Citat:
Ursprungligen postat av
Fotboll12
Jag tror att Ambers kalkyl är att hon ska se mindre skyldig ut i den här frisyren.
Smart iakttagelse
Fotboll12 måste jag säga! Men det ser inte lyckat ut. Man ser att det har lagts ner mycket tid. Men hennes beteende, utstyrsel och ansiktsuttryck matchar inte. Hon har ingen självbild. Ingen ånger. Nästan ingenting. Det som känns bra för mig är att alltfler börjar bli medvetna om vad personlighetsstörning innebär och att vi inte ska tänka för mycket på det yttre. Det är underbart att hitta någon som är genuint härlig och snäll. Någon man kan lita på och ha roligt med.
/ Le Castle. 🎯
Citat:
Ursprungligen postat av
Cymbaltazzz
Yikes, är de sista meddelandena också hans, vilket vider han är, kan depp bli ett sämre exempel av en man. Dont think so och det finns många sådana därute inte minst på det här forumet. Sedan undrar man ju lite hur kvinnor som försvarar depp är funtade.

Det som är till hans fördel i rätten är att han spelat i älskvärda filmer och är kändis, förutom att försöka manipulera juryn i rätten förstås.
https://twitter.com/istandwithamber/...700096/photo/2
Håll bara käften ditt troll. Citerat dig många gånger men du vågar inte svara din jävla ynkrygg!