Citat:
Ursprungligen postat av Astracan
Du har fortfarande inte svarat i vilken sinnesstämning du uppfattar att grannen var vid sitt första vittnesmål!
Jag bor i en storstad. Natten till lördag såg jag en person som genom sitt beteende utmärkte sig på ett för mig negativt sätt.
Han, i o m att det är sommar så kunde jag inte missuppfatta könet då varken jacka eller huvudbonad kunde vilseleda mig, smög runt bland bilarna utan att egentligen göra någonting.
Det var just det som var avvikande.
Jag stod beredd att ringa polisen då det har förekommit en hel del bilstölder och bilinbrott på den sista tiden.
Man behöver m a o inte bo i en sluten värd för att obeservera någonting misstänksamt.
Någonting som de flesta storstadsbor säkerligen kan intyga!
Jo, jag svarade på din fråga om sinnesstämning. Det var det första ordet i mitt inlägg. Samlad.
Nu är ditt exempel en smula annorlunda än vad vittnena hade beskrivit. Kvinnan smög inte runt bland bilar, i ett område som hade haft flera bilstölder/bilinbrott. Hon verkade full och tittade in i hus, men gick på själva gatan. Jag ifrågasätter inte att de kommer ihåg händelsen, jag tycker bara folk i det där villaområdet beter sig minst lika konstigt som de "skumma" typerna de lägger märke till.