2008-09-01, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Har du någon koll på vilka som brukar betala?

Nej inte en aning, jag antar att kvällsblaskorna gör det, både här och i utlandet. Svensk tv (1,2,4) tror jag inte om det inte är strix television som producerar, dock så gör dom inte när det gäller Efterlyst. (för visst är det strix som gör det?)

Aftonbladet och Expressen har erbjudit pengar för intervju, men de fick en fin vink att skänka pengar till Max och Sagas minnesfond istället, o det gjorde dem utan knussel.
2008-09-01, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skippen
Jag tycker att det spekuleras så mycket om CS, så jag vill helt enkelt fråga henne själv.

Visst, och hon ska naturligtvis tala om sanningen enkom för dig ... Läs förundersökningen och skaffa dig en uppfattning ist. Om det är det du är ute efter.
2008-09-01, 22:04
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Jag tycker att det spekuleras så mycket om CS, så jag vill helt enkelt fråga henne själv.

Och du tror att hon kommer svara sanningsenligt?
2008-09-01, 22:08
Medlem
Just det TV3, eller ägarna Modern Times Group (Metro m m) betalade också Trustor-svindlaren Joachim Posener ett "arvode" i samband med en intervju på hemlig ort.
2008-09-01, 22:12
Medlem
Citat:
Var hittar jag fup

Förundersökningar är offentliga handlingar och kan beställas från aktuell tingsrätt, i detta fall Västmanland. Alla sóm följt tråden kan inte ha missat att den även finns för nedladdning på känd pirat-sajt nära dig.
2008-09-01, 22:16
Medlem
skippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nietzschesson
Förundersökningar är offentliga handlingar och kan beställas från aktuell tingsrätt, i detta fall Västmanland. Alla sóm följt tråden kan inte ha missat att den även finns för nedladdning på känd pirat-sajt nära dig.

Jag vet att den kan beställas, men jag hade tänkt att få tag i den "gratis" på den "kända pirat-sajten" så finns den tyvärr inte kvar du har inget annat tips
på var jag kan hitta den
2008-09-01, 22:20
Medlem
sepsiss avatar
Citat:
Jag vet att den kan beställas, men jag hade tänkt att få tag i den "gratis" på den "kända pirat-sajten" så finns den tyvärr inte kvar du har inget annat tips
på var jag kan hitta den

Jag laddade just ned den. Sök på "Arboga".
2008-09-01, 22:24
Medlem
mirran_hs avatar
Citat:
på var jag kan hitta den

Gäsp!
Hur är det med din sökförmåga, egentligen?
Du vill fråga CS om hon är skyldig eller få fram sanningen från henne, men du klarar inte ens av att använda sökmotorer och leta efter FUPen.
CS skulle blåsa över dig så du satt som en våt fläck på väggen på rättspsyket.

(sorry kunde inte låta bli)
2008-09-01, 22:33
Bannlyst
Citat:
Då kan du ju vara så bussig att tala om för mig var jag hittar den

Här får du en länk av mig..

https://www.flashback.org/search.php
den fungerar, jag lovar
2008-09-01, 22:34
Medlem
En sak jag funderat över: Varför berättade CS från början att hon överhuvudtaget hade varit i Arboga, om hon är skyldig. Det fick ju polisen att kontrollera övervakningsfilmerna noggrant. Hon kunde väl ha påstått att hon låg hemma på sängen, typ.
2008-09-01, 22:37
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
En sak jag funderat över: Varför berättade CS från början att hon överhuvudtaget hade varit i Arboga, om hon är skyldig. Det fick ju polisen att kontrollera övervakningsfilmerna noggrant. Hon kunde väl ha påstått att hon låg hemma på sängen, typ.
Hon erkände att hon varit i Arboga sen dom avslöjat att dom hade pejlat hennes mobil dit.
2008-09-01, 22:38
Bannlyst
Citat:

Därför att de hade placerat hennes telefon i Arboga, det visste hon nog inte då, men eftersom hon var efterlyst förstod hon nog att det fanns någonting bakom den häktningsordern.

Alltså jag ser att du är nyreggad, men ett tips är att skumma igenom trådarna som handlar om det här, annars får vi sitta och upprepa allt gång på gång på gång varje gång det kommer en ny till tråden. Alla dina frågor finns besvarade, minst tre gånger om inte mer..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in