2008-08-12, 19:41
  #3217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Hm...det är inte dåligt att se skomärke på en övervakningsfilm.
Speciellt när de ser ut som vilka sportskor som helst.

Du har helt rätt förståss men nu diskuterar vi CS skoinnehav enligt vad vi vet kontra vad hon erkänner och i hennes värld ingår inga gymnastikskor med vit kant runt sulan. Skit i märket!
__________________
Senast redigerad av catami 2008-08-12 kl. 19:58.
2008-08-12, 19:41
  #3218
Medlem
StefanD13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Nu skrev jag ju att jag själv var tveksam till 8 månader. Men, med bakåtliggande livmoder så kan det dröja länge innan det blir någon direkt uppseendeväckande gravidmage. Med det så kan man rimligtvis skylla lite put på magen på en massa annat. Dock så är jag övertygad om att den graviditet vi pratar om här, aldrig har ägt rum.

Javisst, men när man är så långt gången som åttonde månaden så spelar det ingen roll om man har bakåtliggande eller framåtliggande livmoder, man är lika stor ändå.
2008-08-12, 19:42
  #3219
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Annars är det ju promenadavstånd till Flaten och Ältasjön. Varför tror man att det måste dumpats innan hon kom till Skarpnäck?


Ni som bor i trakten o känner till omgivningarna, kan ni inte göra en insats?
Helst med en hund som är bra på saklet?

StorMamma: Din inkorg är full!
2008-08-12, 19:45
  #3220
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Nu skrev jag ju att jag själv var tveksam till 8 månader. Men, med bakåtliggande livmoder så kan det dröja länge innan det blir någon direkt uppseendeväckande gravidmage. Med det så kan man rimligtvis skylla lite put på magen på en massa annat. Dock så är jag övertygad om att den graviditet vi pratar om här, aldrig har ägt rum.

Jag har bakåtlutande livmoder, ganska starkt dessutom.
Jag såg lönnfet ut runt 5 månaden, efter det så fick jag kulmage, och den 7-8 månaden så sade det i princip *Poff* så kom en rejäl gravidmage på kort tid.

Det går inte att dölja tack vare det, så jag håller med dig, C har aldrig fött något barn.
2008-08-12, 19:45
  #3221
Bannlyst
Förstår inte varför det är så viktigt att få veta om Cs fött barn eller ej, är det inte bättre att ta reda på om hon mördat två barn?

Bättre åklagaren lägger lite krut på att få in tyskan i huset. Hitta mordvapen eller dna.
2008-08-12, 19:49
  #3222
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Förstår inte varför det är så viktigt att få veta om Cs fött barn eller ej, är det inte bättre att ta reda på om hon mördat två barn?

Bättre åklagaren lägger lite krut på att få in tyskan i huset. Hitta mordvapen eller dna.


Kan inte du rycka in?
FG har ju uppenbarligen misslyckats på den punkten...
Så, iväg o hitta bevis nu!
2008-08-12, 19:50
  #3223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Njae, om barnet ligger långt bak så kan även en relativt smal tjej dölja en grav ganska länge. Då med bylsiga kläder os v. Dock så ställer jag mig ganska tveksam till att det fungerar ända upp till 8 månader, i synnerhet om man visar sig relativt "lättklädd" vid den tiden.

Det finns exempel på kvinnor som föder barn när de åker in till sjukhuset för en magåkomma... men nu pratar vi inte om smala kvinnor med barn som "ligger långt bak".
Yngre kvinnor har ofta en tendens att inte öka så mycket i vikt vid sina graviditeter och om man redan är överviktig, och bär bylsiga kläder, kan en graviditet dölja sig för utomsående.
Detta gäller inte CS, förstår väl de flesta.
2008-08-12, 19:50
  #3224
Medlem
rohyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Ni som bor i trakten o känner till omgivningarna, kan ni inte göra en insats?
Helst med en hund som är bra på saklet?

StorMamma: Din inkorg är full!

Nu känner jag ingen hund som är bra på saklet. Men jag skulle vilja säga att hon inte har mer än tio minuters rask promenad till Ältasjön och 13-14min till Flaten. Vet man vad hon gjorde när hon kom till Sthlm C alt Skarpnäck?
2008-08-12, 19:50
  #3225
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Förstår inte varför det är så viktigt att få veta om Cs fött barn eller ej, är det inte bättre att ta reda på om hon mördat två barn?

Bättre åklagaren lägger lite krut på att få in tyskan i huset. Hitta mordvapen eller dna.

Om du inte kan ta in varför vi anser det viktigt så rekommenderar jag dig att läsa om tråden från start, vännen.
2008-08-12, 19:50
  #3226
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Förstår inte varför det är så viktigt att få veta om Cs fött barn eller ej, är det inte bättre att ta reda på om hon mördat två barn?

Bättre åklagaren lägger lite krut på att få in tyskan i huset. Hitta mordvapen eller dna.


Precis! Är helt av samma åsikt.

Den här rättegången känns inte verklig men jag har ingen erfarenhet av rättegångar.
Kanske är det så här det går till.
2008-08-12, 19:52
  #3227
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rohyp
Nu känner jag ingen hund som är bra på saklet. Men jag skulle vilja säga att hon inte har mer än tio minuters rask promenad till Ältasjön och 13-14min till Flaten. Vet man vad hon gjorde när hon kom till Sthlm C alt Skarpnäck?


Du kan säkert få hjälp om du vänder dej till närmaste Brukshundsklubb!
(jag skämtar inte!!)
Vad jag känner till vet man inte vad hon gjort från det att hon kom till S-holms C.
2008-08-12, 19:54
  #3228
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Om du inte kan ta in varför vi anser det viktigt så rekommenderar jag dig att läsa om tråden från start, vännen.
Nej, för fan! Då börjar h*n om igen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in