2008-09-10, 12:25
Medlem
Japp.
Citera
2008-09-10, 15:05
Medlem
dartagnas avatar
Jag tycker inte att du äter särskilt nyttigt, utan verkar ha en ganska egal syn på kosten, bara du blir mätt.
Det i sin tur har lett till att du blivit fet.
Skippa smör, snabba kolhydrater (nudlar, snabbmakaroner, kornflakes), och andra mättade fetter och satsa istället på rena proteinkällor, tonfisk, bönor etc etc. Se till att ha med mycket fibrer i maten, ex grönsaker, frukt....
Citera
2008-09-10, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
Jag tycker inte att du äter särskilt nyttigt, utan verkar ha en ganska egal syn på kosten, bara du blir mätt.
Det i sin tur har lett till att du blivit fet.
Skippa smör, snabba kolhydrater (nudlar, snabbmakaroner, kornflakes), och andra mättade fetter och satsa istället på rena proteinkällor, tonfisk, bönor etc etc. Se till att ha med mycket fibrer i maten, ex grönsaker, frukt....

Att skippa smör vore kanske en idé, tror inte det är anledningen till att jag har gått upp så mycket dock. Snabbmakaroner är ju snabba kolhydrater, vilket är vad jag ska stoppa i mig efter ett pass, som är nästan det enda tillfället jag äter snabbmakaroner? Nu äter jag ju rena proteinkällor men jag tror helt enkelt at jag äter för mycket mat När jag säger en portion är det oftast rejält mycket mer än vad en portion är i sverige ^^

Lägger upp bilder snart så får ni bedöma om jag är för fet eller bara bulkchubbchubb

Tack så mycket för tipsen/kritiken!
Citera
2008-09-10, 16:12
Medlem
Rygg mage, bra pass tycker jag, verkligen lärt mig och dra och arbeta med ryggen/magen istället för armarna nu!

Latsdrag brett grepp 65kg x6 4set

Latsdrag smalt grepp med liten metallklump, 45kg x6 3set

Stångrodd okänd vikt lite för lätt men bra kontakt! x10 3set

Sittande kabelrodd 50kg x6 1set 45kg x6 2set

Chins x8~ 4set

Omvänd axelpress 60kg x6 1set, 55kg x6 2set

Kablecrunch x8~ 4set, 31kg

Ryggresningar med 10kg skiva, x10 3set

Good mornings med okänd vikt, 2set.

Benlyft randompump
Citera
2008-09-10, 16:16
Medlem
Kost idag, gröt med sylt (har alltid typ 2dl mjölk i min gröt btw), 2ägg och 1glas juice. plus 2 vitaminmineral shizzle

Senare, 1 skål yoghurt med olivolja och vitlöksklyfta i (kände mig lite småsjuk, brukar pumpa den blandning när jag gör det och voulá jag känner mig frisk)

Ännu senare, 1 burk tonfisk och en kokt potatis

Efter gymmet nu dvs, sitter jag med spaghetti och kycklingköttbullar.

Middag är det kokt potatis, kycklingfiléer, broccoli.

Kvällsmål blir kesella och nåt, gröt typ.

<3

Förresten det kanske inte har framgått (för jag har inte sagt nåt:P) men till varje middag serveras det sallad som innehåller gurka tomat kidneybönor advocado osv, det varierar
Senast redigerad av Porky11 2008-09-10 kl. 16:22.
Citera
2008-09-10, 16:21
Medlem
En EZ-stång borde väga 10 kilo, vilket den gör på mitt gym
Citera
2008-09-10, 16:23
Medlem
okej, tack så mycket =)
Citera
2008-09-10, 16:57
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porky11
Japp.

De e ju sjukt bra, han måste ju ta en bit över 100 i militärpress då efter 2 mån träning.?
Citera
2008-09-10, 17:04
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
De e ju sjukt bra, han måste ju ta en bit över 100 i militärpress då efter 2 mån träning.?

Dumbell push press? Vad i helvete, liksom.

Porky: Hade jättegärna sett en film när din polare kör det.
Citera
2008-09-10, 17:07
Medlem
Kan fråga han visst, jag vet att det låter helt sjukt jag trodde inte heller honom. Träffade han på gymmet, sa åt han och visa mig, visst drog han fram 40kgs hantlarna, drog upp dom med hjälp av knäet, och körde 6or

Han är byggd som ett djur och han har alltid varit sjukt stark, kampsport etc, men fortfarande, 40kg!
Citera
2008-09-10, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan

Nej han är faktiskt mycket svagare i militärpress
Citera
2008-09-10, 19:04
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porky11
Nej han är faktiskt mycket svagare i militärpress

Är hantelpresarna med full ROM då?
Att det inte bara är halva pressar.?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera