2008-08-11, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppa
Om diskussion uppkommer i rätten när den blonda tjejen på Turistbyrån ritade på CS karta kanske man kan tidsbestämma bläcket?
Kol14? (Eller fungerar det bara på materia som har varit levande?)

Om inte annat kan man ju börja gå igenom personalen som jobbade förra året vid tidpunkten CS uppger att hon besökte Turistbyrån. Hade de en någon med blont hår anställd?

Nu är det T som sagt i förhören att han själv och CS har fått en sådan karta från turistbyrån i arboga.
Senast redigerad av caramia 2008-08-11 kl. 02:09.
2008-08-11, 02:03
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Oavsett vad ni tror i skuldfrågan.

Och oavsett om ni tror att CS kommer att fällas i domstolen.

Finns det några problem i den här rättegången p.g.a. att man har tvingats använda tolk, både i tidigare förhör som i domstol?
Jag tror med tolk att vissa frågor snurrats till vilket man kan se på förhör.
Tolken hinner inte prata klart förrän fhl kommer med nya frågor. Därav missförstånd.
Hade fhl sansat sig lite så hade nog förhöret gått bättre.
2008-08-11, 02:03
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caramia
Nu är det T som sagt i förhören att han själv och CShar fått en sådan karta från turistbyrån in arboga.
Var står det?
2008-08-11, 02:04
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Vad påverkar utredningen.

Tidigare har i tråden pratats om att det skulle göras fler dna tester för att jaga C, mer resurser till detta. Detta kostar en del och Polisen har ju fått dra ner en del på sina kostnader, varför.

Det sitter några finniga fjortisar med joltcola i handen och skickar hot till C, både här och per brev. Polisen kan i detta läget inte se att det är en finnig fjortis utan måste sätta in mer bevakning.
På bekostnad av mindre pengar till polisens dna tester mm mindre poliser som kan jaga brottslingar... Så om Dessa finniga pojkars mödrar drar ur sladden till datorn kanske vi på sikt kan ta pengarna till bättre saker..

Det klagas på Polisens arbete åxå...
en del sabbar spår och utredningar med att "hjälpa till" mm.
Då kan en del fundera på om de sitter i skolan och skall göra ett prov... Vi vilket tillfälle kan de får bäst resultat
När de sitter i lugn och ro med sin uppgift, Eller
när de i samma rum har 12 fotbollshulliganer från AIK som just förlorat en match.
Det sitter en finnig bäver med fingrarna i kors och försvarar CS. Dom andra tråddeltagarna kan i detta läget inte se att det är en finnig bäver utan måste bemöta infantila inlägg och rena lögner.
På bekostnad av mindre tid till att posta intressanta och relevanta inlägg måste lögnaren överbevisas... Så om Denna finniga bävers polare drar ur sladden till datorn kanske vi på sikt kan ta tiden till bättre saker..
2008-08-11, 02:05
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Nu är det T som sagt i förhören att han själv och CShar fått en sådan karta från turistbyrån in arboga.
En karta ja...

CS påstår lik förbannat att hon var inne på turistbyrån den 12/3, vilket är en av alla dessa lögner.
2008-08-11, 02:06
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Du är lika envis idag som igår. I går hade du fel...

Skriv då vad som framkommer. Visa text från FUP och förklara i stället för att bara slänga ur dig saker.
Jag har tidigare skrivit att du ska läsa förhören i helhet. FUP sid. 1700 och fråmåt.
Läs och gasta sen.
2008-08-11, 02:06
Medlem
nackepas avatar
Citat:

Men om T bekräftat detta i förhör så fattar jag inte varför det diskuteras så livligt här. Tidsaspekten kan ju vara en ren missuppfattning.
2008-08-11, 02:07
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Idag har jag inte fel så det är du som får kaputulera i denna fråga.
Vill du vara snäll och ta fram dom uppgifter som styrker det du säger i stället för att tjata?
2008-08-11, 02:07
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Jag har tidigare skrivit att du ska läsa förhören i helhet. FUP sid. 1700 och fråmåt.
Läs och gasta sen.
Jag har läst och hänvisat till mina uppgifter. Nu är det tid att gasta.
2008-08-11, 02:08
Medlem
nemesis67s avatar
Tillägg till FUP sid 601(PDF)

Godkväll allihopa.
Jag har läst trådarna och FUP. Nu åller jag på med Tillägget till FUP.
På en beställning av DNA-analys dyker det för mig okända namnet Pihlgren upp.
Det har ju varit en hel del att läsa och jag har säkert missat namnet någonstans. Därför undrar jag nu om någon av Er alla , som är väl pålästa, kan hjälpa mig och förklara vem denne Pihlgren är.
Sen stod det att håret i E:s hand inte gick att DNA-bestämma. Det som sägs är väl att blodbesudlingen på håret kommer från E.
(Tillägg FUPs.530(PDF))
2008-08-11, 02:10
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Åter igen läs själv!
Finns att läsa i FUP sid. 1700 och framåt.
Varför kan inte du, liksom jag, lägga in här vad som bevisar dina påståenden? Mycket lättare att diskutera då.

Du kan väl klippa o klistra?
2008-08-11, 02:11
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Åter igen läs själv!
Finns att läsa i FUP sid. 1700 och framåt.
Ta fram uppgifterna och tala om vilka sidor som gäller. Det fungerar inte att diskutera som du gör om man vill bli betraktad som seriös...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in