Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
I detta fall där det saknas bevis på C i huset och vittnen som kan peka henne dit så anser jag att C borde frikännas och sen hade åklagaren kunnat jobba på att hitta bevisen för morden och överklagat till HR.
Hur många gånger du än upprepar ditt mantra att de inte tog upp mordkvällen så blir det inte mer intressant, vi vet redan det, du har redan påpekat det flera gånger och du behöver inte spamma tråden med exakt samma budskap gång på gång på gång på gång........
Det finns en strategi bakom att inte ta upp det, anledningen, ja varför fråga en sak man bara får nekande svar på när man i dagsläget inte kan överbevisa..du kallar det brist på bevis och rättsövergrepp, alla andra kallar det smart strategi. Även gamla avdankade jurister håller ju med om det.
Hon har ju bevisligen varit där, hon blev fälld i TR..om du har en annan uppfattning kanske du ska ta det i rätt forumdel tillsammans med dem som diskuterar area51 och UFO'n
Ja jag vet jag citerade fel inlägg av talibanpernilla, där hon för en gångs skull Inte skrev om att de inte tog upp mordkvällen, miss av mig.