Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Hahaha, T är för rolig, han borde ta och tona ner sig lite och inte ta sig själv på så stort allvar. Han borde inse att han bara är en lekman i allt det här och agera efter det.
Jag tycker helt klart att han tappar i trovärdighet när han hela tiden ska låta så bestämd och tydlig. Han verkar hela tiden ha en förmåga att ta på sig roller som han inte bör ta på sig.
Citatet "det får stå för försvarets sida" är ett klockrent exempel, vem fan är han att börja jiddra med försvarsadvokaten?
Jag håller med att han borde ha en mer avslappad och försynt framtoning. Dock tycker jag att kommentaren om att "det får stå för försvarets sida" är klockren, då advokaten är märkbart frustrerad och kommer med personliga åsikter. Kommentaren får ju uppenbarligen honom ur fattning.
Som så många andra är jag mycket frustrerad över att man inte trycker på mer i de frågor där CS uppenbarligen ljuger. Nu är jag inte insatt i hur det brukar att fungera i sådana här förhandlingar, kanske räknas vägran till svar som liktydigt med att man ljuger/avsiktligt döljer något. Om inte är det ju en katastrof att man inte tydligare framhåller det orimliga i att ha varit gravid och fött ett barn utan några foton, vittnesmål, vårdjournaler, intyg eller annat som stödjer detta. Jag vet att det förmodligen är för att jag har sett för mycket dåliga amerikanska rättegångsdraman, men jag hade verkligen velat att man gick på hårdare på de svaga punkterna i hennes utsago.