Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Ja, absolut, men hennes beteende i rättssalen bör inte vara en del av denna indicekedja. Det kommer iaf inte bli det i hovrätten som är mer proffessionell.
Grunderna till CS beteende finns nog redan utförligt redovisade i personaliadelen, men den kommer vi aldrig att få ta del av eftersom den kommer att vara sekretessbelagd för överskådlig framtid.
Min (och som jag uppfattat det, stormammas) poäng med det här sidospåret är följande. Det är bara en väldigt sjuk människa som kan begå ett sådant här brott. CS har visat upp beteenden som är väldigt sjuka. 1+1=2.
Naturligtvis är det här bara ett lekmansresonemang, men med tanke på att personaliadelen förmodligen har en hel del att säga om CS så kommer det nog att visa sig riktigt.
Citat:
Min mamma är stolt! Vad nu det har med saken att göra? Hur tror du poliser, sjukvårdare och andra gör? Jo, de håller det ifrån sig så mycket som möjligt.
Ja, men de
måste utsätta sig för sådana situationer där de
måste se fruktansvärda scener, du å andra sidan sitter och kollar bilderna på döda barn bara av ren nyfikenhet. Sånt äcklar mig.