2022-04-28, 20:00
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Stackars hennes barn, som hon fick genom surrogat .

Nej, hon är framförallt narcissist.
Citera
2022-04-28, 20:02
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Visst är det fängslande, men samtidigt drygt att höra. Jag har aldrig hört någon tala så långsamt tidigare, så det blir automatiskt att jag sitter och stör mig på det.

Minspelet känns inte äkta i alla lägen, mycket upprepade ansiktsuttryck, så det är svårt att få grepp om vem han egentligen är. Blandar han skådespeleri med sitt äkta jag i rätten? Väldigt förvirrande som sagt.

Men det är bara de saker jag stör mig på och menar absolut inte att det betyder att jag finner honom mindre trovärdig.

Jo, han blandar med skådespeleri. Det är ju en del av hans personlighet. Men jag hör vad du säger i sista stycket och håller med.
Citera
2022-04-28, 22:20
Medlem
carminaburanas avatar
Turd är ju från vettet. Nu har hon, efter 11 dagar av stramt, extremt stylat hår, samma rufsiga bed-head som den där psykiatrikern från igår. Väntar bara på att hon ska ta på sig ett par svarta brillor!

https://imgur.com/2THWTFN
Citera
2022-04-28, 22:27
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Tack!

Lite småtragiskt att höra honom prata. Han måste nästan leta efter vartenda ord han vill få ur sig. Inte en enda mening klarar han av att säga i ett svep. Väldigt underligt minspel också, smått förvirrad verkar han vara.

Tycker tvärtom att han är väldigt samlad. Jag uppfattar att han i stort sett talar sanning om att han blivit misshandlad både fysiskt och psykiskt av Heard.
Citera
2022-04-29, 00:21
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Tycker tvärtom att han är väldigt samlad. Jag uppfattar att han i stort sett talar sanning om att han blivit misshandlad både fysiskt och psykiskt av Heard.

Samma här. Depp är samlad och rak. Att han pratar som han gör, har han gjort i åravis. Om ni hörde hans syster, var det likdant där.
Citera
2022-04-29, 02:28
Medlem
Har kollat på massa klipp nu.
Johnny är ingen ängel. Men hon är en manipulerande borderline ******.

Han måste vinna detta. Men allt är nog förstört för han ändå.
Citera
2022-04-29, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Har kollat på massa klipp nu.
Johnny är ingen ängel. Men hon är en manipulerande borderline ******.

Han måste vinna detta. Men allt är nog förstört för han ändå.

Ja JD har själv sagt under rättegången att hans liv är förstört (pga henne). Alltså oavsett vad som sker under förhandlingarna.
Senast redigerad av Fotboll12 2022-04-29 kl. 08:48.
Citera
2022-04-29, 09:23
Medlem
Det ligger i tiden detta när så mycket kommer fram som pedofiler, bankernas pengartvätt osv... saker är inte som de ser ut helt enkelt.

Det är på tiden att världen får se hur en äcklig borderline åt narc hållet beter sig. Ängel i förklädnad.
Oavsett om JD vittnat så räcker det med vittnen och ljud samt video klipp.
Hans ord förstärker det endast.
Han borde lämnat ja. Men så enkelt är det inte för då hade liknande rel ej existerat.

När den sexiga psykologen eller vad hon va satte ord på det många redan anade va Ambers problem, det är nog klimax i detta.
Ska bli spännande och se om Amber vittnar.
Hennes advokater låter bara löjliga när de desperat letar småsmulor att ha fokus på. Avbryter var 5 sek med trams.
Deras kariärer dör nog här. Hoppas de inte får betalt.
Citera
2022-04-29, 09:27
Medlem
[quote=carminaburana|80040424]Histrionic personality disorder.[/QUOTE

Lite krydda på BPD. Blir roligare så.
Citera
2022-04-29, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
jonny depp var ju totalt nerknarkad när han skildes med Vanessa Paradis, och Depp kommer ju från riktigt trasig familj själv, med en skogstokig vildsint mor. Han har romsk bakgrund, el traveller heter det väl,när han träffar unga Amber som kommer från mormon-familj, så kan det ju bara gå fel.
Depp har ju uppenbara minnesluckor antingen av missbruk el psyk-sjukdom från sin mor.
Missbruk plus psykisk sjukdom, och han saknar total insikt.
Han var en förlorare även redan mötet med Amber, men hon lyckades få honom drogfri under deras första tid.
Att han alls fastnade för Amber, en ung relativt oförstörd jänta, är ju hans stora misstag.
Hon är naturligt vacker, och absolut snyggare än fd frun, Kate Moss o Wiona Ryder.
Att han påverkar kvinnor negativt i sina relationer är troligt- Wiona blev snattare o psyk-sjuk
och söta Kate Moss-knarkare.Heroinistchic-plus kokain ..
Jonny Depp är inte frisk i sitt psyke det är uppenbart.
Amber är en sådan ung naiv jänta som ville rädda denna spillra, men skadades känslomässigt
att vara i hans närhet.
Båda är förlorare i denna sjuka cirkus.

Du är inte bias i detta va? Det där va nog den sämsta amatör diagnosen jag sett.
"Fakta" direkt från skvallerpressen.
Citera
2022-04-29, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Absolut. Det är helt uppenbart att hon är en destruktiv narcissist.

Alla som håller på henne är också narcissister.

Exakt. Se bihanget i rätten bara. Tjockis mobben med påhittade pronomen osv. Narcmobben.
Citera
2022-04-29, 09:38
Medlem
Bizmarcks avatar
Johnny, 58 bast!
Supit och knarkat i över 40 år men ser så in i helvete bra ut fortfarande! Orättvist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in