Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Så man skall utse en gärningsman som ni, sen styra bevisningen dit. Även påverka vittnen är okey.
Ja ni verkar vara lite speciella.
Herregud Beaver, hur mår du egentligen? Detta gäller även Veckans Klubba, Jomenvaddårå och några till. Det är precis som Hamilkar säger, ni vänder och vrider på minsta lilla som skulle kunna vändas och vridas på in absurdum, men ni tittar inte ett dugg på den enormt långa indiciekedjan.
Förbluffande enligt min åsikt, och jag vet inte om jag orkar läsa mer meningslöst dravel från er, så det blir nog /ignore.
Dessutom Beaver, var det du som tog upp det där med neurokirurgin. Det är ju märkligt att du inte kan svara på en sådan enkel fråga som vad du jobbat med inom "neurokirurgin", men det enda vi får till svar är att det inte är relevant.
Det närmaste neurokirurgi du kommit är när du städat på något bårhus, och om man tittar på hur du skriver och stavar så gissar jag att du inte är speciellt välutbildad, varför jag hoppas att det är utifrån din låga kunskapsnivå som du kommer med alla idiotiska påståenden, som alltid är till CS fördel hur vridna och skruvade de än är.
Sök hjälp, alla tre, nu.