Citat:
Ursprungligen postat av sanningsserum
Även om dessa vänner nu är hennes flummarpolare alt hennes kranar så har jag mycket svårt att se varför hon inte skulle kunna namnge dom....
Som gammal fd pundare själv så är min erfarenhet rätt så gedigen

och jag kan säga att det inte finns en enda av mina dåvarande vänner, bekanta o kranar som jag inte skullat vågat namnge, detta handlar ju inte om att gola o sätta dit någo. För någon som ju "facar" att bli dömd för två mord plus mordförsök bör ju namngivningen vara piece of shit!
Och att CS skulle vara någon höjdare inom knarkbranschen tror jag knappast...hade hon sålt själv så hade hennes bostad varit hårt traffikerad alt hennes mobil full av okända samtal, vilket inte är fallet.
Hon kan ha varit kurir med lite större partier tja eller halvstora/små typ något hekto.
Att hon tydligen boffat på själv fett behöver ju inte iinnebära att det varit hasch hon dealat,
Kan lika gärna vara syra eller extacy eller något annat,
Hennes bilresor hit och dit i mellansverige utan att hon haft vad det verkar riktiga vänner är klart skumt.
Fornborgsbesöket kan ju ha varit att hon skulle träffa någon på säker plats och leverera vilket ju inte är något hon kan berätta..
Hennes agerande kan lika gärna vara att hon vet att hon är oskyldig men har annat som hon måste dölja.
Hur som helst skyldig eller ej så är hon rätt kall.
Om inte åklagaren har något ess i rockärmen kommer hon bli frikänd.