Judge warns against outbursts
The session has begun with a reminder to the gallery from Judge Penney Azcarate that "this is a court of law" and "outbursts will not be tolerated".
It appears the jury has ruled in favor of either Amber, Johnny or both on their defamation claims, because the judge just instructed the jury to go back and determine damages. We await the verdict and will continue the livestream.
Den experten jag såg på tv sa att det kanske var till Johnnys fördel eftersom han inte bad om några pengar i slutpläderingen.
Men nu blir jag nervös när jag läser detta
Jäkla fånigt av våra svenska medier at de inte vågar komma med mer info från rättegången.
Det enda jag läst är att det finns en "antydan" till att det ska vara Depp som är "skurk"... inget konkret dock, men Svenska medier verkar vara riktigt fega över att rapportera vad som faktiskt uppdagats i denna rättsprocess.
Har de inte kollat på hela rättegångs-spektaklet? Var har de då hämtat sin info ifrån?
De är i full fart med att gå All in på Ukraina-kriget ala Covid-19 nyheterna 2020.
Judge warns against outbursts
The session has begun with a reminder to the gallery from Judge Penney Azcarate that "this is a court of law" and "outbursts will not be tolerated".
Den experten jag såg på tv sa att det kanske var till Johnnys fördel eftersom han inte bad om några pengar i slutpläderingen.
Men nu blir jag nervös när jag läser detta
Juryn bedömer väl bara "skuldfrågan" inte ngt om påföljd och skadestånd - det gör väl domaren?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!