut möttes
Citera
2010-02-28, 00:13
Medlem
Fedor kämpar ju inte emot nt så mycket, han behöver ju itne precis det hans armbar är fan legendariska
Citera
2010-02-28, 08:49
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deeec
Haha, kollar på UFC 44, Tim Sylvia försvarar UFC-titeln, Joe Rogans kommentar är classic efter Sylvia vinner:

"Sylvia will never be a 5 - 1 underog ever again. Yeah, bring on Fedor now, pfft! (bild på Sylvia) That's the man in the heavyweight division right there!"

Och vi vet alla vad som hände när de till slut möttes

Denna gif säger allt om Fedor vs Sylvia: http://www.mma-core.com/gifs/_Afflic...000584&tid=107
Citera
2010-03-25, 07:47
Medlem
Fedor vs Werdum i Juni.

http://www.mmaweekly.com/absolutenm/...1040&zoneid=13

Werdum.. finns det inga andra att mata Fedor med?
Citera
2010-03-29, 12:32
Bannlyst
Svart att veta vart man riktigt har Fedor, tycker hans senaste matchningar inte varit mot nagot vidare motstand. Sen har han sett lite mer lonnfet ut en vanligt pa sista tiden. Borjar han bli "over the hill" eller ar det hans promotor som bestammer for mycket?
Vore ju fantastiskt kul om han kunde ga upp mot nagon av UFC tungviktare, sa han verklign fick bekanna farg. Fantastisk fighter som formodligen kommer sla ut Werdum i forsta ronden
Citera
2010-03-29, 14:46
Medlem
givves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LukeThaiWalker
Svart att veta vart man riktigt har Fedor, tycker hans senaste matchningar inte varit mot nagot vidare motstand. Sen har han sett lite mer lonnfet ut en vanligt pa sista tiden. Borjar han bli "over the hill" eller ar det hans promotor som bestammer for mycket?
Vore ju fantastiskt kul om han kunde ga upp mot nagon av UFC tungviktare, sa han verklign fick bekanna farg. Fantastisk fighter som formodligen kommer sla ut Werdum i forsta ronden

Sylvia var rankad 5:a, Arlovski var 3:a och Barnett som han skulle gått upp emot var 2:a, han duckar inte någon. Rogers var också stabil top10 kille. Trist att så många ifrågasätter Werdum, en av världens bästa grapplers.

Men jag håller med dig, trist att inte se honom i UFC, där skulle ha få det där globala anseendet som han förtjänar. Ser egentligen bara 2 intressanta matcher där, JDS och Cain Velasquez, Brock och Mir som hypats till superstjärnor skulle bli utslagna i första ronden.

Det spelar väl ingen roll hur du ser ut i kroppen. fedor ser nästan exakt likadan ut som han gjorde i Pride. Han var aningen mer rippad i rings.
Citera
2010-03-29, 16:03
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Jag har trott att fedor skulle förlora "nästa match" typ de senaste 5-6 matcherna eftersom jag tycker att han hållit på så länge och nån gång måste han ju förlora men jag blir lika överraskad och glad varje gång han vinner. Nästa match så tror jag på vinst oavsett vem han möter
Citera
2010-03-29, 18:55
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LukeThaiWalker
Jag tror du skrev fel i ditt inlägg, du måste väl ha menat att UFC:s tungviktare skulle få bekänna färg?

Fedor har inget mer att bevisa. Men visst vore det kul att se en match mot Carwin, Cain eller JDS. Det hade också varit roligt med en match mot Brock, inte så mycket för att det skulle bli en underhållande match utan för att det hade varit roligt att se hur fanboysen hade förklarat hur cock chestnar fick bögstryk av en blekfet stäppryss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in