Citat:
Ursprungligen postat av millo666
Vad ska det betyda nu då? Nu ska jag kliva ner från mina höga hästar för att jag blir väldigt illa berörd av det här dådet, och sen den här kommentaren. Vad är det med folk egentligen...
Även jag (18 år förövrigt, millo666) har blivit oerhört illa berörd av detta och jag känner en otrolig frustration över att man inte har lyckats få fram någon teknisk bevisning som kan binda CS till mordplatsen. Hon visar ingen som helst respekt mot familjen utan sitter och småler och skrattar! Okej att hon inte sitter och stortjurar (även om det hade verkat mer normalt om man var anklagad för detta) men man visar väl ändå respekt åt de som har drabbats av detta hemska?!
Är man oskyldig anklagad för att ha mördat två barn och nästan deras mamma gör man väl FÖR i H*vete allt man kan för att bevisa sin oskuld! Det är ju uppenbart att hon sitter och ljuger under förhören! Och när advokat Per-Ingvar Ekblad frågade hur hon tyckte att det kändes att stå inför dessa anklagelser så sa hon att "det var fruktansvärt". Det känns som ett hån mot familjen! Men vafan ljuger hon i rätten för och svarar "jag vet inte", "jag minns inte", "det vill jag inte svara på" ! okej, att hon vill sina s.k.a "vänner" sitt bästa, men hon ÅTALAD FÖR MORD PÅ TVÅ BARN! Det är så uppenbart att hon har begått morden men det är såå otroligt frustrerande att inte finns några teknisk bevisning eller att man inte har hittat mordvapnet och hennes VANs skor som hon har gjort sig av med efter morden. Tillslut vill jag bara säga att jag verkligen lider med familjen och man känner sig otroligt hjälplös och tom.
R.I.P Saga och Max, hoppas att rättvisan segrar tillslut på ett eller annat sätt...