2022-05-25, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Hur kan du ha så många fel efter att ha sett denna rättegång, är du hög eller bara trög?
du svarar som förväntat
Och du visar att ditt eget tänkande och dina slutsatser är indikation på stor omognad.
Har ingen glädje av ytterligare dialog - men kan konstatera att du gör stora misstag när du drar snabba o ogrundade slutsatser.
Citera
2022-05-25, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
du svarar som förväntat
Och du visar att ditt eget tänkande och dina slutsatser är indikation på stor omognad.
Har ingen glädje av ytterligare dialog - men kan konstatera att du gör stora misstag när du drar snabba o ogrundade slutsatser.
Ironiskt att du gör precis det du sa till mig just nu, projektering månntro?
Citera
2022-05-25, 12:06
Medlem
LeCastles avatar
Kommer vi få se Kate Moss idag?

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Det syns lång väg i rättegångssalen på hans beteende att JD är narcissist och det var intressant att en psykiatriker häromdagen hade bekräftat det.
Intressant också att denne efter att ha gått igenom allt material menar på att AH inte lider av varken borderline eller histrionisk personlighetsstörning. JD passar de facto in på en borderlinare då humöret skiftar så mycket och allt våldet mot möbler och mot henne.

(Bitterkukar kan yla hur mycket ni vill, jag har noll intresse av att läsa eller prata med & vänder mig alltid allmänt mot trådens många läsare).

Ambers advokat: "Mr depp is eating candy and doodling".

Good lord you’re an idiot.
Du har inte gett upp än va?
Allt du säger stämmer inte överens med verkligheten så det är bäst att alla ignorerar dig för du är helt galen.
Citera
2022-05-25, 12:14
Medlem
Har det kunnat bevisas något i något håll under rättegången? Jag har hört lite under tiden jag arbetat och tycker mest det verkar vara hyfsat irrelevanta saker och att när någon äntligen ska säga något relevant så är det "hearsay"? Samtidigt så har de sina egna betalda experter som är helt onödiga för de går ju inte att lita på. Så vilka är de faktiska bevisen?
Citera
2022-05-25, 12:16
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Kommer vi få se Kate Moss idag?

Good lord you’re an idiot.
Du har inte gett upp än va?
Allt du säger stämmer inte överens med verkligheten så det är bäst att alla ignorerar dig för du är helt galen.
Man ska inte ens ge såna idioter luft. Varje gång någon svarar dem så klipp+klistrar de in sitt föregående inlägg. Ett gäng rättshaverist-rövar. De har inget intresse i justice, rätt, rättvisa. Bäst bara ignorera!

Alla vet att Psykobruttan förstörde Depp's karriär! Det är vad denna trial handlar om. Defamation!
Gå in på twitter, Facebook, Tiktok, YouTube. Rösterna för Ms Turd är en på tusen.
Citera
2022-05-25, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekronwo
Ironiskt att du gör precis det du sa till mig just nu, projektering månntro?
där får du halv-poäng- men märk väl att jag slrev att det indikerafe ompgnad-
viss skillnad..
Citera
2022-05-25, 12:19
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Har det kunnat bevisas något i något håll under rättegången? Jag har hört lite under tiden jag arbetat och tycker mest det verkar vara hyfsat irrelevanta saker och att när någon äntligen ska säga något relevant så är det "hearsay"? Samtidigt så har de sina egna betalda experter som är helt onödiga för de går ju inte att lita på. Så vilka är de faktiska bevisen?
Dels har du foton som Amber skickat in. Det galna med dessa foton är att de faktiskt motbevisar henne. I ett foto syns en almanacka med "2015" i bakgrunden, de var inte ens ihop då. I ett annat syns ett legitimerat "bruise kit, theatrical makeup" i förgrunden. Två andra bilder är identiska men photoshoppade och då påstår Turd att det är taget vid två helt olika tillfällen....

Bruttan verkar ha otur när hon tänker.

Men ja det är en hel del vittnesmål per video.
Citera
2022-05-25, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
där får du halv-poäng- men märk väl att jag slrev att det indikerafe ompgnad-
viss skillnad..
Bara härskarteknik och att du gillar din egna åsikt, långt ifrån förankrat i verkligheten
Citera
2022-05-25, 12:49
Medlem
Jättekonstigt att se att så många är på Amber Heards sida fortfarande. Är samhället så vridet?
Citera
2022-05-25, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Nu är jag med Ms Heard och Mr Turd
https://www.youtube.com/watch?v=hKGDEn0-jyM

hahaha fy fan vad plåstersjukt

"Mrs Heard grab Mr. Turd"
Citera
2022-05-25, 13:04
Medlem
Sitt finger förstörde han också själv enligt ett expertutlåtande. Vilken galning.
Citera
2022-05-25, 13:19
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Man ska inte ens ge såna idioter luft. Varje gång någon svarar dem så klipp+klistrar de in sitt föregående inlägg. Ett gäng rättshaverist-rövar. De har inget intresse i justice, rätt, rättvisa. Bäst bara ignorera!

Alla vet att Psykobruttan förstörde Depp's karriär! Det är vad denna trial handlar om. Defamation!
Gå in på twitter, Facebook, Tiktok, YouTube. Rösterna för Ms Turd är en på tusen.

Precis som Amber lider hon av diverse åkommor hon anser inte vara ett problem. Så hon tar gärna ut det på andra. Patetiskt nog på Flashback.

Måste ändå säga att jag inte är orolig för Johnny Depp. Det vore en tragedi om det är han som får ta ett straff, men det kört Turd för all framtid. Ingen vill ha nåt med henne att göra. Finns 4,5 miljoner underskrifter på att få bort henne från Aquaman 2. Då vet man verkligen att det är illa.

Det positiva är att 90-95% är på Johnnys sida. Det finns bara bevis på att det är Turd som ligger bakom allt. Vilken frisk människa stödjer henne?

Turd har även förolämpat alla som blivit utsatta för våld i nära relationer. Det är hon som har skadat honom fysiskt och psykiskt under en längre tid och sedan anklagat JD för att ha gjort detta. Han har alltså straffats DUBBELT. Snart kan det bli en tredje gång. Likvidering kan det iofs bli.

Det är en mycket ondskefull kvinna. B-personlighetsstörningar. Hoppas folk blir medvetna om att det som skett inte är ovanligt och hur dessa kvinnor fungerar. Det är rena mardrömmen.

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Sitt finger förstörde han också själv enligt ett expertutlåtande. Vilken galning.

Det har varit helt tvärtom och det finns inget som bevisar det du säger ditt jävla psycho. Visa källa på det.

Senast redigerad av LeCastle 2022-05-25 kl. 13:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in